រថយន្ត Ford Ranger Raptor ​ជំនាន់​​ថ្មី​​ បាន​ប្រកាស​​ចេញ​​ជា​​ផ្លូវ​ការ

កាលពី​ថ្ងៃទី22 ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ2022 ក្រុមហ៊ុន Ford Motor Company បានប្រកាស​ចេញ​ជា​ផ្លូវការ​នៃ​រថយន្ត Ford Ranger Raptor ជំនា​ន់ទី 2 របស់ខ្លួន​ដែល​រថយន្ត​នេះ​នឹង​ក្លាយជា​ជម្រើស​ដ៏​ល្អ​សម្រាប់​អ្នក​ចូលចិត្ត​បើកបរ​ផ្លូវ​ដែលមាន​ឧបសគ្គ (Off-Road Performance) ។ Ford Ranger Raptor មួយ​នេះ​គឺជា​ត្រកូល​ចុងក្រោយ​នៃ Ford Ranger ជំនាន់​ថ្មី (Next-Gen Ranger) ដែលមាន​ភាព​ឆ្លាត​វៃ និង​ធន់​រឹងមាំ​ជាង​ដែល​នឹង​ក្លាយជា​កំពូល​រថយន្ត Pickup ក្នុង​ត្រកូល Ranger។

រូបរាង​ផ្នែក​ខាងក្រៅ​ដ៏​ទាក់ទាញ ជាមួយនឹង​ប៉ា​ណា​អក្សរ FORD ធំ​ចំ​កណ្តាល​បង្ហាញ​ពី​អំណាច និង​អនុភាព ចង្កៀង​ប្រភេទ Matrix LED យ៉ាន់​កង់​អាលុយមីញ៉ូម​បែប​ស្ព័​រ​ទំហំ 17 អ៊ី​ញ និង​សំបក​កង់ Off-Road ម៉ាក BFGoodrich។

ផ្នែក​ខាងក្នុង​ត្រូវបាន​យក​ពណ៍​ក្រហម​មក​រំលេច​ជា​ថ្នេរ​ដេរ កៅអី​បែប​ស្ព័​រ​ស្រដៀង​ទៅនឹង​រថយន្ត​ស្ព័​រ កុង​ទ័​រ​ឌីជីថល​ថ្មីស្រឡាង​ទំហំ 12.4 អ៊ី​ញ អេក្រង់ Touchscreen ទំហំ 12 អ៊ី​ញ ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធ​ប្រ​ត្តិ​ប​ត្តិ​ការ SYNC 4A ជំនាន់​ថ្មី និង​ឧបករណ៍​បំពង​សម្លេង​ម៉ាក B&O ដែល​កាលពីមុន​មាន​បំពាក់​តែ​នៅលើ Ford F-150 Raptor តែប៉ុណ្ណោះ។

ចំណុច​ដែល​ផ្លាស់ប្តូរ​ធំ​បំផុត​នោះ​គឺ​ជម្រើស​ម៉ាស៊ីន​នៃ​រថយន្ត ជា​លើកដំបូង​ដែល​ក្រុមហ៊ុន Ford បាន​បំពាក់​ម៉ាស៊ីន Twin-Turbo 3.0L EcoBoost V6 ដែលជា​ប្រភេទ​ម៉ាស៊ីន​សាំង​ជំនាន់​ថ្មី ដែល​អាច​ផលិត​កម្លាំង​សេះ​រហូតដល់​ទៅ 392HP និង​កម្លាំង​រមួល​ដល់​ទៅ 583Nm និង​ជម្រើស​មួយទៀត​នោះ​គឺ ម៉ាស៊ីន​ម៉ា​ស៊ូ​ត 2.0L Bi-Turbo ជំនាន់​ថ្មី។

ជាមួយនឹង​ប្រអប់លេខ​អេ​ឡិច​ត្រូ​និ​ច 10 វគ្គ​អូ​តូ​ជំនាន់​ថ្មី​ដែល​អាច​ប្រើប្រាស់​បាន​ទាំង​លេខ​អូ​តូ និង​លេខ​ដៃ​ដែល​បង្កើតឡើង​យ៉ាង​ពិសេស​សម្រាប់ Ranger ជំនាន់​ថ្មី (Next-Gen Ranger) ដំណើរការ​រួមគ្នា​ជាមួយនឹង​ម៉ាស៊ីន​ជំនាន់​ថ្មី​ធ្វើ​ឲ្យ​រថយន្ត Ford Ranger Raptor ជំនាន់​ថ្មី​នេះ​អាច​ជំនះបាន​គ្រប់​ស្ថានភាព​ផ្លូវ​ដូចជា៖ ផ្លូវ​គ្រួស ភក់ ផុ​ក និង​ផ្លូវ​ខ្សាច់។ល។ អ្វីដែល​កាន់តែ​អស្ចារ្យ​នោះ​គឺ អាច​ជ្រើសរើស Mode នៃ​ការ​ដំណើរការ​ម៉ាស៊ីន​បាន​ផងដែរ នេះ​ប្រៀបបាន​ទៅនឹង​រថយន្ត​ស្ព័​រ​យ៉ាង​អញ្ចឹង។ អ្នកបើកបរ​អាច​ជ្រើសរើស Mode ឬ​ជម្រើស​នៃ​សម្លេង​ម៉ាស៊ីន​នៅលើ​ចង្កូត​ផ្ទាល់​តែម្តង​រួមមាន៖

  • សម្លេង​ស្ងាត់ (Quiet): កាត់បន្ថយ​សម្លេង​រំខាន​ពី​ម៉ាស៊ីន ល្អ​សម្រាប់​ពេល​បើកបរ​រថយន្ត​នៅ​កន្លែង​ស្ងប់ស្ងាត់​ការពារ​សម្លេង​រំខាន​ដល់​អ្នកដទៃ
  • សម្លេង​ធម្មតា (Normal): បញ្ចេញ​សម្លេង​ធម្មតា​ពី​ម៉ាស៊ីន ដែល​ស័ក្តិសម​សម្រាប់​ការប្រើប្រាស់​ប្រចាំថ្ងៃ
  • សម្លេង​បែប​ស្ព័​រ (Sport): បញ្ចេញ​សម្លេង​លឺ​ខ្លាំង​ពី​ម៉ាស៊ីន ដែល​អាច​ប្រើប្រាស់​ពេល​បើកបរ​ល្បឿន​លឿន ឬ​បើកបរ​បែប​ស្ព័​រ
  • សម្លេង​បែប​ស្ព័​រ​ខ្លាំង (Baja): សម្រាប់ Mode មួយ​នេះ​វិញ​វា​នឹង​បញ្ចេញ​សម្លេង​ខ្លាំង​ពី​ម៉ាស៊ីន ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​ការបើកបរ​កាន់តែ​មាន​អំណាច និង​ថាមពល ដែល​សម្រាប់ Mode មួយ​នេះ​គឺអាច​ប្រើប្រាស់​បានតែ​ជាមួយនឹង​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​មាន​ឧបសគ្គ​តែប៉ុណ្ណោះ។

រថយន្ត Ford Ranger Raptor ជំនាន់​ថ្មី​នេះ​ក៏​ត្រូវបាន​កែប្រែ​ប្រព័ន្ធ​ជើង​ក្រោម​ថ្មី​ទាំងស្រុង​ដែរ ជាក់ស្តែង​សាក់​ស៊ី​ទាំងមូល​ត្រូវបាន​ផ្លាស់ប្តូរ​ថ្មី​ទាំងស្រុង មិន​ត្រឹមតែ​ខុសពី​ស៊េរីឆ្នាំមុនៗនោះទេ តែ​ថែមទាំង​ខុសប្លែក​ពី​រថយន្ត Ford Ranger ជំនាន់​ថ្មី​ទៅទៀត។ ជាមួយនឹង​គ្រោង​រថយន្ត​ថ្មី ឃ្លុប​ក្រោយ​ថ្មី និង​ស៊ុម​រថយន្ត​ថ្មី និង​ប្រព័ន្ធ​ជើង​ក្រោម​ធន់​រឹងមាំ​ជាង​មុន ដើម្បី​ប្រាកដថា​រថយន្ត Ford Ranger Raptor ជំនាន់​ថ្មី​ពិតជា​អាច​ជំនះបាន​គ្រប់​ឧបសគ្គ​នៃ​ការបើកបរ។

ចំណុច​មួយ​ដែល Ford មិនអាច​ភ្លេច​បាន​នោះ​គឺ​ការបំពាក់​បូម Fox នៅលើ​ប្រភេទ​រថយន្ត Raptor សម្រាប់​លើក​នេះ Ford Ranger Raptor ជំនាន់​ថ្មី​ត្រូវបាន​បំពាក់​ដោយ​បូម FOX 2.5 inch Live Valve Internal Bypass shock ជំនាន់​ថ្មី ដែលមាន​សមត្ថភាព​ខ្ពស់ជាង​មុន​ទាំង​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​ធម្ម​តា​ដែល​វា​ជួយ​សម្រួល​ឲ្យ​មាន​ភាព​ផាសុកភាព​ជាង​មុន និង​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​មាន​ឧបសគ្គ​ដែល​អាច​បើកបរ​ទាំង​ល្បឿន​លឿន ឬ​យឺត​ដោយ​គ្មាន​បញ្ហា។ មិនតែប៉ុណ្ណោះ​ខែល​ដែកថែប​ការពារ​ផ្ទៃ​ផ្នែក​ខាងក្រោម​ត្រូវបាន​បង្កើន​ទំហំ​ធំ​ជាង​មុន​ស្ទើរ​ទ្វេដង​លើស​រថយន្ត Ford Ranger ជំនាន់​ថ្មី និង​ត្រូវបាន​ប្រើប្រាស់​ដែកថែប​ពិសេស​កម្រាស់ 2.3 មី​លី​ម៉ែត្រ​មក​ធ្វើ។ ជា​លើកដំបូង​ដែល​រថយន្ត Ford Ranger Raptor ប្រើប្រាស់​ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រង​ប៉ុង​ថ្មី (Advanced Permanent Four-Wheel Drive System) ជាមួយនឹង​ប្រព័ន្ធ​ចាប់​ប៉ុង​រថយន្ត​ទាំង​កង់​មុខ និង​កង់​ក្រោយ​ដែល​សម្រួល​ពេល​ជាប់ផុង (Front and Rear Locking Differentials)

លោក Dave Burn ជា​ប្រធាន​គ្រប់គ្រង​វិស្វករ​នៃ​រថយន្ត Ford Ranger Raptor បាន​មានប្រសាសន៍ថា៖ “Ranger Raptor បាន​បំផុសគំនិត​ចេញពី​អ្នក​ប្រណាំង​ឡាន​លើ​វាល​ខ្សាច់ ដូច្នេះហើយ​ទើប​យើង​បាន​រចនា​រថយន្ត Off-Road Pickup ជំនាន់​ថ្មី​មួយ​ដែល​លោកអ្នក​ពុំ​ចាំបាច់​យក​វា​ទៅ​កែច្នៃ (Modify) បន្ថែម​នោះទេ”។

សម្រាប់ Mode នៃ​ការបើកបរ​មាន​រហូត​ទៅដល់ 7 ហើយ​ពណ៍​នៅលើ​កុង​ទ័​រ និង​ប្តូរ​ពណ៍​ទៅតាម Mode នៃ​ការបើកបរ​ដែល​លោកអ្នក​ជ្រើសរើស​ដូចជា៖

  • ផ្លូវ​ធម្មតា (Normal) សម្រាប់​បើកបរ​ផ្លូវ​ធម្មតា និង​ការប្រើប្រាស់​សន្សំសំចៃ​ប្រេង
  • ការបើកបរ​បែប​ស្ព័​រ (Sport) សម្រាប់​ការបើកបរ​ផ្លូវ​ល្បឿន​លឿន​ដែល​ត្រូវការ​កម្លាំង​ខ្លាំង
  • ផ្លូវ​រអិល (Slippery) សម្រាប់​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​រអិល ដែល​វា​ជួយ​ទប់​លំនឹង​រថយន្ត​បន្ថែម
  • ផ្លូវ​ថ្ម គ្រួស (Rock Crawl) សម្រាប់​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​ដែលមាន​ថ្ម មាន​គ្រួស
  • ផ្លូវ​ខ្សាច់ (Sand) សម្រាប់​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​ខ្សាច់ និង​ផ្លូវ​ដែលមាន​ព្រិល​ក្រាស់
  • ផ្លូវ​ភក់ (Mud/Ruts) សម្រាប់​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​ដែលមាន​ភក់ ផុ​ក​ដែល​វា​ជួយ​ទប់​លំនឹង​រថយន្ត​បានល្អ
  • ផ្លូវ​ឧបសគ្គ (Baja) សម្រាប់​ការបើកបរ​លើផ្លូវ​ដែលមាន​ឧបសគ្គ​ច្រើន និង​អាច​បើកបរ​ក្នុង​ល្បឿន​លឿន

មុខងារ​ថ្មី​មួយ​ដែល​ទើបតែ​មាន​បំពាក់​នៅលើ​រថយន្ត Ford Ranger Raptor ជំនាន់​ថ្មី​នោះ​គឺ Trail Control ដែល​អនុញ្ញាត​ឲ្យ​អ្នកបើកបរ​កំណត់​ល្បឿន​ថេរ​មិន​លើសពី 32Km/h ក្នុងស្ថានភាព​ផ្លូវ​លំបាក និង​មាន​ឧបសគ្គ​ដែល​វា​ស្រដៀង​ទៅនឹង​ប្រព័ន្ធ Cruise Control ដែរ។ ប្រិយមិត្ត​យល់​យ៉ាងណាដែរ​ចំពោះ​ការប្រកាស​ចេញ​នៃ​រថយន្ត Ford Ranger Raptor ជំនាន់​ថ្មី​នេះ?

Advertisement