អនុសាសន៍​របស់​មហា​សេដ្ឋី​លំដាប់​ទី​ពីរ​ក្នុង​លោក៖ CEO គួរតែ​កាត់បន្ថយ​កិច្ច​ប្រជុំ​ដែល​ស៊ីពេល​ច្រើន

អនុសាសន៍របស់មហាសេដ្ឋីលំដាប់ទីពីរក្នុងលោក៖ CEO គួរតែកាត់បន្ថយការប្រជុំដែលស៊ីពេលច្រើន
លោក Musk បាន​ឆ្លង​កាត់​ឧបសគ្គ​ជា​ច្រើន​នៅ​ក្នុង​ការ​រកស៊ី​ មុន​នឹង​បាន​ក្លាយ​ជា​អ្នកមាន​ជាង​គេ​លំដាប់​ទីពីរ​ក្នុង​ពីភព​លោក

មហាសេដ្ឋី​លំដាប់​ទី​ពីរ​ក្នុង​ពិភពលោក យល់ថា CEO គួរតែ​ចំណាយ​ពេលវេលា​ឱ្យបាន​ច្រើនជាង​មុន​ទៅលើ​ការកែលម្អ​ផលិតផល និង​ស្វែងរក​មតិ​អវិជ្ជមាន ពី ខាងក្រៅ ទន្ទឹមនឹង​ការកាត់បន្ថយ​ពេលវេលា​ទៅលើ​កិច្ចប្រជុំ​ផ្ទៃក្នុង។

នៅក្នុង​ព្រឹត្តិការណ៍ CEO Summit ដែល​ត្រូវបាន​ធ្វើឡើង​ដោយ Wall Street Journal កាលពី​ថ្ងៃទី 8ធ្នូ លោក Elon Musk បានឱ្យដឹងថា ការលើកកម្ពស់​គុណភាព​ផលិតផល​គឺជា​បញ្ហា​ស្លា​ប់រស់ ដូច្នេះ CEO គួរតែ​កាត់បន្ថយ​ពេលវេលា​សម្រាប់​បញ្ហាផ្សេងៗពីនេះ។ ពួកគេ​គួរ​ចំណាយពេល​ឱ្យបាន​ច្រើន​បន្ថែមទៀត​ដើម្បី​ធ្វើឱ្យ​ផលិតផល​របស់​ក្រុមហ៊ុន​មាន​ភាព​អស្ចារ្យ​តាម​ដែល​អាចធ្វើ​ទៅបាន។

មហាសេដ្ឋី​អាមេរិកាំង​ដើមកំណើត​អាហ្វ្រិក​ខាងត្បូង​រូបនេះ​បាន​ជូន​ជា​អនុសាសន៍​ថា បណ្ដា CEO គួរ​ផ្ដោតទៅលើ​ការបង្កើត​ផលិតផល​ឱ្យបាន​កាន់តែ​ល្អ​ជាង​មុន ដោយ​ការ​ចំណាយពេល​ត្រួតពិនិត្យ​ការងារ​នៅឯ​រោងចក្រ និង​ទាក់​ទំនង​ជាមួយ​អតិថិជន រួម​នឹង​ការកាត់បន្ថយ​ពេលវេលា​សម្រាប់​កិច្ចប្រជុំ ឬ​បទ​បង្ហាញ​នានា​ដែល​ស៊ីពេល​ច្រើន។

ស្ថាបនិក​ក្រុមហ៊ុន SpaceX បាន​អះអាងថា៖ «តើ​ក្រុម CEO នៃ​បណ្ដា​ក្រុមហ៊ុន​អាមេរិក បាន​យកចិត្តទុកដាក់​ដល់ក​ម្រិ​ត​ហើយ​ឬ​នៅ ទៅលើ​ការកែលម្អ​ផលិត? ខ្ញុំ​គិតថា ចម្លើយ​គឺ នៅ»។

CEO របស់ Tesla និង SpaceX រូបនេះ យល់ថា សូម្បីតែ​មេដឹកនាំ​ក្រុមហ៊ុន​ម្នាក់​ដែល​មិនមាន​ជំនាញ​ខាង​ច្នៃប្រឌិត​លើ​ផលិតផល ពួកគេ​នៅតែ​អាច​រៀន​បាន ព្រោះថា នេះ​គឺជា​ជំនាញ និង​ស្ថិតក្នុង​លទ្ធភាព​របស់​មនុស្សម្នាក់។ ជំហាន​ដំបូងបង្អស់​ដែល​ប្រកបដោយ​ភាពសាមញ្ញ នោះ​គឺ មិន​បោះបង់​ការតស៊ូ។

អនុសាសន៍របស់មហាសេដ្ឋីលំដាប់ទីពីរក្នុងលោក៖ CEO គួរតែកាត់បន្ថយការប្រជុំដែលស៊ីពេលច្រើន
លោក​ Elon Musk ថា​ CEO គួរតែកាត់បន្ថយការប្រជុំដែលស៊ីពេលច្រើន

លោក Musk ថ្លែងថា៖ «បើសិនជា​អ្នក​ប្រឹងប្រែង​មិនទាន់​ដល់​កម្រិត ចូរ​ខំព្យាយាម​បន្ថែមទៀត។ រូបមន្ត​នៃ​ភាពជោគជ័យ​គឺ មិនមាន​អ្វី​ជា​អាថ៌កំបាំង​ឡើយ»។

គោលដៅ​ចុងក្រោយ​របស់ CEO នោះ​គឺ ការ​ក្លាយទៅជា​មនុស្ស​ម្នាក់ «ដែល​យល់ច្បាស់​ជាទីបំផុត​អំពី​ផលិត ឬ​សេវាកម្ម​ដែល​ពួកគេ​កំពុងមាន ក៏​ដូ​ជាការ​ស្វែងរក​មតិ​អវិជ្ជមាន​ឱ្យបាន​គ្រប់​ជ្រុងជ្រោយ​ពី​អតិថិជន និង​ពី​ក្រុមមនុស្ស​ដែល​មិនមែនជា​អតិថិជន» នេះ​បើតាម​លោក Elon Musk។

មហាសេដ្ឋី​វ័យ 49 ឆ្នាំ ក៏បាន​ជំរុញ​ឱ្យ CEO ថយក្រោយ​មួយ​ជំហាន​ដើម្បី​អាច​មើលឃើញ «ទិដ្ឋភាព» ទាំងមូល និង​សួរ​ខ្លួនឯង​ថា «តើ​ផលិតផល​ដែល​ខ្លួន​បាន​បង្កើតឡើង ពិតជា​ល្អ​ឥត​ខ្ជោះ​ហើយ ឬ​នៅ? ប្រហែលជា​នៅឡើយ​ទេ។ ដូច្នេះ តើ​យើង​ត្រូវធ្វើ​អ្វីខ្លះ​ដើម្បីឱ្យ​ផលិតផល​របស់​យើង​អស្ចារ្យ​ជាង​មុន?»។

បច្ចុប្បន្ន មាន​ក្រុមហ៊ុន​មិនតិច​នោះទេ​ដែល​យល់ថា បើទោះជា​ពួកគេ​មិន​ចូលចិត្ត​ផលិតផល​ដែល​ខ្លួន​បាន​បង្កើតឡើង ប៉ុន្តែ​អ្នកផ្សេង​អាច​នឹង​យល់​ផ្ទុយ​ពីនេះ អតិថិជន​ប្រហែលជា​ចូលចិត្ត។ មហាសេដ្ឋី Elon Musk បញ្ជាក់ថា៖ «គ្រប់យ៉ាង​នឹងមិន​កើតឡើង​យ៉ាង​ដូច្នេះ​ឡើយ។ បើសិនជា​អ្នក​មិន​ស្រលាញ់​ផលិតផល​ដែល​ខ្លួន​អ្នក​បាន​បង្កើតឡើង​ទេ ចូរ​កុំ​ស្រមៃ​ថា អ្នកផ្សេង​នឹង​ចាប់អារម្មណ៍​លើ​ផលិតផល​នេះ​ឱ្យសោះ»។

Elon Musk ជាមួយ​នឹង​យាន​អវកាស​​របស់​លោក​

និយាយ​អំពី​បទពិសោធន៍ ក្រៅពី​ជា CEO របស់​ក្រុមហ៊ុន​អវកាស SpaceX និង​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​អគ្គិសនី Tesla លោក Elon Musk ក៏បាន​បង្កើត​ក្រុមហ៊ុន Boring Company និង​ជា​សហ​ស្ថាបនិក​របស់​ក្រុមហ៊ុន OpenAI និង Neuralink ផងដែរ។ លោក​បាន​ឆ្លងកាត់​ឧបសគ្គ​ជាច្រើន​នៅក្នុង​ការរកស៊ី។ ក្នុង​កិច្ច​សម្ភាស​នៅលើ​ទូរទស្សន៍ CBS លោក Musk បាន​ថ្លែងថា៖ «ឆ្នាំ 2008 គឺជា​ឆ្នាំ​អាក្រក់​បំផុត​ក្នុង​ជីវិត​របស់ខ្ញុំ ដោយ​សារ​តែ​ពេលនោះ Tesla បាន​ជួបនឹង​ការខាតបង់​ច្រើន ចំណែក SpaceX ក៏​បរាជ័យ​ក្នុង​ការបាញ់​បង្ហោះ​រ៉ុ​ក​កែ​ត Falcon 1 ហើយ​ខ្ញុំ​ក៏​ត្រៀម​លែងលះ​ជាមួយ​ប្រពន្ធ»។

ក៏ប៉ុន្តែ 12 ឆ្នាំក្រោយ ក្រុមហ៊ុន​ទាំងឡាយ​របស់លោក Elon Musk សុទ្ធតែ​បាន​បោះជំហាន​ដល់​គោលដៅសំខាន់ៗជា​បន្តបន្ទាប់ ក្នុងនោះ​មានដូចជា ការសហការ​រវាង SpaceX នឹង NASA ក្នុង​ការបាញ់​បង្ហោះ​យានអវកាស​ដែល​ដឹក​អ្នក​អវកាស​ចរ​ដំបូង​ឡើងទៅ​កាន់​ទី​អវកាស​ទទួលបាន​ជោគជ័យ ឬ​តម្លៃ​ទីផ្សារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Tesla កើនឡើង​ដល់ 500ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​ជាដើម៕

ប្រភព៖ Business Insider

Advertisement