TikTok បាន​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​លេង​វ័យ​ 20​ឆ្នាំ​ម្នាក់ ក្លាយ​ជា​សេដ្ឋី

TikTok បាន​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​លេង​វ័យ​20​ឆ្នាំ​ម្នាក់ ក្លាយ​ជា​សេដ្ឋី

TikTok គឺជា​បណ្ដាញ​សង្គម​មួយ​ក្នុងចំណោម​បណ្ដាញ​សង្គម​ដែលមាន​អ្នកប្រើប្រាស់​ច្រើនជាងគេបង្អស់​នា​បច្ចុប្បន្ន ហើយ​វា​កំពុងតែ​ក្លាយជា​ឱកាស​សម្រាប់​ការរក​ប្រាក់​របស់​យុវវ័យ តាមរយៈ​ចំណង់​ចំណូលចិត្ត​ផ្ទាល់ខ្លួន។

យោងតាម​ស្ថិតិ​ពី TikTok ក្នុងចំណោម​ជនជាតិ​អាមេរិកាំង3នាក់​ដែល​ប្រើ​ស្មា​ត​ហ្វូ​ន គឺមាន​ម្នាក់​ប្រើប្រាស់​បណ្ដាញ​សង្គម TikTok។ ដោយសារ​មូលហេតុ​នេះហើយ បើទោះជា​មានការ​ព្រមាន​ទាក់ទង​នឹង​សន្តិសុខ​ជាតិ​នៅ​សហរដ្ឋអាមេរិក ក្រុមហ៊ុន​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ជាច្រើន​នៅតែ​ចាត់ទុក TikTok ជា​កន្លែង​ដ៏​ល្អ​ដើម្បី​ធ្វើការ​ឃោសនា​ផលិតផល។

ជាមួយនឹង​អ្នកប្រើប្រាស់​ប្រចាំខែ​ប្រមាណ​ជា 690លាន​នាក់​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក បណ្ដាញ​សង្គម TokTok ត្រូវបាន​ក្រុម​អ្នក​ផលិត​វីដេអូ​វាយតម្លៃថា មិនមាន​គូប្រជែង​នៅលើ​ទីផ្សារ បើ​គេ​ពិនិត្យ​ទៅលើ​លទ្ធភាព​នៃ​ការ «សាយភាយ» តួលេខ​អ្នកតាមដាន និង​ឱកាស​អភិវឌ្ឍ​អាជីព។ TikTok ក្លាយជា​ផ្ទះ​ថ្មី​ដែល​បើកផ្លូវ​ឱ្យ​ក្រុមមនុស្ស​ដែលមាន​ឥទ្ធិពល​បាន​រីកចម្រើន ពិសេស​គឺ​ក្រុមមនុស្ស​ដែលមាន​ឈ្មោះ​ល្បី​នៅលើ Youtube និង Instagram។

Michael Le អាយុ 20ឆ្នាំ ដែល​ចូលចិត្ត​បង្ហោះ​វីដេអូ​រាំ​កំសាន្ត​នៅលើ TikTok ទទួលបាន​ការតាមដាន​ពី​អ្នកលេង​បណ្ដាញ​សង្គម​នេះ​ចំនួន 42.5លាន​នាក់ និង​មាន​អ្នក​ចុច​ចូលចិត្ត​ជាង 1.2ពាន់​លាន​លើក។ ថ្មីៗនេះ Michael Le បាន​ទិញ​ផ្ទះមួយ​ខ្នង​នៅ Los Angeles បន្ទាប់ពី​បាន​រើ​មកពី Florida។

បច្ចុប្បន្ន Michael Le រស់នៅ និង​ធ្វើការ​ជាមួយ​សមាជិក 7នាក់​ផ្សេងទៀត​នៅក្នុង​ក្រុម​របស់ខ្លួន រួមមាន ម្ដាយ និងប្អូនៗរបស់គាត់។ Michael Le ប្រាប់ថា៖ «ខ្ញុំ​មាន​អារម្មណ៍​ថា មាន​សុវត្ថិភាព​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ។ ខ្ញុំ​គិតថា ខ្លួន​បានជ្រើសរើស​ផ្លូវ​ដែល​ឆ្លាត​វៃ។ បច្ចុប្បន្ន ប្រាក់​របស់ខ្ញុំ​បាន​ឡើងដល់ 7ខ្ទង់»។

ប្រភព​ចំណូល​ចម្បង​របស់ Michael Le គឺ​បានមកពី​ទំនាក់​ទំនងជា​ដៃគូ​នៅលើ TikTok ជាមួយនឹង​ចំណូល​ចាប់ពី 20,000 ដល់ 50,000ដុល្លារ​អាមេរិក​សម្រាប់​ការ​បង្ហោះ​អត្ថបទ​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​មួយ​នៅលើ​ទំព័រ TikTok។ Michael Le ធ្លាប់បាន​សហការ​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​មួយចំនួន ដូចជា Amazon Prime Video, Bliss Skincare, Bang Energy, Postmate, Safeguard Soap និង Tums ផងដែរ។

TikTok បាន​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​លេង​វ័យ​ 20​ឆ្នាំ​ម្នាក់ ក្លាយ​ជា​សេដ្ឋី
Michael Le អាយុ 20ឆ្នាំ ដែលចូលចិត្តបង្ហោះវីដេអូរាំកំសាន្តនៅលើ TikTok ទទួលបានការតាមដានពីអ្នកលេងបណ្ដាញសង្គមនេះចំនួន 42.5លាននាក់ និងមានអ្នកចុចចូលចិត្តជាង 1.2ពាន់លានលើក។

Michael Le និយាយថា៖ «នោះ​ពិតជា​រឿង​ដ៏​ចៃដន់ សម្រាប់​ក្រុមហ៊ុន​ណា​ដែល​សម្រេចចិត្ត​សហការ​ជាមួយ​ខ្ញុំ។ ខ្ញុំ​ពិតជា​មាន​ទឹកចិត្ត​បើកទូលាយ​ជាមួយនឹង​គ្រប់យ៉ាង។ ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ដែល​ចង់​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ខ្ញុំ​តែង​ផ្ដល់យោបល់​ដល់​ពួកគេ។ បើ​ពួកគេ​នៅតែ​សម្រេចចិត្ត​ជ្រើសរើស​តាម​ផែនការ​ដំបូង ពេលនោះ ខ្ញុំ​អាច​នឹង​យក​ថ្លៃ​ខ្ពស់ជាង​ធម្មតា។ ក៏ប៉ុន្តែ បើសិន​ជាមាន​ប្រការ​អ្វីមួយ​ដែលមាន​លក្ខណ​បង្ខិតបង្ខំ​ខ្លាំងពេក​ចំពោះ​ខ្ញុំ ពេលនោះ​ខ្ញុំ​នឹងមិន​ធ្វើ​ឡើយ»។

ចំនួន​អ្នកតាមដាន​កាន់តែច្រើន ប្រាក់​ដែល​រកបាន​ពី​ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម​ក៏​កាន់តែ​ខ្ពស់។ ទំនាក់ទំនង​រវាង​ក្រុម​អ្នក​ផលិត​វីដេអូ និង​ក្រុមហ៊ុន​ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម នាំមក​នូវ​ប្រយោជន៍​រួម ពិសេស ចំពោះ​ក្រុមហ៊ុន ឬ​យីហោចាស់។ ក្នុងករណីនេះ Michael Le បាន​ឧ​ទ្ធេ​សនាម​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ភេសជ្ជ​ប៉ូវ​កម្លាំង Bang Energy នៅលើ​បណ្ដាញ​សង្គម TikTok ក្រោយ​ការធ្វើសកម្មភាព​ជាច្រើន​ឆ្នាំ​នៅលើ​បណ្ដាញ​សង្គម Youtube។

Evan Horowitz នាយក​ក្រុមហ៊ុន​ច្នៃប្រឌិត Movers + Shakers ដែលមាន​ទីស្នាក់ការ​ក​ណ្ដា​ល​នៅ​ទីក្រុង Los Angeles សហរដ្ឋអាមេរិក ឱ្យដឹងថា៖ «TikTok គឺជា​បណ្ដាញ​សង្គម​សម្រាប់​មនុស្ស​ជំនាន់ Z ដោយ​អ្នកលេង​ភាគច្រើន​គឺមាន​អាយុ​ក្រោម 18ឆ្នាំ។ ដូច្នេះហើយ ឱកាស​ធ្វើការ​ជាមួយនឹង​យីហោ​មួយ​ជា​លើកដំបូង គឺ​ពិតជា​នឹង​គួរឱ្យ​ចងចាំ»។

បច្ចុប្បន្ន Michael Le មិនមែនជា​ម្ចាស់​គណនី TikTok ដែលមាន​អ្នកតាមដាន​ច្រើនជាងគេ​នៅក្នុង​បណ្ដាញ​សង្គម​របស់​ចិន​នេះ​ទេ។ នារី​ចំទង់ វ័យ 16ឆ្នាំ ឈ្មោះ Charli D’Amelio ដែលមាន​ទីលំនៅ​នៅ Los Angeles ទើប​ជា​ម្ចាស់​គណនី TikTok ដែលមាន​អ្នកតាមដាន​ច្រើនជាងគេបង្អស់៕

ប្រភព៖ Yahoo Finance

Advertisement