CEO ដែលមាន​ប្រាក់ខែ​ខ្ពស់​ជាងគេ​លំដាប់​ទី 5 ក្នុង​ពិភពលោក៖ គ្រប់គ្រង​ទំព័រ​ពាណិជ្ជកម្ម​សម្រាប់​សត្វ​សំណព្វ ដែលមាន​តម្លៃ 30ពាន់​លាន ទទួលបាន​ប្រាក់រង្វាន់​រាប់លាន​ដុល្លារ

នៅពេលដែល Chewy ត្រូវបាន​ដាក់ចូល​ផ្សារ​ហ៊ុន​ដំបូង (IPO) CEO Singh ទទួលបាន​រង្វាន់​ជា​មូល​ប​ត្រ​ដែលមាន​តម្លៃ​ដល់​ទៅ 139លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ហើយ​បើ​គិត​មកដល់​ការជួញដូរ​មូល​ប​ត្រ​ក្នុង​ថ្ងៃទី 16វិច្ឆិកា 2020 រង្វាន់​ជា​មូល​ប​ត្រ​នេះ​មានតម្លៃ​ឡើងដល់ 256លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក។

នៅក្នុង​បញ្ជី​ឈ្មោះ​ដែល​និយាយ​អំពី​នាយក​ប្រតិបត្តិ​ដែល​ទទួលបាន​ប្រាក់ខែ​ខ្ពស់បំផុត​របស់ Bloomberg គេ​ឃើញថា មហាសេដ្ឋី Elon Musk ឈរ​នៅលើ​លំដាប់​ទីមួយ ជាមួយនឹង​ក្រុមហ៊ុន Tesla។ បៀវត្សរ៍​ឆ្នាំ 2019 របស់​អ្នកជំនួញ​រូបនេះ បាន​កើន​ដល់ 600លាន​ដុល្លារ។ ឈរ​លំដាប់​ទី​ពីរ​គឺ Tim Cook របស់​ក្រុមហ៊ុន Apple ដោយ​ទទួលបាន​បៀវត្សរ៍ 134លាន​ដុល្លារ​ក្នុង 1ឆ្នាំ។ បន្ទាប់មក​គឺ CEO របស់ Intel, Alphabet (Google) ឬ Blackstone។

ក៏ប៉ុន្តែ ប្រការ​ដែល​គួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើល នោះ​គឺ Sumit Singh ដែលជា CEO របស់​ក្រុមហ៊ុន​លក់​សម្ភារ​សម្រាប់​សត្វ​សំណព្វ Chewy ដោយ​ទទួលបាន​ប្រាក់បៀវត្សរ៍ 108.2លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក។ គិត​ត្រឹម​ខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ2020 Chewy បាន​លក់​សម្ភារ​សម្រាប់​សត្វ​សំណព្វ​ទៅឱ្យ​អតិថិជន​ចំនួន 13.5លាន​នាក់ កើន 27% ធៀប​នឹង​ដំណាក់កាល​ដូចគ្នា​កាលពី​ឆ្នាំមុន។ ប្រាក់ចំណូល​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ក៏បាន​កើន 37% ឡើងដល់ 4.9ពាន់​លាន​ដុល្លារ។

របាយការណ៍​របស់​ស​មា​គម​អ្នកធ្វើ​ជំនួញ​ជាមួយ​សត្វ​សំណព្វ​សហរដ្ឋអាមេរិក (APPA) បានឱ្យដឹងថា 2/3 នៃ​ចំនួន​គ្រួសារ​សរុប​របស់​ប្រទេស​នេះ មាន​សត្វ​ចិញ្ចឹម​សំណព្វ ហើយ​ពួកគេ​នឹង​ចំណាយ​យ៉ាងតិច 99ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ដើម្បី​ថែទាំ​សត្វ​ចិញ្ចឹម​ទាំងនោះ​នៅក្នុងមួយឆ្នាំៗ ដែលជា​តួលេខ​មួយ​មិន​គួរឱ្យ​ជឿ។

ចាប់តាំងពី Covid-19 បានបង្ហាញ​ខ្លួន តម្រូវការ​នៃ​ការទិញ​សម្ភារ​ទូទៅ​តាម​អន​ឡាយ ក្នុងនោះ​មាន​សម្ភារ​សម្រាប់​សត្វ​ចិញ្ចឹម​ជាដើម បាន​កើនឡើង​យ៉ាង​ឆាប់រហ័ស។ ប្រការនេះ​បាន​ជួយ​ឱ្យ​ផ្សារ​អេឡិចត្រូនិក​ដូចជា Chewy ទទួលបាន​ផលប្រយោជន៍​ច្រើន។ ក្នុងអំឡុង​ចាប់ពី​ខែកុម្ភៈ ដល់​ខែកក្កដា ឆ្នាំ2020 Chewy រកបាន​អតិថិជន​ថ្មី​ច្រើនជាង​ឆ្នាំ2019។ តម្លៃ​មូល​ប​ត្រ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​នេះ​ក៏បាន​កើន​ពី 30ដុល្លារ​នៅ​ដើមឆ្នាំ ឡើងដល់ 72ដុល្លារ/ហ៊ុន នៅក្នុង​ខែតុលា ឆ្នាំ2020។ តម្លៃ​ទីផ្សារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Chewy ក៏បាន​កើន​ដល់​ជិត 30ពាន់​លាន​
zដុល្លារ​អាមេរិក។

ចំណុចខ្លាំង​របស់ Chewy

រាល់ពេល​ដែលមាន​ការ​ហៅ​ទូរស័ព្ទ​មកសុំ​ការប្រឹក្សា​យោបល់ គឺ​សុទ្ធ​តែមាន​បុគ្គលិក​ចាំ​ទទួល ដោយ​រង់ចាំ​មិន​ដល់ 6វិនាទី ខណៈ​សំបុត្រ​អេឡិចត្រូនិក (email) ក៏​ត្រូវបាន​ឆ្លើយតប​ក្នុង​រង្វង់1ម៉ោង។ ផលិតផល​ដែលមាន​កំហុស ក៏​សុទ្ធតែ​ត្រូវបាន​ប្ដូរ​ជំនួស ឬ​ទទួល​ត្រលប់​មកវិញ​ដោយ​មិនមាន​ការសួរនាំ​ច្រើន ឬ​ការ​តម្រូវឱ្យ​អតិថិជន​បង់ប្រាក់​អ្វីមួយ​ឡើយ។

ជាង​នេះ សត្វ​សំណព្វ​របស់​អតិថិជន នឹង​ទទួលបាន​សំបុត្រ​ជូនពរ​ថ្ងៃកំណើត និង​កម្រងផ្កា​ពេល​លាចាក​លោក​ទៀតផង។ អតិថិជន​ខ្លះ​ថែមទាំង​ទទួលបាន​រូបគំនូរ​ពេញលេញ​របស់​សត្វ​សំណព្វ​របស់ខ្លួន​ប្រកបដោយ​ការភ្ញាក់ផ្អើល​ពី​ក្រុមហ៊ុន Chewy ផងដែរ។

ដើមឆ្នាំ 2012 ប្រាក់ចំណូល​ប្រចាំខែ​របស់ Chewy បានត្រឹមតែ 1លាន​ដុល្លារ​ប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែ​តួលេខ​នេះ​បាន​កើន​ដល់​ជាង 10លាន​ដុល្លារ នៅក្នុង​រយៈពេល 2ឆ្នាំ​បន្ទាប់។

Chewy បន្ត​ខ្ចីប្រាក់​ដើម្បី​ពង្រីក​សកម្មភាព​ពាណិជ្ជ​កម្ម​របស់ខ្លួន ហើយ​យុទ្ធសាស្ត្រ​របស់​ពួកគេ នោះ​គឺ ពង្រីក​ឥទ្ធិពល​កាន់តែ​ធំ កាន់តែ​ល្អ ដើម្បី​ទប់ទល់​នឹង Amazon។ ឆ្នាំ 2016 ប្រាក់ចំណូល​របស់ Chewy កើន​ដល់ 900លាន​ដុល្លារ។ ឆ្នាំ 2017 ក្រុមហ៊ុន​នេះ មាន​បុគ្គលិក​ដល់​ទៅ 10,000នាក់។

មហិច្ឆតា​ធំ​របស់ CEO Singh

ពេល​ចូលធ្វើ​ការឱ្យ Chewy កាលពី​ឆ្នាំ 2017 CEO Singh គឺជា​មនុស្ស​ម្នាក់​ដែល​មិនទាន់បាន​យល់ដឹង​អ្វី​សោះ​អំពី​ពាណិជ្ជកម្ម​របស់ Chewy ព្រោះថា លោក​រៀន​ផ្នែក​បច្ចេកវិទ្យា និង​ធ្វើ​ការឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន Dell និង Amazon អស់​រយៈពេល 10ឆ្នាំ។ ប៉ុន្តែ ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល​របស់ Chewy នៅតែ​សម្រេច​ទទួលយក Singh មកកាន់​តំណែង​ជា​អ្នកគ្រប់គ្រង។

ភ្លាមនោះ CEO Singh ក៏​ប្រញាប់​កែលម្អ​បណ្ដាញ​ផ្គត់ផ្គង់ ប្រព័ន្ធ​ដំណោះស្រាយ ក៏ដូចជា​ការសម្រួល​រូ​មន្ត​ពាណិជ្ជកម្ម​របស់ Chewy។ ផលិតផល​របស់​ក្រុមហ៊ុន បាន​កើន​ឡើងដល់ 67,000ប្រភេទ។ លោក Singh ក៏បាន​ជំទាស់​ទៅនឹង​ការយក​តម្រាប​តាម Amazon នៅពេល​ពង្រីក​វិសាលភាព​របស់ខ្លួន​តាមតែ​ចិត្ត។ ជំនួស​មកវិញ លោក​បានដាក់​ចេញ​នូវ​ផែនការ​ជាក់លាក់​ជាង​មុន។

ជាមួយនឹង​បទពិសោធន៍​របស់ខ្លួន លោក Singh បាន​ស្នើឱ្យ​បុគ្គលិក​ធ្វើ​បទ​បង្ហាញ​ដោយផ្ទាល់​មាត់​នូវ​គំនិត និង​លទ្ធផល​នៃ​ការបំពេញ​ការងារ​រប​ស់​ខ្លួន ជំនួស​ឱ្យ​របាយការណ៍​នៅលើ Power Point។ ជំនួស​ឱ្យ​ការពង្រីក​សាខា CEO Singh បាន​ផ្ដោតទៅលើ​មជ្ឈមណ្ឌល​ដោះស្រាយ​ទិន្នន័យ និង​ប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា​សម្រាប់​ការទទួល​ការបញ្ជាទិញ ការចែក​ចាយ រួម​នឹង​ការថែទាំ​អតិថិជន។

លោក Singh តែងតែ​កោះប្រជុំ និង​ស្នើ​ឱ្យមាន​ការជជែក​តតាំង​គ្នា​ដោយ​មិន​ប្រកាន់​ឋានៈ ដើម្បី​ទទួល​មតិ​ពី​បុគ្គលិក​គ្រប់​ជាន់ថ្នាក់។ Singh ក៏បាន​បញ្ជូន​ថាមពល​ថ្មី​ដល់​ក្រុម​បុគ្គលិក​របស់ខ្លួន នៅពេលដែល​លោក​ចង់​ប្រែក្លាយ Chewy ពី​គេហទំព័រ​លក់​សត្វ​សំណព្វ​ទៅជា​ក្រុមហ៊ុន​យក្ស​ដែលមាន​ទុន​រាប់ពាន់​លាន​ដុល្លារ។

អតីត​ប្រធាន​ផ្នែក​ទីផ្សារ Andrea Wolfe របស់ Chewy បានឱ្យដឹងថា៖ «យើងទាំងអស់គ្នា​សុទ្ធតែ​ដឹងថា ខ្លួន​គ្រាន់តែ​លក់​សម្ភារ​សម្រាប់​សត្វ​ចិញ្ចឹម​ប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែ CEO Singh បានធ្វើឱ្យ​គ្រប់គ្នា​ដឹងខ្លួន​ថា កំពុងតែ​បង្កើត​នូវ​អ្វីដែល​ធំធេង​ជាង​នេះ និង​ខុសប្លែក​សម្រាប់​ជីវិត​របស់​សត្វ​សំណព្វ ក៏ដូចជា​ម្ចាស់​របស់​ពួកវា»។

នៅពេលដែល Chewy ត្រូវបាន​ដាក់ចូល​ផ្សារ​ហ៊ុន​ដំបូង (IPO) CEO Singh ទទួលបាន​រង្វាន់​ជា​មូល​ប​ត្រ​ដែលមាន​តម្លៃ​ដល់​ទៅ 139លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក ហើយ​បើ​គិត​មកដល់​ការជួញដូរ​មូល​ប​ត្រ​ក្នុង​ថ្ងៃទី 16វិច្ឆិកា ឆ្នាំ2020 រង្វាន់​ជា​មូល​ប​ត្រ​នេះ​មានតម្លៃ​ឡើងដល់ 256លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក។

តាម​ការ​ព្យាករ ប្រាក់ចំណូល​របស់ Chewy អាច​កើន​ដល់ 7ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​ក្នុង​ឆ្នាំសារពើពន្ធ 2020 កើន​ជាង 40% ធៀប​នឹង​ឆ្នាំមុន។ ប្រការ​ដែល​គួរ​និយាយ នោះ​គឺ ក្រោម​ការកែលម្អ​ផ្នែក​បច្ចេកវិទ្យា​ក្នុង​ជំនាន់​របស់ CEO Singh ក្រុមហ៊ុន Chewy កាត់បន្ថយ​ការ​ចំណាយបាន​យ៉ាងច្រើន​ទៅលើ​ការគ្រប់គ្រង ក៏ដូចជា​ការធ្វើ​ទីផ្សារ។ ការ​ព្យាករ​នានា​បាន​បង្ហាញថា ប្រាក់ចំណេញ​ក្នុង​ឆ្នាំសារពើពន្ធ2020 របស់ Chewy អាច​កើន​ដល់ 20.4លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក៕

ប្រភព៖ Bloomberg/Businesswire

Advertisement