Cucci លក់​ស្បែកជើង​ស្រមោល​តម្លៃ​ចាប់ពី 9ដុល្លារ​អាមេរិក ដែល​ស្រដៀង​នឹង Bitcoin

ស្បែកជើង​ឌីជីថល ឬ​ហៅថា​ស្បែកជើង​ស្រមោល​របស់​ក្រុមហ៊ុន Gucci មានតម្លៃ​ទាប​ជាង​ឆ្ងាយ​បើ​ធៀប​នឹង​ស្បែក​ជើង​​ពិត ក៏ប៉ុន្តែ​អ្វី​ដែលជា​រឿង​គួរឱ្យ​យកចិត្តទុកដាក់ នោះ​គឺថា ម្ចាស់​ស្បែក​នេះ​នឹងមិន​អាចយ​កវាម​កពាក់​បាន​នោះទេ។

Gucci ដែលជា​យីហោ​សម្លៀកបំពាក់​ដ៏​ល្បីល្បាញ​មួយ​ក្នុង​ពិភពលោក ទើបតែ​បានដាក់​លក់​ផលិតផល​មួយ​ដែល​ស្ថិតក្នុង​ប្រភេទ NFT (Non-fungible token) នោះ​គឺ​ស្បែកជើង​ស្រមោល ពោលគឺ​ស្បែកជើង​ដែល​មិនមាន​រូបរាង​អាច​ប៉ះពាល់​បាន។

NFT គឺជា​កូដ​តំណាងឱ្យ​វត្ថុ​ជា​ផលិតផល​ដែល​ប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា blockchain ដូច​ទៅនឹង​រូបិយវត្ថុ​ឌីជីថល Bitcoin។ ការកាន់កាប់ NFT ត្រូវបាន​ប្រៀបប្រដូច​ទៅនឹង​ការទិញ​ទំនិញ​កម្រ​មួយ​ប្រភេទ​ដែលមាន​តែមួយគត់​នៅក្នុង​លោក។ អ្នកវិនិយោគ​ទិញ NFT ដែល​ភ្ជាប់​ជាមួយនឹង​ផលិតផល​អ្វីមួយ​គឺមាន​បំណង​ក្លាយជា​ម្ចាស់​តែ​ម្នាក់​គត់ ឬ​រំពឹងថា ផលិតផល​ដែល​ខ្លួន​បាន​ទិញ​នោះ​នឹង​ឡើងថ្លៃ ហើយ​លក់​វា​ចេញ​ដើម្បី​បាន​ចំណេញ។ ទន្ទឹមនឹង​ការ​លេចធ្លោ​របស់​ប្រាក់​អេឡិចត្រូនិក​ដូចជា Bitcoin ជាដើម NFT ក៏​កំពុង​ក្លាយជា​ទំនិញ​ថ្មី​ដែល​ត្រូវបាន​ក្រុម​អ្នកវិនិយោគ​យកចិត្តទុកដាក់​ខ្ពស់​នាពេលថ្មីៗនេះដែរ។

ដើម្បី​បង្កើតបាន​ផលិតផល​ស្រមោល​នេះ Gucci បាន​សហការ​ជាមួយ​ក្រុមហ៊ុន​បច្ចេកវិទ្យា​ផ្នែក​សម្លៀកបំពាក់​ឈ្មោះ​ Wanna ដែលមាន​ទីស្នាក់ការ​ក​ណ្ដា​ល​នៅ​ប្រទេស​បេឡា​រុស។ ក្រុមហ៊ុន Wanna មានឈ្មោះ​ល្បីល្បាញ​ជា​មួយនឹង​ការប្រើប្រាស់​បច្ចេកវិទ្យា AR (Augmented reality) ដើម្បី​បង្កើតបានជា​ម៉ូ​ដែល​ផលិតផល​ឌីជីថល 3D ដូចជា​ស្បែកជើង​កីឡា និង​នាឡិកា។ល។

Wanna ធ្លាប់​សហការ​ជាមួយ Reebok, Puma និង Snapchat ដើម្បី​ពិនិត្យ​ទៅលើរ​រៀប​ដែល​អតិថិជន​ទទួល​យក​បទពិសោធន៍​ក្នុងការ​ល​សម្លៀកបំពាក់​ស្រមោល​នៅលើ​កម្មវិធី (App) របស់​ពួកគេ។ ក្រុមហ៊ុន​នេះ​ក៏​ធ្លាប់​សហការ​ជាមួយ Gucci ដើម្បី​ជួយ​ឱ្យ​អតិថិជន​លស​ក្បែ​កជើង​នៅលើ App ផងដែរ។

ស្បែកជើង​ស្រមោល​របស់ Gucci នេះ​នឹងមាន​តម្លៃ 8.99ដុល្លារ​នៅលើ App របស់​ក្រុមហ៊ុន Wanna និង 11.99​ដុល្លារ​នៅលើ App របស់ Gucci។ ជាមួយនឹង​ផលិតផល​ស្រមោល​ខាងលើ Gucci កំពុង​តម្រង់​ទិសដៅ​ទៅរក​អតិថិ​ជន​ជំនាន់ Z (យុវវ័យ) ដែលមាន​ការយល់ដឹង​ច្រើន​អំពី​បច្ចេកវិទ្យា ជា​ក្រុមមនុស្ស​ដែល​អាច​មិនទាន់មាន​លទ្ធភាព​ទិញ​ផលិតផល​ពិត​របស់​យីហោ​នេះ៕

ប្រភព៖ Hypebeast
ប្រែ​សម្រួល៖ បុត្រា

Advertisement