ក្រុម​ហ៊ុន​អាកាស​ចរណ៍​ រក​បាន​ចំណូល​ច្រើន​សន្ធឹក​ ដោយ​សារ​ដឹក​ជ្រូក​និង​ម៉ាស់ នៅ​​ក្នុង​វិបត្តិ​សុខ​ភាព

ក្រុម​ហ៊ុន​អាកាស​ចរណ៍​ រក​បាន​ចំណូល​ច្រើន​សន្ធឹក​ ដោយ​សារ​ដឹក​ជ្រូក​និង​ម៉ាស់ នៅ​​ក្នុង​វិបត្តិ​សុខ​ភាព

ប្រាក់​ចំណូល​4​ខែ​ដើមឆ្នាំ​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​ Volg-Dnepr បាន​កើន​​ជាង​30​% ឡើង​ដល់​630​លាន​ដុល្លារ​ ដោយ​សារ​សេវា​កម្ម​ដឹក​ជ្រូក​ទៅ​កាន់​ប្រទេស​ចិន​ និង​ដឹក​ម៉ាស់​ទៅ​កាន់​អឺរ៉ុប​។

COVID-19​ បាន​បំផ្លាញ​វិស័យ​អាកាស​ចរណ៍​ពិភព​លោក​ស្ទើរ​តែទាំង​ស្រុង​​ទៅ​ហើយ​ ប៉ុន្តែ​សម្រាប់​ក្រុម​ហ៊ុន​ Volga-Dnepr Group វិញ ជើង​ហោះ​ហើរ​នានា​នៅ​តែ​ដំណើរ​ការ​ជា​ធម្មតា​។

Volga-Dnepr បាន​ដឹក​ជ្រូក​ពូជ​ជាង​3,000​ក្បាល​​ពី​ប្រទេស​បារាំង​ទៅ​កាន់​ប្រទេស​ចិននៅ​​ក្នុង​ដើម​ឆ្នាំ​នេះ ដើម្បី​ប៉ះប៉ូវ​ប្រភព​ផ្គត់​ផ្គង់​នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​ដែល​មាន​តម្រូវ​ការ​សាច់​ជ្រូក​ធំជាង​គេ​ក្នុង​ពិភពលោក​ (ចិន) ក្រោយ​ពីការ​វាយ​ប្រហារ​ពី​​រោគ​រាតត្បាត​គ្រុនផ្តាសាយ​ជ្រូក​អាហ្វ្រិក​។ ជ្រូក​ដែល​​នាំ​ចូល​ប្រទេស​ចិន​ត្រូវ​បាន​ដាក់​នៅ​ក្នុង​ទ្រុង​ឈើ​ ក្នុង​កាប៊ីន​របស់​យន្ត​ហោះ​ Boeing 747 និង​ត្រូវ​ឆ្លង​កាត់​រយៈចម្ងាយ​ 10,400​គីឡូម៉ែត្រ​។

លោក​ Alexey Isaikin ប្រធាន​ក្រុម​ហ៊ុន​ Volga-Dnepr Group

វិធានការ​ដើម្បី​ទប់​ស្កាត់​ការ​ឆ្លង​រាល​ដាល​របស់វីរុស​COVID-19 បាន​បង្កើន​កង្វះ​ខាត​សាច់​ជ្រូក​ ធ្វើ​ឱ្យ​ប្រទេស​ចិន​ត្រូវ​បន្ថែម​ល្បឿន​ និង​ទំហំ​ក្នុង​ការ​បង្កាត់​ពូជ​ជ្រូក​ និងចិញ្ចឹម​ជ្រូក​។ ក្នុងរយៈ​ពេល​4​ខែ​ដើម​ឆ្នាំ​នេះ​ ប្រទេស​ចិន​បាន​នាំ​ចូល​សាច់​ជ្រូក​ពី​សហរដ្ឋ​អាមេរិក​​ជាង​250,000​តោន​ ខណៈ​ដែល​ពេញ​មួយ​ឆ្នាំ​2019​កន្លង​ទៅ​ តួលេខ​នេះ​មាន​​ត្រឹម​តែ​245,000​តោន​តែប៉ុណ្ណោះ​។

COVID-19 បាន​ផ្លាស់ប្ដូរ​​រូប​ភាព​នៃ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​ទំនិញ​តាម​ផ្លូវ​អាកាស​។ Alexey Isaikin ប្រធាន​ក្រុម​ហ៊ុន​ Volga-Dnepr Group បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​ ដើម​ឡើយ​ ទំនិញ​​ដែលដឹក​ជញ្ជូន​តាម​ផ្លូវ​អាកាសប្រមាណ​ជា​​ជាង​ពាក់​កណ្ដាល ត្រូវ​បាន​ដឹក​ដោយ​យន្ត​ហោះ​ពាណិជ្ជកម្ម​ (យន្ត​ហោះ​ដឹក​អ្នក​ដំណើរ)។ ប៉ុន្តែ ចាប់​តាំង​ពី​​ COVID-19 បាន​រាត​ត្បាត​ខ្លាំង​ ក្រុម​ហ៊ុន​អាកាស​ចរណ៍​ពាណិជ្ជ​កម្ម​នានា​ក៏​បាន​ផ្អាក​ដំណើរ​ការ​ ដែល​នេះ​បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​តម្រូវ​ការ​នៃ​ការ​ដឹក​ជញ្ជូន​តាម​យន្ត​ហោះ​ដឹក​ទំនិញ​​​កើន​ឡើង​ច្រើន​ ហើយ​នាំ​ឱ្យ​ថ្លៃ​ដឹកជញ្ជូន​កើន​ឡើង​ខ្ពស់​ជាង​ទ្វេដង​ផងដែរ​។

ក្រៅ​ពី​ជ្រូក​ ក្រុម​ហ៊ុន​អាកាស​ចរណ៍​ Volga-Dnepr ក៏​ថែម​ទាំង​ដឹក​ម៉ាស់​ សម្ភារ​ការ​ពារ​មេរោគ​ ឧបករណ៍​វេជ្ជសាស្ត្រ​ និង​មធ្យោបាយ​សម្រាប់​កម្ចាត់​មេរោគ​ទៅកាន់​ប្រទេស​ជា​ច្រើន​ក្នុង​ពិភពលោក​ ដូច​ជា​រុស្ស៊ី បារាំង​ អាល្លឺម៉ង់​។ល។​ មុននោះ​ ក្រុម​ហ៊ុន​របស់​លោក​ Alexey Isaikin​ ផ្ដោត​ទៅ​លើ​តែ​ការ​ដឹកទំនិញ​ដែល​ទាក់​ទង​នឹង​អាកាស​ចរណ៍​ប៉ុណ្ណោះ​ ដែល​វាជា​ប្រភព​ចំណូល​ចម្បង​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​។ ក្នុង​ឆ្នាំ​នេះ ប្រភព​ចំណូល​នេះ​បាន​ថយ​ចុះ​ជាង​30​% ប៉ុន្តែ​ចំណូល​សរុប​របស់​ Volga-Dnepr នៅ​តែ​កើន​ឡើង​ខ្ពស់​។ ក្នុង​រយៈ​ពេល​4​ខែ​ដើម​ឆ្នាំ​2020​នេះ ចំណូល​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន ​Volga-Dnepr ​បាន​កើន​32​% ធៀប​នឹង​​រយៈ​ពេល​ដូច​គ្នា​ក្នុង​ឆ្នាំ​2019 ដែល​នេះ​បាន​ជួយ​ឱ្យ​ Volga-Dnepr រក​បាន​630​លាន​ដុល្លារ​នៅ​ត្រី​មាស​ទី1នៃ​​ឆ្នាំ​2020។

លោក​ Alexey Isaikin ថ្លែង​ថា “ក្រុម​ហ៊ុនអាកាស​ចរណ៍​កំពុង​តែ​ឆ្លង​កាត់​ដំណាក់​កាល​លំបាក​បំផុត​មិន​ធ្លាប់​មាន​ពី​មុន​មក​។ ប៉ុន្តែ ចំពោះ​ក្រុម​ហ៊ុន​អាកាស​ចរណ៍​ដឹក​ទំនិញ​ដូច​យើង​ខ្ញុំវិញ នេះ​គឺជា​ឱកាសល្អ​​​មួយ​”។

លោក​ Alexey Isaikin បាន​ព្យាករ​ថា ប្រាក់​ចំណូល​ឆ្នាំ​នេះ​របស់​ Volga-Dnepr អាច​ឡើង​ដល់​2​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​។ យោង​តាម​ Bloomberg Billionaires Index (សន្ទស្សន៍​មហាសេដ្ឋី​​ដែល​ស្រង់​ស្ថិតិ​ដោយ​សារ​ព័ត៌មាន​ Bloomberg) ចំនួន​ភាគ​ហ៊ុន​ដែល​ Isaikin កំពុង​កាន់​កាប់​នៅ​ក្នុង​ក្រុម​ហ៊ុន​អាកាស​ចរណ៍​ដឹក​ទំនិញ​របស់​រុស្ស៊ី​នេះ បច្ចុប្បន្ន​មាន​តម្លៃ​ប្រមាណ​ជា​ 700​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​។

ប្រភេទ​ទំនិញ​ដែល​ទាក់​ទង​នឹង​សុខាភិបាល​ មាន​ចំនួន​ជាង​ពាក់​កណ្ដាល​នៃ​ទំនិញ​សរុប​ដែល​ត្រូវ​បាន​ដឹក​តាម​យន្ត​ហោះ​នៅ​ទូទាំង​ពិភពលោក​។ វិសាល​ភាព​នៃ​សកម្ម​ភាព​ដឹក​ជញ្ជូន​របស់​ Volga-Dnepr ក៏​កំពុង​តែ​រីក​​ធំឡើង​ៗ​ ដោយ​សារ​តែ​ COVID-19។ លោក​ Isaikin ថ្លែង​ថា “ដំបូង​ឡើយ​ យើង​ដឹក​តែ​ទំនិញ​ជា​សម្ភារ​សុខាភិបាល​ពី​ប្រទេស​ចិន​ទៅ​កាន់​ទ្វីប​អាហ្វ្រិក​តែ​ប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែ​ពេល​នេះ​យើង​កំពុង​តែ​ទទួល​បាន​សំណើ​ដំបូង​ពី​តំបន់​អាមេរិក​ឡាទីន​។ ខ្ញុំ​គិត​ថា នា​ពេល​ដ៏​ខ្លី​ខាង​មុខ​ យើង​នឹង​ពង្រីក​ការ​ហោះ​ហើរ​ទៅ​កាន់​ឥណ្ឌា​”។

អ្នក​ជំនួញ​ជនជាតិ​រុស្ស៊ី​រូប​នេះ​យល់​ថា ទីផ្សារ​ដឹក​ជញ្ជូន​សម្ភារ​សុខាភិបាល​នឹង​ត្រូវ​រួម​តូចមក​វិញ​​​ក្នុង​ពាក់​កណ្ដាល​ចុង​ឆ្នាំ​2020​នេះ​ ខណៈ​ដែល​ថ្លៃ​ដឹក​ជញ្ជូន​ចាប់​ផ្ដើមធ្លាក់​​ចុះ​។​ ទោះ​ជា​យ៉ាង​នេះ​ក្ដី​ លោក​ Isaikin នៅ​តែ​ព្យាករ​ថា ទំហំ​និង​ថ្លៃ​ដឹក​ជញ្ជូន​នឹង​នៅ​តែ​ស្ថិត​ក្នុង​កម្រិត​ខ្ពស់​ជាង​ដំណាក់កាល​មុន​វិបត្តិ​សុខ​ភាព​ ព្រោះ​ថាយន្ត​ហោះ​ដឹក​អ្នក​ដំណើរ​នៅ​តែ​ធ្វើ​សកម្ម​ភាព​តិច​តួច​នៅឡើយ​៕

ប្រភព​៖ Bloomberg

Advertisement