Facebook ធ្វើ​ទំនើប​កម្ម​​ chatbot ដើម្បី​បង្កើន​ប្រសិទ្ធ​ភាព​ថែទាំអតិថិ​ជន​របស់​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​

Facebook ធ្វើ​ទំនើប​កម្ម​​ chatbot ដើម្បី​បង្កើន​ប្រសិទ្ធ​ភាព​ថែទាំអតិថិ​ជន​របស់​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​

ការ​កែលម្អថ្មីរបស់​បណ្ដាញ​សង្គម​ខ្នាត​យក្ស​នេះ​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​កម្ម​វិធី​ chatbot ដើរ​តួនាទី​​ជា​ជំនួយ​ការ​ដ៏សំខាន់​ និង​មាន​ប្រសិទ្ធ​ភាព​សម្រាប់​បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​លក់​រាយ​​ដែល​ប្រើ​ប្រាស់​ Facebook។

កាល​ពី​សប្ដាហ៍​មុន​ ក្រុម​អ្នក​បច្ចេក​វិទ្យា​របស់​ Facebook បាន​ប្រកាស​អំពី​ការ​កែ​លម្អ​មុខ​ងារ​ chatbo ដើម្បី​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​របស់​ខ្លួន​កាន់​តែ​មាន​ភាព​ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​ទិញ​ដូរ​តាម​អនឡាញនៃ​បណ្ដាញ​សង្គម​នេះ​​។

ជំនួយ​ការ​ស្រមោល chatbot ​ដែល​ត្រូវ​បាន​ Facebook អភិវឌ្ឍ​ មាន​លទ្ធ​ភាព​ចាត់​ការ​ទៅ​លើ​រូប​ភាព​ដែល​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​ និង​ chatbot អាច​មើល​ឃើញ​ជាមួយ​គ្នា​ក្នុង​ពេល​វេលា​ពិត​។ ការ​អភិវឌ្ឍ​នេះ ជា​មូល​ដ្ឋាន​ គឺ​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​ chatbot ដឹង​បាន​ថា​ វា​កំពុង​តែ​មើល​រូប​ភាព​ដូច​គ្នាណា​មួយ​​ជាមួយ​នឹង​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​ ហើយ​ឆ្លើយ​តប​នឹង​សំណួរ​អំពី​រូប​ភាព​នោះ​ (ឧទាហរណ៍​៖ ពណ៌​របស់​ស្បែក​នោះ​ជា​ពណ៌​អ្វី​?​។ល។)។

ការ​កែ​លម្អ​ខាង​លើ​នេះ​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​ chatbot មាន​សមត្ថ​ភាព​ក្នុងការ​ពិភាក្សា​​បាន​​រលូន​​ជាង​​មុន​​អំពី​លក្ខណៈ ឬ​ស្ថាន​ភាព​​របស់​ទំនិញ​ ហើយ​​ឆ្លើយ​តប​នឹង​សំណួរ​ជាក់​លាក់​អំពី​ផលិត​ផល​ដែល​អតិថិ​ជន​បាន​រំឭក​ដល់​។​ ប៉ុន្តែ មិន​ទាន់ដឹង​ថា​ Facebook នឹង​ដាក់​ឱ្យ​ដំណើរ​ការ​កំណែ​ថ្មី​នេះ​នៅ​ពេល​ណា​នៅ​ឡើយ​។ យ៉ាង​នេះ​ក្ដី ក្រុម​អ្នក​វិភាគ​វាយ​តម្លៃ​ថា នេះ​គឺជា​ជំហាន​ថ្មី​មួយ​ទៀត​​ដែល​បង្ហាញ​ថា chatbot នឹង​ក្លាយ​ជា​កម្មវិធី​ដ៏​មាន​ប្រយោជន៍​​សម្រាប់​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​។

កម្មវិធី​ chatbot ទទួល​បាន​ការ​ប្រើ​ប្រាស់​ពី​​ក្រុម​ហ៊ុន​ចំនួន​18​%​នៅ​ក្នុង​ទីផ្សារ​សហរដ្ឋ​អាមេរិក​ នេះ​បើ​តាម​ស្ថិតិ​កាល​ពី​ខែ​មករា​ ឆ្នាំ​2020​ របស់​ ZipWhip ដែល​ត្រូវ​បាន​ដក​ស្រង់​​និង​ចុះ​ផ្សាយ​ដោយ​គេហទំព័រ​ eMarketer។

ការ​កែ​លម្អ​កម្មវិធី​ chatbot របស់​ Facebook ត្រូវ​បាន​គេ​សង្ឃឹម​ច្រើន​ នៅ​ពេល​សំណួរ​ដ៏​ច្រើន​នឹង​ត្រូវ​បាន​ដោះ​ស្រាយ​ក្នុង​ពេល​តែ​មួយ​ដោយ​បច្ចេក​វិទ្យា​។ ប្រការ​នេះ​ក៏​នឹង​កាន់​តែ​ពង្រឹង​មហិច្ឆតា​​របស់​ Facebook ក្នុង​ការ​លោត​ចូល​ធ្វើ​ពាណិជ្ជ​កម្ម​នៅ​លើ​បណ្ដាញ​សង្គម​នេះ​ផងដែរ​។

កាល​ពី​ចុង​ខែ​មុន​ Facebook បាន​ធ្វើ​ឱ្យ​អ្នក​ប្រើ​ប្រាស់​មាន​ការ​ភ្ញាក់​ផ្អើល​ខ្លាំង​ នៅ​ពេល​ប្រកាស​លោត​ចូល​ក្នុង​វិស័យ​ពាណិជ្ជកម្ម​​អេឡិក​ត្រូនិក​ ដោយ​ការ​ឧទ្ទេស​នាម​​ Facebook Shop។ មុខងារ​នេះ​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​ក្រុម​ហ៊ុន​នានា​បង្កើត​តូប​ទំនិញ​អនឡាញ​ និង​ផ្សាយ​ពាណិជ្ជកម្ម​ផលិត​ផល​ជាក់លាក់​តាម​រយៈ​ឆាណែល​ផ្ដាច់​មុខ​របស់​ Facebook។

ការ​ដាក់​បញ្ចូល​ជំនួយ​ការ​ស្រមោល​ chatbot អាច​ជួយ​អតិថិជន​សក្ដានុពល​​ ស្វែង​យល់​អំពី​ផលិត​​ផល​បាន​យ៉ាង​លម្អិត​។ ប្រការ​នេះ​នឹង​នាំ​មក​នូវ​ផល​ប្រយោជន៍​ច្រើន​ដល់​បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​ដែល​ខ្វះ​បុគ្គលិក​សម្រាប់​ឆ្លើយ​នឹង​សំណួរ​ភ្លាម​ៗ​របស់​អតិថិ​ជន​​។​

ក្រៅ​ពីនេះ ជំនួយ​ការ​ស្រមោល​ chatbot ក៏​ជួយ​ឱ្យ​ Facebook ប្រើ​ប្រាស់អស់​ពី​លទ្ធ​ភាព​នៃ​​ទិន្ន​ការ​ទិញ​ដូរ​តាម​រយៈបណ្ដាញ​សង្គម​​ដែល​កាន់​តែ​កើន​ឡើង​ពីមួយ​ថ្ងៃទៅ​មួយ​ថ្ងៃ​។ ប្រាក់​ចំណូល​ដែល​បាន​មក​ពី​ការ​លក់​រាយ​នៅ​លើ​បណ្ដាញ​សង្គម​ តាម​ការ​ព្យាករ​ វា​នឹង​កើន​ទ្វេដង​ក្នុង​រយៈ​ពេល​5​ឆ្នាំ​ទៀត​ ដោយ​វា​នឹង​ឡើង​ដល់​ 53.94​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​ក្នុង​ឆ្នាំ​2024​។ នេះ​បើ​តាម​ការ​គន់​គូរ​ថ្មី​បំផុត​របស់​ Business Insider៕

ប្រភព៖ Business Insider

Advertisement