វិធីសាស្ត្រ​ចម្បង​ៗ​សម្រាប់​​ជំរុញ​ការ​ទិញ​ដូរ​របស់​ពលរដ្ឋ​​ដែល​អាជ្ញាធរ​ចិន​​កំពុង​អនុវត្តដើម្បី​សង្គោះ​សេដ្ឋ​កិច្ច​ក្រោយ​វិបត្តិ​ COVID-19

ដើម្បី​អាច​ជួយ​សង្គ្រោះ​សេដ្ឋ​កិច្ច​របស់​ខ្លួន​ ប្រទេស​ចិន​បាន​និង​កំពុង​ចែក​ជូន​ប័ណ្ណ​ទិញ​ទំនិញដល់​ពល​រដ្ឋ​​ បើក​បន្ថែម​ផ្សារ​​រាត្រី​និង​ហាង​ទំនិញ​អនុគ្រោះ​ពន្ធ​ ព្រម​ទាំង​អនុញ្ញាតឱ្យ​មាន​ការ​លក់​ទំនិញ​ចល័ត​ក្នុង​ក្រុង​ទៀត​ផង​។ល។

កាល​ពី​ចុង​សប្ដាហ៍​កន្លង​ទៅ​ មនុស្ស​ម្នា​នាំ​គ្នា​ទៅ​កាន់​វិថី​ណានជីងខាងកើត (Nanjing Dong) ដែល​ជា​តំបន់​ទិញ​ដូរ​ដ៏​ធំ​មួយ​របស់​ទីក្រុង​សៀង​ហៃ​។ តូប​​លក់​​ទំនិញ​ប្រមាណ​ជា​20​ ត្រូវ​បាន​សង់ឡើង​នៅក្នុង​តំបន់​ក្បែរ​ផ្លូវ​ Nanjing Dong ដើម្បី​លក់​អាហារ​ ផ្កា និង​ទំនិញ​​ផ្សេង​ៗ​។ ស្ត្រី​វ័យ​25​ឆ្នាំ​ម្នាក់​បាន​អះអាង​ថា​ “​ប្រទេស​ចិន​បាន​យកឈ្នះ​លើ​ COVID-19ហើយ​។ ខ្ញុំ​បាន​ជាប់​នៅ​ក្នុង​ផ្ទះ​អស់​រយៈ​ពេល​ជា​ច្រើន​សប្ដាហ៍​ ដូច្នេះ​ ព្រឹត្តិ​ការណ៍​បែប​នេះ​គឺពិត​ជា​គួរ​ឱ្យ​ចាប់​អារម្មណ៍​​ខ្លាំង​ណាស់​”។

ព្រឹត្តិការណ៍​នៅ​តំបន់​ក្បែរ​ផ្លូវ​ Nanjing Dong នេះ​គ្រាន់​តែ​ជា​ផ្សារ​រាត្រី​មួយ​ក្នុង​ចំណោម​ផ្សារ​រាត្រី​ជា​ច្រើន​ដែល​ទីក្រុង​សៀង​ហៃ​បាន​ចាប់ផ្ដើម​បង្កើត​ឡើង​តាំង​ពី​ដើម​ខែ​មិថុនា​នេះ​។ អាជ្ញា​ធរ​ទីក្រុង​សហការ​ជាមួយ​បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​លក់​រាយ​ និង​ក្រុម​ហ៊ុន​បច្ចេក​វិទ្យា​ដើម្បី​បង្កើត​ព្រឹត្តិការណ៍​ទិញ​ដូរ​ទ្រង់​ទ្រាយ​ធំ​​ជា​បន្ត​បន្ទាប់​។ អាជ្ញាធរ​ទីក្រុង​សៀង​ហៃ​ក៏​បាន​លើក​ទឹក​ចិត្ត​​ឱ្យ​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​នានា​ អូស​បន្លាយ​ពេល​វេលា​នៃ​ការ​បើក​ទ្វារ​នៅ​ចុង​សប្ដាហ៍​ផងដែរ​។

ផ្សារ​រាត្រី​មួយ​នៅ​ទីក្រុង​ សៀង​ហៃ​

ទន្ទឹម​នឹង​ការ​បើកបន្ថែម​​ផ្សារ​រាត្រី​ សកម្ម​ភាព​ចែក​ប័ណ្ណ​ទិញ​ទំនិញ​បញ្ចុះ​តម្លៃ​ coupon និង​ប័ណ្ណ​ប្ដូរ​យក​​ទំនិញ​​ឬ​ទិញ​ទំនិញ​បញ្ចុះ​តម្លៃ​ voucher ក៏​ជា​ជម្រើស​ដ៏ពេញ​និយម​នៅ​តំបន់​ផ្សេង​ៗទៀត​របស់​ប្រទេស​ចិន​។ ទីក្រុង​សៀង​ហៃ​បាន​ចែក​ប័ណ្ណ​ coupon ដែល​មាន​តម្លៃ​សរុបឡើង​ដល់​​2​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​ និង​បាន​សហការ​ជាមួយ​ក្រុម​ហ៊ុន​ Alibaba ដើម្បី​ចែក​ប័ណ្ណ​ voucher ដែល​មាន​តម្លៃ​សរុប​​​13​ពាន់​លាន​យន់​ (1.84​ពាន់​លាន​ដុល្លារ​អាមេរិក​) ចាប់​ពី​ខែ​​ឧសភាដល់​ខែ​មិថុនា​​2020។ ពលរដ្ឋ​ចិន​អាច​ប្រើ​ប្រាស់ប័ណ្ណ​ voucher ដើម្បី​ទិញ​ទំនិញ​នៅ​លើ​គេហ​ទំព័រ​នានា ផ្សារ​លក់​ទំនិញ​ចាបហួយ​ ផ្សារ​ទំនើប​ ភោជនីយដ្ឋាន និង​ទី​តាំង​ពាណិជ្ជ​កម្ម​ផ្សេង​ៗទៀត​។

ដូចគ្នា​នេះ​ដែរ​ រដ្ឋ​ធានី​ប៉េកាំង​ ក៏​បាន​សម្រេច​ចិត្ត​ចែក​​ប័ណ្ណ​ voucher ដែល​មាន​តម្លៃ​12.3​ពាន់​លាន​យន់​ (1,742,000,000 ដុល្លារ​អាមេរិក​) ទៅ​ឱ្យ​ពលរដ្ឋ​របស់​ខ្លួន​ ដោយ​មាន​កិច្ច​សហការ​​ពីក្រុម​ហ៊ុន​លក់​រាយ​។ នៅ​ឯទីក្រុង​ Wuhan វិញ ក្រុម​ហ៊ុន​ Alibaba និង​ Tencent Holdings​ បាន​ផ្ដល់​ជំនួយជា​ប័ណ្ណ​ voucher ដែល​មាន​តម្លៃ​សរុប​​ 500​លាន​យន់​ (70,825,812​ដុល្លារ​អាមេរិក​) នៅ​ក្នុង​ចំណោម​ voucher ដែល​មាន​តម្លៃ​ 2.3​ពាន់លាន​យន់​ (325,798,739) ដែល​ទីក្រុង​នេះ​បាន​បោះ​ផ្សាយ​ចែក​ជូន​ពលរដ្ឋ​។

ដើម្បី​ជំរុញ​ការ​ទិញ​ដូរ​ តំបន់​ខ្លះ​របស់​ប្រទេស​ចិន​ ក៏បាន​លុប​ចោល​បម្រាម​ដែល​ទាក់​ទង​នឹង​ការ​លក់​ទំនិញ​ចល័ត​។ កន្លង​មក​ រាប់​ចាប់​ពី​ឆ្នាំ​2000 សកម្ម​ភាព​លក់​ដូរ​ចល័ត​ត្រូវ​បាន​ចាត់​ទុក​ថា​ជា​អំពើ​ខុស​ច្បាប់​​នៅ​ក្នុង​តំបន់​មួយ​ចំនួន​ ដោយ​មូលហេតុ​ថា ដើម្បី​សុខ​ភាព​សាធារណៈ​ និង​ដើម្បី​រួម​ចំណែក​ក្នុងការ​កែលម្អ​សោភ័ណ​ភាព​របស់​ទីក្រុង​។ ក្រុម​អ្នក​លក់​ទំនិញ​ចល័ត​ កោះ​ណោះ​ត្រូវ​ប្រឈម​នឹង​ដេញ​ចាប់​របស់​ក្រុម​ប៉ូលិស​ និង​សន្តិ​សុខ​។ល។

យុវវ័យ​កំពុង​ដើរ​ឆ្លង​កាត់​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជ​កម្ម​មួយ​របស់​ Wangfujing

ប៉ុន្តែ​ បច្ចុប្បន្ន តំបន់​ជា​ច្រើន​បាន​ផ្អាក​ ឬ​បន្ធូរ​បន្ថយ​បញ្ហា​ខាង​លើ​នេះ​ហើយ​ ដើម្បី​ជួយ​សង្គ្រោះ​បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​ សហគ្រាស​ខ្នាត​តូច​។ នៅ​ទីក្រុងក្វាង​ចូវ (​Guangzhou) ទីលាន​នានា​ក្នុង​មជ្ឈម​ណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​ និង​ចំណត​រថយន្ត​ កំពុង​ត្រូវ​បាន​ប្រើ​ប្រាស់​ដើម្បី​ជួល​ទៅ​ឱ្យ​ក្រុម​អ្នក​លក់​​ទំនិញ​ចល័ត​។

ចំណែក​ការ​ពង្រីក​សកម្ម​ភាព​លក់​ទំនិញ​អនុគ្រោះ​ពន្ធ​ក៏​ជា​ជម្រើស​មួយ​ផ្សេង​ទៀត​ដើម្បី​ជំរុញ​ការ​ទិញ​ដូរ​នៅ​ទីក្រុង​ប៉េកាំង​។ កាល​ពី​ថ្ងៃទី​10​មិថុនា​កន្លង​ទៅ​ Wangfujing Group ដែ​ល​ជា​ក្រុម​ហ៊ុន​លក់​រាយ​ធំ​ជាង​គេ​មួយនៅ​ប្រទេស​ចិន​ បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា ខ្លួន​បាន​ទទួល​លិខិត​អនុញ្ញាត​ឱ្យ​លក់​ទំនិញ​អនុគ្រោះ​ពន្ធ​ពី​ក្រសួង​ហិរញ្ញ​វត្ថុ​រួច​ហើយ​។ នេះ​គឺ​ជា​លិខិត​អនុញ្ញាត​លើក​ទី​8​ ដែល​ក្រសួង​នេះ​បាន​ផ្ដល់​ឱ្យ​ក្រុម​ហ៊ុន​ផ្សេង​ៗ​ ហើយលើក​នេះ​គឺ​ដើម្បី​ជំរុញ​ការ​ទិញ​ដូរ​ក្រោយ​សម័យ​ COVID-19។

Wangfujing Group គឺជា​ម្ចាស់​គ្រប់​គ្រង​នៃ​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​ប៉េកាំង​ដ៏ល្បី​ឈ្មោះនៅ​ក្នុង​រដ្ឋ​ធានី​របស់​ប្រទេស​ចិន​។ ក្រុម​ហ៊ុន​នេះ​មាន​មជ្ឈមណ្ឌល​ពាណិជ្ជកម្ម​យ៉ាង​តិច​54​នៅក្នុង​ទីក្រុង​ចំនួន​​33​របស់​ចិន​។

អ្នក​វិភាគ​ Fan Junhao និង Xu Zhuonan មក​ពី​ក្រុម​ហ៊ុន​ China International Capital Corp (CICC) កាល​ពី​ថ្ងៃទី​10​មិថុនា​ បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​ “ការ​ចាយ​វាយ​នឹង​ងើប​ឡើង​វិញ​ក្រោយ​ពី​គោល​នយោបាយ​បើក​ទូលាយ​សកម្ម​ភាព​លក់​ទំនិញ​អនុគ្រោះ​ពន្ធ​​នៅ​លើក​បណ្ដា​កោះ​ និង​នៅ​តាម​តំបន់​ទីក្រុង​”។

លោក Li Keqiang​ នាយក​រដ្ឋ​មន្ត្រី​ចិន​ (រូប​ខាង​ស្ដាំ)

កាល​ពី​ខែ​មេសា​ រដ្ឋ​មន្ត្រី​ក្រសួង​ពាណិជ្ជកម្ម​ចិន​ក៏​បាន​ឱ្យ​ដឹង​ថា​ នឹង​កែ​លម្អ​គោល​នយោបាយ​ និង​ជួយ​បង្កើន​ចំនួន​ហាង​លក់​ទំនិញ​អនុគ្រោះ​ពន្ធ​នៅ​តាម​អាកាស​យាន​ដ្ឋាន​និង​នៅ​ទី​ក្រុង​​នានា​ ដើម្បី​ជា​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ផែន​ការ​ជំរុញ​ការ​ទិញ​ដូរ​។​ ថ្មី​ៗ​នេះ ទីក្រុង​ក្វាង​ចូវ​​ក៏​កំពុង​តែ​ដាក់​ពាក្យ​សុំ​បង្កើត​ហាង​ទំនិញ​អនុគ្រោះ​ពន្ធ​ជា​ច្រើន​ផងដែរ​។

យោង​តាម​ SCMP ការ​បង្កើន​ចំនួន​​ផ្សារ​ និង​ហាង​លក់​ទំនិញ​អនុគ្រោះ​ពន្ធ​ក៏​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​ទីក្រុង​ប៉េកាំង​ ឆ្លើយ​តប បាន​ល្អ​ទៅ​នឹង​ការ​សន្យា​បើក​ទ្វារ​សេដ្ឋ​កិច្ច​សម្រាប់​បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​បរទេស​ នៅ​ក្នុង​ស្ថាន​ភាព​ដែល​ដៃគួ​ពាណិជ្ជ​កម្ម​ធំៗ​ កំពុង​តវ៉ា​អំពី​ភាព​អយុត្តិ​ធម៌​ដែល​អាជ្ញាធរ​ចិន​បាន​ធ្វើ​ចំពោះ​បណ្ដា​ក្រុម​ហ៊ុន​បរទេស​ដែល​កំពុង​រកស៊ី​នៅ​ប្រទេសនេះ​។

ក្នុង​រយៈ​ពេល​4ខែ​ដើម​ឆ្នាំ​2020​ ចំណូល​បាន​មក​ពី​ការ​លក់​រាយ​នៅ​ប្រទេស​ចិន​ បាន​ថយ​ចុះ 16.2​% បើ​ធៀប​ជាមួយ​នឹង​អំឡុង​ពេល​ដូច​គ្នា​កាល​​ពី​ឆ្នាំ​2019​ ខណៈ​ដែល​ GDP បាន​ធ្លាក់​ចុះ​ 6.8​% នៅ​ក្នុង​ត្រី​មាស​ដំបូង​។ នៅក្នុង​របាយ​ការណ៍​​ស្ដី​អំពី​ការ​ងារ​របស់​រដ្ឋាភិបាល​នៅ​ចំពោះ​សភា​ជាតិ​កាល​ពី​ខែ​មុន​ នាយក​រដ្ឋ​មន្ត្រី​ចិន​ Li Keqiang បាន​អះអាង​ថា សកម្ម​ភាព​ជំរុញ​ការ​ទិញ​ដូរ​ក្នុង​ប្រទេស​នឹង​ជួយ​រក្សា​លំនឹង​សេដ្ឋ​កិច្ច​ និង​ជា​កម្លាំង​ជំរុញ​ចម្បង​សម្រាប់​ជួយ​ដល់​កំណើន​សេដ្ឋ​កិច្ច​ក្នុង​ឆ្នាំ​នេះ​៕

ប្រភព​៖ SCMP/Nikkei

Advertisement