នាយកដ្ឋានប្រយុទ្ធនឹងជំងឺឆ្លងកម្ពុជា​ CDC សំណូមពរ​ឱ្យ​អាជ្ញាធរ​ ចាត់​វិធានការ​ផ្លូវ​ច្បាប់ លើ​អ្នក​ដែល​ហៅ​ទូរស័ព្ទ​ទៅ​រំខាន​ដល់​លេខ 115​ ​បើសិន​ជា​ចាំបាច់

“យេីងខ្ញុំសូមជំរាបជូនសាធារណជនថា​ ការទូរស័ព្ទចូលលេខ​ 115​ មកមន្រ្តីទទួលបន្ទុក​ 115​ នេះ​ មាន​70%​ បានការ​ដេីម្បីសួរព័ត៌មានអំពីជំងឺ​ COVID-19 ព្រមទាំងរាយការណ៍ស្ថានភាពសុខភាព​ និង​ 30%​ ភាគរយមិនបាន​ការ។” នេះ​គឺជា​ការ​លើក​ឡើង​នៅ​លើទំព័រ​ Facebook របស់​នាយកដ្ឋានប្រយុទ្ធនឹងជំងឺឆ្លងកម្ពុជា ហៅ​កាត់​ថា CDC។

នៅ​វេលា​ម៉ោង​ប្រហែល​ជា​12ៈ30នាទី​ថ្ងៃត្រង់​នេះ នៅលើ​ទំព័រ​ Facebook របស់​នាយកដ្ឋានប្រយុទ្ធនឹងជំងឺឆ្លងកម្ពុជា (CDC) បាន​បង្ហោះ​សារ​មួយ​ដែល​ផ្ញើជូន​សាធារណជន​ និង​អាជ្ញា​ធរ​ដើម្បី​ជ្រៀប​។ ក្នុង​ខ្លឹម​សារ​នៃ​សារ​នេះ​ បាន​លើក​ឡើង​ថា ​ទូរស័ព្ទ​​លេខ​ 115 គឺប្រើ​សម្រាប់​ទទួល​ការ​ហៅ​ចូល​ពី​អ្នក​ទាំង​ឡាយ​ណា​ដែល​មាន​បញ្ហា​ទាក់ទិន​នឹង​វីរុស​ COVID-19។ ប៉ុន្តែ CDC ឱ្យ​ដឹង​ថា ក្នុង​ចំណោម​ការ​ហៅ​ចូល​លេខ​ទូរស័ព្ទ​ 115នេះ គឺ​មាន​ដល់​ទៅ​30% គឺជា​ការ​ហៅ​មិន​បាន​ការ​ ដោយ​រួម​មាន​៖

1.​ ប្រេីកុមារតូចៗឱ្យនិយាយជំនួស
2.​ ទូរស័ព្ទចូលមិននិយាយ បេីកចោល
3.​ ទូរស័ព្ទចូល ចាក់ចំរៀងឱ្យស្តាប់
4.​ ប្រេីសម្ដីអសុរោះ​ និងពាក្យប្រមាថ
5.​ អ្នកស្រវឹង ទូរស័ព្ទចូល​និយាយស្តាប់មិនយល់
6​.​ ។ ល។

នាយកដ្ឋានប្រយុទ្ធនឹងជំងឺឆ្លងកម្ពុជា​ (CDC) ក៏បាន​សំណូម​ពរ​ដល់​សាធារណជន ឱ្យ​ទុក​ឱកាស​ដល់​អ្នក​ដទៃ​ដែល​ត្រូវ​ការ​ចាំបាច់​ក្នុង​ការ​ហៅ​ទៅ​លេខ 115 ទាក់​ទិន​នឹង​បញ្ហា​ COVID-19។ CDC ថែម​ទាំង​បាន​ស្នើ​ឱ្យ​អាជ្ញាធរ​ដែន​ដី ចាត់​វិធានការ​ទៅ​តាម​ច្បាប់ ទៅ​លើ​ជន​ណា​ដែល​បានហៅ​ចូល​លេខ​​ទូរស័ព្ទ 115 ​ដោយ​គ្មាន​ប្រយោជន៍​ និង​រំខាន​ដល់​ដំណើរ​ការ​នៃ​លេខ​ទូរស័ព្ទ​នេះ​៕

Advertisement