លែង​បារម្ភ​នឹង​​បញ្ហា «​កាត់​​​លុយ​ទូរស័ព្ទ​ដោយ​មិនដឹង​ខ្លួន» ទៀត​ទៅ! អតិថិជន​នឹង​បាន​ប្រើ​លេខ​កូដ​ថ្មី ដើម្បី​ផ្តាច់​សេវាកម្ម​បន្ថែម​ទាំងឡាយណា​ដែល​មិនចាំបាច់

លែង​បារម្ភ​នឹង​​បញ្ហា «​កាត់​​​លុយ​ទូរស័ព្ទ​ដោយ​មិនដឹង​ខ្លួន» ទៀត​ទៅ! អតិថិជន​នឹង​បាន​ប្រើ​លេខ​កូដ​ថ្មី ដើម្បី​ផ្តាច់​សេវាកម្ម​បន្ថែម​ទាំងឡាយណា​ដែល​មិនចាំបាច់

ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា បានប្រកាស​ជូនដំណឹង​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​ទូរគមនាគមន៍​ទាំងអស់​នៅ​កម្ពុជា បង្កើត​លេខ​កូដ​ថ្មី​មួយ​ដើម្បី​ងាយស្រួល​ដល់​អតិថិជន​ក្នុងការ​ផ្ដាច់​សេវាកម្ម​បន្ថែម​ណាមួយ​នៅក្នុង​ស៊ីម​ដែល​ពួកគេ​មិន​ចង់​ប្រើ ក្នុង​បំណង​បញ្ចប់​បញ្ហា​កាត់ទឹក​ប្រាក់​ពី​ក្នុង​ស៊ីម​ដោយ​មិនដឹង​ខ្លួន។

នៅក្នុង​សេចក្ដីជូនដំណឹង​ស្ដីអំពី​ការប្រើ​លេខ​កូដ *1200# ដើម្បី​ផ្ដាច់​សេវាកម្ម​ទូរស័ព្ទ​បន្ថែម ដែល​ត្រូវបាន​ធ្វើឡើង​ក្នុង​ថ្ងៃទី 11ធ្នូ​នេះ ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា បាន​ណែនាំ​ឱ្យ​និយ័ត​ករ​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា សហការ​ជាមួយនឹង​ប្រតិបត្តិ​ករ​ប្រព័ន្ធ​ទូរស័ព្ទ​ចល័ត​ទាំងអស់ បង្កើត​លេខ​កូដ *1200# សម្រាប់​អតិថិជន​ប្រើប្រាស់​ដើម្បី​ពិនិត្យ និង​ផ្ដាច់​រាល់​សេវាកម្ម​បន្ថែម​ដែល​ខ្លួន​មិនត្រូវ​ការ ចាប់ពី​ថ្ងៃ11ធ្នូ 2020 នេះ​តទៅ។

សេចក្ដីណែនាំ​របស់​ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា​នេះ ត្រូវបាន​ធ្វើឡើង​ក្រោយពី​មាន​ករណី​ជាច្រើន​បាន​កើតមានឡើង​អស់​រយៈពេល​ជាច្រើន​ឆ្នាំ រួម​នឹង​ការ​ត្អូញត្អែរ​ជា​បន្ត​បន្ទាប់ពី​សំណាក់​អ្នកប្រើប្រាស់ ទាក់ទិន​នឹង​បញ្ហា​ត្រូវ​ក្រុមហ៊ុន​ប្រព័ន្ធ​ទូរស័ព្ទ កាត់ទឹក​ប្រាក់​ក្នុង​ស៊ីម​ដោយ​មិនដឹង​មូលហេតុ។ ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​អាន​សេចក្ដីជូនដំណឹង​របស់​ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា ដូចខាងក្រោម៖
លែង​បារម្ភ​នឹង​​បញ្ហា «​កាត់​​​លុយ​ទូរស័ព្ទ​ដោយ​មិនដឹង​ខ្លួន» ទៀត​ទៅ! អតិថិជន​នឹង​បាន​ប្រើ​លេខ​កូដ​ថ្មី ដើម្បី​ផ្តាច់​សេវាកម្ម​បន្ថែម​ទាំងឡាយណា​ដែល​មិនចាំបាច់

Advertisement