Volkswagen នឹងយកតម្រាប់តាម Tesla ក្នុងការបញ្ចុះតម្លៃនៅពេលការប្រកួតប្រជែងដណ្ដើមតំណែងលេខមួយក្នុងវិស័យរថយន្តអគ្គិសនីមានសភាពកាន់តែខ្លាំងក្លា ស្របពេលដែលបណ្ដាក្រុមហ៊ុនក្នុងស្រុកកំពុងប្រជែងគ្នានៅទីផ្សារចិន។
ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តអាល្លឺម៉ង់ Volkswagen បានប្រកាសកាលពីសប្ដាហ៍កន្លងថា កំណែថ្មីរបស់ម៉ូដែលរថយន្តអគ្គិសនីលំដាប់កំពូលរបស់ខ្លួនគឺ ID.3 នឹងត្រូវដាក់លក់ចាប់ពីចុងខែមីនា ក្នុងតម្លៃក្រោម 42,600 ដុល្លារអាម៉េរិក។
តម្លៃខាងលើនេះគឺទាបជាង 3,200 ដុល្លារ បើធៀបនឹងតម្លៃរបស់ ID.3 នាពេលបច្ចុប្បន្ន ហើយស្មើនឹងតម្លៃរបស់រថយន្តអគ្គិសនី Tesla Model Y។
ក្រុមអ្នកវិភាគយល់ថា នេះគឺជាឥរិយាបថដែលធ្វើឡើងដើម្បីឆ្លើយតបដោយផ្ទាល់ទៅនឹងការបញ្ចុះតម្លៃរបស់ Tesla ក្នុងប៉ុន្មានខែកន្លងទៅនេះ។ Tesla បានបញ្ចុះតម្លៃរហូតដល់ 20% នៅអឺរ៉ុប និងសហរដ្ឋអាម៉េរិក។
នៅប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ ចំនួនរថយន្តដែលបានលក់ចេញរបស់ Tesla ក្នុងខែមករា 2023 បានកើនជាង 900% ធៀបនឹងដំណាក់កាលដូចគ្នាក្នុងឆ្នាំកន្លង ជួយឱ្យ Tesla ក្លាយជាក្រុមហ៊ុនដែលលក់រថយន្តបានច្រើនជាងគេនៅអាល្លឺម៉ង់ក្នុងខែនោះ។
ក្រុមហ៊ុន Volkswagen លក់រថយន្តអគ្គិសនីបានប្រមាណ 352,000 គ្រឿងក្នុងឆ្នាំ 2022 ប៉ុន្តែ ការលក់បញ្ចុះតម្លៃរបស់ Tesla បានបង្ខំឱ្យ VW ត្រូវធ្វើសកម្មភាពទប់ទល់។
Tesla មិនមែនជាគូប្រជែងខ្លាំងតែមួយគត់របស់ Volkswagen នោះទេ។ ប្រទេសចិនគឺជាទីផ្សាររថយន្តធំជាងគេលើពិភពលោក ហើយការអភិវឌ្ឍ និងការប្រើប្រាស់រថយន្តអគ្គិសនីនៅទីនេះក៏បានហក់ឡើងដល់ចំណុចខ្ពស់ថ្មីមួយទៀត ធ្វើឱ្យ VW ត្រូវ «រត់តាមពីក្រោយ» ក្រុមហ៊ុនដទៃ។
រថយន្តប្រហែល 40% ក្នុងចំណោមរថយន្តសរុបរបស់ VW ត្រូវបានទិញដោយអតិថិជននៅប្រទេសចិន ក្នុងនោះភាគច្រើនគឺជារថយន្តមានម៉ាស៊ីនចំហេះក្នុង។ តួលេខនេះកាន់កាប់ចំណែកទីផ្សារ 16% នៅប្រទេសចិន។
ក្នុងចំណោមរថយន្តអគ្គិសនីនៅប្រទេសចិន VW កាន់កាប់ចំណែកទីផ្សារត្រឹមតែ 2.4% ប៉ុណ្ណោះ ខណៈដែល Tesla ក្ដោបក្ដាប់បាន 7.8% និង BYD កាន់កាប់ 16%។ ក្នុងចំណោមរថយន្តអគ្គិសនីជាង 55 លានគ្រឿងដែលត្រូវបានលក់នៅក្នុងប្រទេសចិនកាលពីឆ្នាំទៅ VW មានតែ 155,700 គ្រឿងប៉ុណ្ណោះ។
នៅប្រទេសចិន បណ្ដាក្រុមហ៊ុនរថយន្តដទៃមានដូចជា Wuling, GAC និង Chery Automobile ជាដើម ក៏កំពុងលេចធ្លោជាង VW។ ចំណែកបណ្ដាក្រុមហ៊ុនរថយន្តរបស់អាល្លឺម៉ង់ មានដូចជា BMW និង Mercedes-Benz ក៏លក់មិនបានច្រើន បើធៀបនឹងម៉ូដែលរថយន្តអគ្គិសនីក្នុងស្រុករបស់ចិន ក្នុងនោះរថយន្តមួយម៉ូដែលៗរបស់ពួកគេ កាន់កាប់ចំណែកទីផ្សារមិនដល់ 1%៕