ក្រុមហ៊ុន Grab ចូលជួប​ពិភាក្សា​ជាមួយ​រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សាធារណការ និង​ដឹកជញ្ជូននៃ​ព្រះ​រា​ណា​ចក្រ​កម្ពុជា

រាជធានី​ភ្នំពេញ ថ្ងៃទី27 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ2017៖ ក្រុមហ៊ុន Grab ដែលជា​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ផ្ដល់នូវ កម្មវិធី​សេវា​ដឹកជញ្ជូន​តាម​តម្រូវការ​ឈានមុខ​គេ​មួយ​ដែល​ដឹកនាំ​ដោយ​លោក Yee Wee Tang ប្រធាន​ប្រចាំ​ប្រទេស​ថៃ និង​ប្រតិភូ​របស់លោក មាន​កិត្តិយស​បាន​ចូលជួប​ពិភាក្សា​ជាមួយ​ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល ទេសរដ្ឋមន្ត្រី រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួង​សារ​ធាណ​ការ និង​ដឹកជញ្ជូន​នៃ​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា ថា​តើ​ក្រុមហ៊ុន Grab អាច​ដើរតួនាទី​អ្វីខ្លះ​ក្នុងការ​គាំទ្រ​គោលដៅ​របស់​ក្រសួង​សារ​ធា​រណការ និង​ដឹកជញ្ជូន​ក្នុងការ​កែលម្អ​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផ្លូវគោក​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា។

នៅក្នុង​ជំនួប​ប្រជុំ​នោះ លោក Yee បាន​សម្ដែង​នូវ​អំណរគុណ​យ៉ាង​ជ្រាលជ្រៅ​ចំពោះ​ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល ដែល​បាន​គាំទ្រ ហើយ​បានបញ្ជាក់​ពី​ឆន្ទៈ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Grab ក្នុងការ​សហការ​ជាមួយ​អ្នកជំនាញ​មកពី​ក្រសួង​ទៅលើ​នីតិវិធី​ផ្ដល់​អាជ្ញា​បណ្ណ ព្រមទាំង​ការអនុវត្ត​យ៉ាង​ម៉ឺងម៉ាត់​ទៅតាម​ច្បាប់​នៃ​ព្រះរាជាណាចក្រ​កម្ពុជា​ផងដែរ។ លោក​ក៏បាន​លើកឡើង​ផងដែរ​ថា ក្រុមហ៊ុន Grab មាន​ចំណាប់អារម្មណ៍​យ៉ាងខ្លាំង​ទៅលើ​ការអភិវឌ្ឍ​នៃ​សេវា​ដឹកជញ្ជូន​តាម​ប្រព័ន្ធ​អ៊ីនធឺណិត​នៅក្នុង​ប្រទេស​កម្ពុជា និង​មានបំណង​ស្នើសុំ​ការគាំទ្រ​ពី​ក្រសួង​ដើម្បី​ចាប់ផ្ដើម​ដំណើរការ​ក្រុមហ៊ុន​របស់ខ្លួន​ក្នុង​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា។ ក្រុមហ៊ុន Grab មានបំណង​នាំយកមក​នូវ​កម្មវិធី​បច្ចេកវិទ្យា​របស់ខ្លួន​ដើម្បី​គាំទ្រ​ដល់​ការអភិវឌ្ឍ​ក្នុងប្រទេស​កម្ពុជា និង​ជួយ​លើកកម្ពស់​ជីវភាព​រស់​នៅ​របស់​ប្រជាជន​កម្ពុជា​ផងដែរ។ ក្រុមហ៊ុន Grab នឹង​បើក​សំភោ​ធ​ជា​ផ្លូវការ​នៅ​ប្រទេស​កម្ពុជា នៅពេលដែល​ទទួលបាន​អ​ញ្ញា​ប័ត្រ​ពី​ក្រសួង។

Grab គឺជា​ក្រុមហ៊ុន​ដែល​ផ្ដល់​កម្មវិធី​សេវា​ដឹកជញ្ជូន និង​ទូទាត់​ប្រាក់​ចល័ត​ឈានមុខ​គេ​ដ៏​ល្បី​មួយ​នៅ​អាស៊ីអាគ្នេយ៍។ ក្រុមហ៊ុន​មាន​ផ្ដល់នូវ​កម្មវិធី​ផលិតផល​ស្នូល​ដូចជា​ដំណោះស្រាយ​សេវា​ដឹកជញ្ជូន​សម្រាប់​អ្នកបើកបរ និង​អ្នកដំណើរ ដោយ​ផ្ដោតលើ​ភាពងាយស្រួល សុវត្ថិភាព និង​ភាពជឿ​ទុកចិត្ត។

ចាប់តាំងពី​បាន​បើក​ដំណើរការ​នៅ​ឆ្នាំ2012 មក ក្រុមហ៊ុន​បាន​ជួយ​លើកកម្ពស់​ជីវិត​ប្រជាជន​រាប់លាន​នាក់​នៅ​ទូទាំង​អាស៊ីអាគ្នេយ៍​នេះ។ ជា​មធ្យម អ្នកដំណើរ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Grab បាន​ទៅដល់​គោលដៅ​របស់ខ្លួន​លឿន​ជាង​ពេលវេលា​ធ្វើដំណើរ​ទាំងមូល​រហូត​ដល់​ពាក់កណ្ដាល (កាត់បន្ថយ ជា​មធ្យម 52% នៃ​ម៉ោង​ធ្វើដំណើរ) បើ​ធៀប​ជាមួយ​ជម្រើស​ដឹកជញ្ជូន​សាធារណ​ក្នុង​ទីក្រុង​របស់​ពួកគេ។ ក្រុមហ៊ុន Grab ក៏បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​ការធ្វើដំណើរ​កាន់តែ​មាន​សុវត្ថិភាព​សម្រាប់​អ្នកដំណើរ​រាប់លាន​នាក់​របស់ខ្លួន​ដោយបាន​លើក​របារ​សុវត្ថិភាព​នៅ​កន្លែង​សំចត​ឡើង​ជិះ។ អត្រា​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នៅលើ​កម្មវិធី​របស់ Grab គិត​ជា​មធ្យម​គឺ​ទាប​ជាង​អត្រា​គ្រោះថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ថ្នាក់ជាតិ​ក្នុងប្រទេស​ដែល​ខ្លួន​កំពុង​ប្រតិបត្តិការ​នោះ​ដល់​ទៅ ៥ដង ។ លើសពីនេះ ដៃគូ​អ្នកបើកបរ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Grab អាច​រកប្រាក់​បន្ថែម​បានជា​មធ្យម មួយ​ភាគបី (32%) ក្នុង​មួយ​ម៉ោង បើ​ធៀប​ជាមួយ​ប្រាក់​ឈ្នួល​កម្មករ​ជា​មធ្យម​នៅ​គ្រប់​ទីផ្សារ​ទាំងអស់​របស់​ក្រុមហ៊ុន Grab។

បច្ចុប្បន្ននេះ កម្មវិធី (app) របស់​ក្រុមហ៊ុន Grab ត្រូវបាន​ប្រជាជន​ទាញយក​ទៅប្រើ​ប្រាស់ (download) នៅក្នុង​ឧបករណ៍​ជាង 60 លាន​គ្រឿង និង​មាន​អ្នកដំណើរ​ប្រចាំថ្ងៃ ជាង 3 លាន​នាក់ ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ Grab ក្លាយជា​កម្មវិធី​ផ្ដល់​សេវា​ដឹកជញ្ជូន​ដ៏​ធំ​បំផុត និង​ជា​កម្មវិធី (app) ពេញនិយម​មួយ​ដែល​អ្នកបើកបរ និង​អ្នកដំណើរ​ភាគច្រើន​ចូលចិត្ត​ប្រើ​បំផុត​នៅក្នុង​តំបន់។

នៅ​ឆ្នាំ​កន្លងទៅ ក្រុមហ៊ុន Grab ក៏បាន​ក្លាយជា​ក្រុមហ៊ុន​ផ្ដល់​កម្មវិធី​សេវា​ដឹកជញ្ជូន​ទីមួយ​ដែល
សហការ​ជាមួយ​ធនាគារពិភពលោក​ក្នុងការ​បង្កើត​កម្មវិធី OpenTraffic ដែលជា​កម្មវិធី​ទិន្នន័យ​ឆ្លាត
វ័យ (smart data platform) ដែល​រដ្ឋាភិបាល​ក្រុង​អាច​ប្រើប្រាស់​បាន​ដោយ​ឥតគិតថ្លៃ ដើម្បី​តាមដាន​ស្ថានភាព​ចរាចរណ៍​នៅ​ម៉ោង​ជាក់ស្ដែង និង​ដើម្បី​រៀបចំ​ផែនការ​សម្រាប់​ការអភិវឌ្ឍ​ហេ​ដ្ឋា​រចនា
សម្ព័ន្ធ​ផ្លូវថ្នល់ និង​ដឹកជញ្ជូន​នៅ​ថ្ងៃ​អនាគត ព្រមទាំង​លើកកម្ពស់​សុវត្ថិភាព​ចរាចរណ៍​ផងដែរ។

បច្ចុប្បន្ន ក្រុមហ៊ុន Grab បាន​នឹង​កំពុងផ្ដល់​សេវា​នៅក្នុង​ទីក្រុង​ចំនួន 114 នៅក្នុង​ប្រទេស​ចំនួន 7 ក្នុង​តំបន់​អាស៊ីអាគ្នេយ៍ ដែលមាន​ដូចជា៖ សិង្ហ​បុរី ឥណ្ឌូនេស៊ី ហ្វីលីពីន ម៉ាឡេស៊ី ថៃ វៀតណាម និង​មី​យ៉ាន់​ម៉ា។

 

អំពី​ក្រុមហ៊ុន Grab

ក្រុមហ៊ុន Grab គឺជា​ក្រុមហ៊ុន​ផ្ដល់​កម្មវិធី​សេវា​ដឹកជញ្ជូន និង​ទូទាត់​ប្រាក់​ចល័ត​ឈានមុខ​គេ​ដ៏​ល្បី  មួយ​នៅ​អាស៊ីអាគ្នេយ៍។ ក្រុមហ៊ុន Grab បាន​ជួយ​ដោះស្រាយ​នូវ​បញ្ហា​ប្រឈម​លើ​ការធ្វើដំណើរសំខាន់ៗ និង​បានធ្វើ​ឲ្យ​សេរីភាព​ក្នុងការ​ធ្វើដំណើរ​របស់​ប្រជាជន​ប្រមាណ 620 លាន​នាក់​ក្នុង​តំបន់​អាស៊ីអាគ្នេយ៍​ក្លាយជា​ការពិត។ ក្រុមហ៊ុន Grab មាន​ផ្ដល់នូវ​កម្មវិធី​ផលិតផល​ស្នូល​ដូចជា ដំណោះស្រាយ​ដឹកជញ្ជូន​សម្រាប់​អ្នកបើកបរ និង​អ្នកដំណើរ ដោយ​ផ្ដោតលើ​ភាពងាយស្រួល សុវត្ថិភាព និង​ភាពជឿ​ទុកចិត្ត ព្រមទាំង​កម្មវិធី​ទូទាត់​ប្រាក់​ចល័ត​ផ្ទាល់ខ្លួន​ដែលមាន​ឈ្មោះថា GrabPay ដែល​កំពុង​បង្កើន​ការប្រើប្រាស់​នូវ​ដំណោះស្រាយ​ទូទាត់​ប្រាក់​ចល័ត​សម្រាប់​អ្នកដំណើរ និង​អ្នកបើកបរ​របស់​ក្រុមហ៊ុន Grab រាប់លាន​នាក់​នៅ​ទូទាំង​អាស៊ីអាគ្នេយ៍ និង​ជាការ​ដាក់បញ្ចូល​ផ្នែក​ហិរញ្ញវត្ថុ​ក្នុង​តំបន់​ផងដែរ​ឲ្យ​កាន់តែ​ស៊ីជម្រៅ​ផងដែរ។ បច្ចុប្បន្ន ក្រុមហ៊ុន Grab បាន​នឹង​កំពុងផ្ដល់សេវា​នៅក្នុង​ប្រទេស​មួយចំនួន​ដូចជា៖ សិង្ហ​បុរី ឥណ្ឌូនេស៊ី ហ្វីលីពីន ម៉ាឡេស៊ី ថៃ វៀតណាម និងមី​យ៉ាន់​ម៉ា។ សម្រាប់​ព័ត៌មាន​បន្ថែម សូម​ចូលទៅ​កាន់​វេ​ប​សាយ​ត៍  https://www.grab.com .។

សម្រាប់​ព័ត៌មាន​ទាក់ទង​នឹង​ការផ្សព្វផ្សាយ​សូម​ទំនាក់ទំនង៖
Nattianan Vanichchanant (Apple) អ៊ីមែល៖ nattianan.va@grab.com

Advertisement