TikTok គឺជាបណ្ដាញសង្គមមួយក្នុងចំណោមបណ្ដាញសង្គមដែលមានអ្នកប្រើប្រាស់ច្រើនជាងគេបង្អស់នាបច្ចុប្បន្ន ហើយវាកំពុងតែក្លាយជាឱកាសសម្រាប់ការរកប្រាក់របស់យុវវ័យ តាមរយៈចំណង់ចំណូលចិត្តផ្ទាល់ខ្លួន។
យោងតាមស្ថិតិពី TikTok ក្នុងចំណោមជនជាតិអាមេរិកាំង3នាក់ដែលប្រើស្មាតហ្វូន គឺមានម្នាក់ប្រើប្រាស់បណ្ដាញសង្គម TikTok។ ដោយសារមូលហេតុនេះហើយ បើទោះជាមានការព្រមានទាក់ទងនឹងសន្តិសុខជាតិនៅសហរដ្ឋអាមេរិក ក្រុមហ៊ុនផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាច្រើននៅតែចាត់ទុក TikTok ជាកន្លែងដ៏ល្អដើម្បីធ្វើការឃោសនាផលិតផល។
ជាមួយនឹងអ្នកប្រើប្រាស់ប្រចាំខែប្រមាណជា 690លាននាក់នៅទូទាំងពិភពលោក បណ្ដាញសង្គម TokTok ត្រូវបានក្រុមអ្នកផលិតវីដេអូវាយតម្លៃថា មិនមានគូប្រជែងនៅលើទីផ្សារ បើគេពិនិត្យទៅលើលទ្ធភាពនៃការ «សាយភាយ» តួលេខអ្នកតាមដាន និងឱកាសអភិវឌ្ឍអាជីព។ TikTok ក្លាយជាផ្ទះថ្មីដែលបើកផ្លូវឱ្យក្រុមមនុស្សដែលមានឥទ្ធិពលបានរីកចម្រើន ពិសេសគឺក្រុមមនុស្សដែលមានឈ្មោះល្បីនៅលើ Youtube និង Instagram។
Michael Le អាយុ 20ឆ្នាំ ដែលចូលចិត្តបង្ហោះវីដេអូរាំកំសាន្តនៅលើ TikTok ទទួលបានការតាមដានពីអ្នកលេងបណ្ដាញសង្គមនេះចំនួន 42.5លាននាក់ និងមានអ្នកចុចចូលចិត្តជាង 1.2ពាន់លានលើក។ ថ្មីៗនេះ Michael Le បានទិញផ្ទះមួយខ្នងនៅ Los Angeles បន្ទាប់ពីបានរើមកពី Florida។
បច្ចុប្បន្ន Michael Le រស់នៅ និងធ្វើការជាមួយសមាជិក 7នាក់ផ្សេងទៀតនៅក្នុងក្រុមរបស់ខ្លួន រួមមាន ម្ដាយ និងប្អូនៗរបស់គាត់។ Michael Le ប្រាប់ថា៖ «ខ្ញុំមានអារម្មណ៍ថា មានសុវត្ថិភាពផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុ។ ខ្ញុំគិតថា ខ្លួនបានជ្រើសរើសផ្លូវដែលឆ្លាតវៃ។ បច្ចុប្បន្ន ប្រាក់របស់ខ្ញុំបានឡើងដល់ 7ខ្ទង់»។
ប្រភពចំណូលចម្បងរបស់ Michael Le គឺបានមកពីទំនាក់ទំនងជាដៃគូនៅលើ TikTok ជាមួយនឹងចំណូលចាប់ពី 20,000 ដល់ 50,000ដុល្លារអាមេរិកសម្រាប់ការបង្ហោះអត្ថបទផ្សាយពាណិជ្ជកម្មមួយនៅលើទំព័រ TikTok។ Michael Le ធ្លាប់បានសហការជាមួយក្រុមហ៊ុនមួយចំនួន ដូចជា Amazon Prime Video, Bliss Skincare, Bang Energy, Postmate, Safeguard Soap និង Tums ផងដែរ។
Michael Le និយាយថា៖ «នោះពិតជារឿងដ៏ចៃដន់ សម្រាប់ក្រុមហ៊ុនណាដែលសម្រេចចិត្តសហការជាមួយខ្ញុំ។ ខ្ញុំពិតជាមានទឹកចិត្តបើកទូលាយជាមួយនឹងគ្រប់យ៉ាង។ ក្រុមហ៊ុនមួយដែលចង់ផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ខ្ញុំតែងផ្ដល់យោបល់ដល់ពួកគេ។ បើពួកគេនៅតែសម្រេចចិត្តជ្រើសរើសតាមផែនការដំបូង ពេលនោះ ខ្ញុំអាចនឹងយកថ្លៃខ្ពស់ជាងធម្មតា។ ក៏ប៉ុន្តែ បើសិនជាមានប្រការអ្វីមួយដែលមានលក្ខណបង្ខិតបង្ខំខ្លាំងពេកចំពោះខ្ញុំ ពេលនោះខ្ញុំនឹងមិនធ្វើឡើយ»។
ចំនួនអ្នកតាមដានកាន់តែច្រើន ប្រាក់ដែលរកបានពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មក៏កាន់តែខ្ពស់។ ទំនាក់ទំនងរវាងក្រុមអ្នកផលិតវីដេអូ និងក្រុមហ៊ុនផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម នាំមកនូវប្រយោជន៍រួម ពិសេស ចំពោះក្រុមហ៊ុន ឬយីហោចាស់។ ក្នុងករណីនេះ Michael Le បានឧទ្ធេសនាមក្រុមហ៊ុនផលិតភេសជ្ជប៉ូវកម្លាំង Bang Energy នៅលើបណ្ដាញសង្គម TikTok ក្រោយការធ្វើសកម្មភាពជាច្រើនឆ្នាំនៅលើបណ្ដាញសង្គម Youtube។
Evan Horowitz នាយកក្រុមហ៊ុនច្នៃប្រឌិត Movers + Shakers ដែលមានទីស្នាក់ការកណ្ដាលនៅទីក្រុង Los Angeles សហរដ្ឋអាមេរិក ឱ្យដឹងថា៖ «TikTok គឺជាបណ្ដាញសង្គមសម្រាប់មនុស្សជំនាន់ Z ដោយអ្នកលេងភាគច្រើនគឺមានអាយុក្រោម 18ឆ្នាំ។ ដូច្នេះហើយ ឱកាសធ្វើការជាមួយនឹងយីហោមួយជាលើកដំបូង គឺពិតជានឹងគួរឱ្យចងចាំ»។
បច្ចុប្បន្ន Michael Le មិនមែនជាម្ចាស់គណនី TikTok ដែលមានអ្នកតាមដានច្រើនជាងគេនៅក្នុងបណ្ដាញសង្គមរបស់ចិននេះទេ។ នារីចំទង់ វ័យ 16ឆ្នាំ ឈ្មោះ Charli D’Amelio ដែលមានទីលំនៅនៅ Los Angeles ទើបជាម្ចាស់គណនី TikTok ដែលមានអ្នកតាមដានច្រើនជាងគេបង្អស់៕
ប្រភព៖ Yahoo Finance