ដោយការអនុវត្តយុទ្ធសាស្ត្រលើកលែងទិដ្ឋាការ (visa) ប្រទេសមួយចំនួននៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍កំពុងតែក្លាយជាជម្រើសដំបូងរបស់ទេសចរចិន។
នៅក្នុងរដូវបុណ្យចូលឆ្នាំប្រពៃណីចិនឆ្នាំនេះ ទេសចរចិនត្រូវគិតគូរដល់កត្តាជាច្រើនដែលទាក់ទងនឹងភូមិសាស្ត្រ គោលនយោបាយ និងការចំណាយផ្សេងៗ។ ចំពោះបញ្ហាទាំងនេះ តំបន់ទេសចរណ៍ល្បីៗមួយចំនួនដូចជាអូស្ត្រាលីជាដើម មិនអាចប្រកួតប្រជែងបានជាមួយនឹងអាស៊ីអាគ្នេយ៍។ នេះបើតាមប្រភពព័ត៌មានទេសចរណ៍ និងទិន្នន័យរបស់ Reuters។
អូស្ត្រាលីធ្លាប់ជា «ដែកឆក់» ចំពោះភ្ញៀវពីប្រទេសចិន។ ក៏ប៉ុន្តែ លក្ខខណ្ឌនៃទិដ្ឋាការបានកាត់បន្ថយភាពទាក់ទាញរបស់ប្រទេសនេះ។ ផ្ទុយទៅវិញ ប្រទេសមួយចំនួននៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍ ដូចជា សិង្ហបុរី ថៃ និងម៉ាឡេស៊ី ជាដើម បានប្រើប្រាស់កត្តាតម្លៃទាបជាង ក៏ដូចជាគោលនយោបាយបន្ធូរបន្ថយទិដ្ឋាការ ដើម្បីអូសទាញភ្ញៀវពីប្រទេសចិន។
លោក John Nee ប្រធានក្រុមហ៊ុនទេសចរណ៍ Easy Going នៅតំបន់ Perth ភាគខាងលិចរបស់អូស្ត្រាលី បានទទួលស្គាល់អំពីបរាជ័យរបស់អូស្ត្រាលីនៅចំពោះមុខអាស៊ីអាគ្នេយ៍។ លោកបានឱ្យដឹងថា គិតត្រឹមរដូវបុណ្យចូលឆ្នាំចិនកន្លង ក្រុមហ៊ុនរបស់លោកបានងើបឡើងវិញត្រឹមតែ 40% ប៉ុណ្ណោះ បើធៀបនឹងដំណាក់កាលមុនកូវីដ-19។ ផ្ទុយទៅវិញ សិង្ហបុរី ថៃ និងម៉ាឡេស៊ី បានឃើញកំណើនភ្ញៀវបរទេស និងការចំណាយច្រើនជាង បើធៀបនឹងដំណាក់កាលមុនវិបត្តិសុខភាពសកលទៅទៀត។
«គោលនយោបាយលើកលែងទិដ្ឋាការរបស់ប្រទេសថៃ និងសិង្ហបុរី ទាក់ទាញភ្ញៀវបានច្រើន ហើយខ្ញុំគិតថា ប្រការនោះបានជួយអូសទាញភ្ញៀវចិនឱ្យចេញផុតពីប្រទេសអូស្ត្រាលី» លោក John Nee អះអាងដូច្នេះ។
នៅក្នុងរដូវបុណ្យចូលឆ្នាំចិនឆ្នាំនេះ ភ្ញៀវចិនរួមចំណែក 26% ធៀបនឹងភ្ញៀវបរទេសសរុបដែលមកលេងប្រទេសអូស្ត្រាលី។ តួលេខនេះទាបខ្លាំង បើធៀបនឹងជាង 50% កាលពីដំណាក់កាលមុនកូវីដ-19 ឆ្នាំ 2019។
បណ្ដាក្រុមហ៊ុនទេសចរណ៍ក្នុងប្រទេសអូស្ត្រាលី រកបានប្រាក់ចំណូលទាបជាង 50% បើធៀបនឹងឆ្នាំ 2019៕