(ប្រទេសចិន)-រូងក្រោមដីសម្រាប់ផ្លូវដែកតភ្ជាប់ Macao និងកោះ Hengqin ដែលស្ថាបនាដោយម៉ាស៊ីនជីករូងក្រោមដីខ្នាតយកប្រវែង 87 ម៉ែត្រ បានរួចរាល់ជាស្ថាពរកាលពីថ្ងៃសុក្រកន្លងទៅថ្មីៗនេះ។
ផ្លូវរូងក្រោមសមុទ្រដែលមានអង្កត់ផ្ចិតធំសម្រាប់រថភ្លើងធុនស្រាល ដែលតភ្ជាប់តំបន់រដ្ឋបាលពិសេស Macao (SAR) ជាមួយនឹងកោះ Hengqin ខេត្ត Guangdong ប្រទេសចិន ត្រូវបានស្ថាបនារួចរាល់កាលពីថ្ងៃទី 25 វិច្ឆិកា 2022។
ផ្លូវរូងនេះមានអង្កត់ផ្ចិតខាងក្រៅ និងខាងក្នុងប្រវែងជាបន្តបន្ទាប់គឺ 7.7 ម៉ែត្រ និង 7 ម៉ែត្រ។ ផ្លូវរូងនេះស្ថិតក្នុងគម្រោង Hengqin Line ដែលជាផ្នែកពង្រីកបន្ថែមរបស់ប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនរហ័សធុនស្រាល (LRT) របស់ Macao។ គម្រោង Hengqin Line មានប្រវែងសរុប 2.2 គីឡូម៉េត្រ ក្នុងនោះ 900 ម៉ែត្រគឺជាផ្លូវរូងក្រោមសមុទ្រ។
ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាដីទន់នៅជុំវិញផ្លូវរូង ក្រុមហ៊ុនឧស្សាហកម្មធុនធ្ងន់ស្ថាបនាផ្លូវដែកចិន បានផលិតម៉ាស៊ីនជីករូងដែលមានខែលការពារសម្ពាធ EPB។ នេះគឺជាម៉ាស៊ីនធំបំផុតក្នុងប្រភេទនេះដែលធ្លាប់ត្រូវបានប្រើប្រាស់នៅ Macao ដោយមានអង្កត់ផ្ចិតប្រវែង 7.98 ម៉ែត្រ និងបណ្ដោយ 87 ម៉ែត្រ។
ម៉ាស៊ីនខ្នាតយក្សនេះបំពាក់ប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាឆ្លាតវៃ មានដូចជាប្រព័ន្ធស្ទាបស្ទង់ភូគព្ភសាស្ត្រទំនើប ដែលជួយធានាសុវត្ថិភាពរបស់សំណង់។
តាមផែនការ គម្រោងខាងលើនេះនឹងត្រូវបានដាក់ឱ្យប្រើប្រាស់នៅឆ្នាំ 2024។ នេះគឺជាផ្លូវសម្រាប់ប្រជាជនទៅមករវាងតំបន់ Macao និង Hengqin និងជួយបង្កើនកិច្ចសហការក្នុងតំបន់ឈូតសមុទ្រ Guangdong – Hong Kong – Maocao ផងដែរ៕