ឥទ្ធិពលនៃសម្ភារៈក្នុងផ្ទះបាយរបស់ LG បន្ដធ្វើឱ្យមានសក្ដានុពលទីផ្សារ
ជានិរន្ដរ៍និងយូរអង្វែងនៅជុំវិញពិភពលោក។
មានមនុស្សតិចណាស់ដែលនឹងដាក់ឈ្មោះទូទឹកកកដែលមិនសាបសូន្យមួយនេះ ជារបស់របរក្នុងផ្ទះដែលបានផ្លាស់ប្តូរជីវិតគ្រួសារគេ។ ប៉ុន្តែការច្នៃប្រឌិតទូទឹកកកក្នុងរយៈពេល 60 ឆ្នាំចុងក្រោយនេះបានផ្លាស់ប្តូរឧបករណ៍នេះពីសម្ភារៈផ្ទះបាយកម្រិតទាបទៅជាផលិតផលដែលមានមុខងារខ្ពស់មានលក្ខណៈ ergonomic និងមិនប៉ះពាល់ដល់បរិស្ថាននាសព្វថ្ងៃនេះ។ ជាមួយនឹងការជឿនលឿនផ្នែកបច្ចេកវិទ្យានៅក្នុងទូទឹកកកសព្វថ្ងៃអតិថិជនបានប្រើប្រាស់ផលិតផលទាំងនេះជាមួយស្តង់ដារខ្ពស់ជាងមុន។ ហើយដើម្បីបំពេញតាមការរំពឹងទុករបស់អតិថិជនដែលកំពុងមានតម្រូវការនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ អ្នកផលិតគ្រឿងប្រើប្រាស់កំពុងផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់ខ្ពស់ជាងមុនលើការបង្កើនភាពងាយស្រួលតាមរយៈការកែលម្អការប្រើប្រាស់និងភាពងាយស្រួល។
គ្រឿងប្រើប្រាស់កំពុងវិវឌ្ឍន៍ទៅនឹងតម្រូវការអតិថិជននៅពេលដែលវាលេចចេញមក ហើយអ្នកផលិតដែលមានគំនិតច្នៃប្រឌិតបំផុតគឺជាអ្នកដែលអាចព្យាករណ៍ពីនិន្នាការអ្នកប្រើប្រាស់និងបំពេញតាមតម្រូវការរបស់ពួកគេមុនពេលពួកគេកើតឡើង។ ជាពេលវេលាថ្មីម្តងទៀតក្រុមហ៊ុនអេឡិចត្រូនិច LG បានបង្កើតកេរ្តិ៍ឈ្មោះក្នុងនាមជាក្រុមហ៊ុនដែលមិនភ័យខ្លាចក្នុងការជំរុញព្រំដែននៃការច្នៃប្រឌិតនិងអនុសញ្ញាប្រឈមនោះឡើយ។ ការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ខ្លួនចំពោះការងារជាប់លាប់ដើម្បីនាំមកនូវលក្ខណៈពិសេសនៃភាពងាយស្រួលដល់អ្នកប្រើប្រាស់ ដែលបានបង្កើតចេញនូវផលិតផល Home Bar និងទូរទឹកកក InstaView Door-in-Door™ ដោយភ្ជាប់មកជាមួយកុំប្រែសស័រទំនើបពិសេស ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពនិងដំណើរការថាមពលទូទៅ។
នៅឆ្នាំ 1998 ក្រុមហ៊ុន LG បានណែនាំនូវ Home Bar ដែលតំណាងឱ្យការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់ក្រុមហ៊ុនក្នុងការនាំមកនូវភាពងាយស្រួលនិងការផ្ទុកប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។ វាបានផ្តល់ឱ្យម្ចាស់នូវកន្លែងទំនេរដែលមានលក្ខណៈប្លែកៗគ្នា ដែលអាចត្រូវបានប្រើជារបារផ្ទះ ធ្នើ ឬសូម្បីតែទូទឹកកក។ ជំនួសឱ្យការផ្លាស់ប្តូរភេសជ្ជៈតែមួយទៅក្នុងបញ្ជរផ្ទះបាយបន្ទាប់ពីបើកឧបករណ៍ទាំងមូលដើម្បីយកវាចេញអ្នកប្រើអាចដករ៉ាកែតចេញហើយចាក់ភេសជ្ជៈរបស់ពួកគេដោយមិនផ្លាស់ប្តូរជំហានតែមួយ។ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់ចង់ទុកភេសជ្ជៈនិងអាហារសម្រន់ដែលនៅសល់របស់ពួកគេសម្រាប់ពេលក្រោយពួកគេអាចទុករបស់របរទាំងនោះនៅក្នុងកន្លែងស្តុកទុកដើម្បីងាយស្រួលក្នុងពេលសម្រាប់ការញ៉ាំពេលក្រោយ។
បន្ទាប់ពីទទួលបានជោគជ័យនៃ Home Bar ក្រុមហ៊ុន LG ពិនិត្យមើលវិធីផ្សេងទៀតដែលផលិតផលរបស់ខ្លួនអាចបង្កើនភាពងាយស្រួលដល់អ្នកប្រើប្រាស់ ដើម្បីធ្វើឱ្យអតិថិជនភ្ញាក់ផ្អើលនិងរីករាយមួយកម្រិតថែមទៀត។ ការស្រាវជ្រាវបានបង្ហាញថាអតិថិជនក្រុមហ៊ុន LG បានបើកទូរទឹកកករបស់ពួកគេជាធម្មតាជាមធ្យមចំនួន 79 ដងក្នុងមួយថ្ងៃមួយ 1 ។ ទោះបីជាការពិតបែបនេះក៏ដោយ ក៏អតិថិជន 4 នាក់ក្នុងចំណោម 10 នាក់មានបញ្ហាក្នុងការចងចាំនូវអ្វីដែលមាននៅក្នុងទូទឹកកករបស់ពួកគេ ដែលជាហេតុធ្វើឱ្យអាហារដែលខូចត្រូវបានគេបោះចោល។ 2 បញ្ហាទាំងនេះបានជំរុញឱ្យក្រុមហ៊ុន LG បង្កើតទូរទឹកកកទ្វារនៅក្នុងទ្វារ™ ច្នៃប្រឌិតថ្មីក្នុងឆ្នាំ 2010 លើកដំបូងនៃប្រភេទ ទ្វារមួយនៅក្នុងទ្វារ™ ការច្នៃប្រឌិតរបស់ក្រុមហ៊ុន LG បានធ្វើឱ្យវាមានភាពងាយស្រួលក្នុងការរៀបចំធាតុចូលដំណើរការជាញឹកញាប់នៅក្នុងទូទឹកកកដើម្បីឱ្យមានភាពងាយស្រួលដោយគ្មានការបើកទ្វារទាំងមូលនិងមិនធ្វើអោយបាត់បង់ខ្យល់ត្រជាក់ច្រើននោះទេ។ តាមរយៈការបន្ថយចំនួនដងដែលទ្វារធំត្រូវបានបើក ម្ហូបអាហារនឹងនៅស្រស់បានយូរ។ ដោយឈានដល់កម្រិតមួយនេះក្រុមហ៊ុន LG បានណែនាំពីទូរទឹកកកទ្វារភ្លោះដំបូងបង្អស់របស់ពិភពលោក ដើម្បីផ្តល់ភាពងាយស្រួលទ្វេដងនិងអនុញ្ញាតឱ្យមានភាពបត់បែនកាន់តែច្រើនក្នុងការរៀបចំទុកដាក់ម្ហូបអាហារ។
ជាមួយនឹងប្រសិទ្ធភាពស្ថិតក្នុងចំណាត់ថ្នាក់កំពូលនៃបញ្ជីអាទិភាពរបស់ LG អ្នកស្រាវជ្រាវបានរកឃើញថាថាមពលអគ្គិសនីពី 50-120 គីឡូវ៉ាត់ម៉ោងត្រូវបានខ្ជះខ្ជាយជារៀងរាល់ឆ្នាំពីការបាត់បងខ្យល់ត្រជាក់នៅពេលណាទ្វារទូរទឹកកកត្រូវបានបើក។ ៣ ដូច្នេះពេលនេះក្រុមហ៊ុន LG បានបង្កើតនូវទូរទឹកកកទ្វារនៅក្នុងទ្វារ InstaView ដើម្បីឱ្យសមាជិកគ្រួសារបានឃើញអ្វីដែលនៅក្នុងទូទឹកកកដោយមិនចាំបាច់បើកអ្វីទាំងអស់។ គោះពីរដងលើទ្វារដែលមានតម្លាភាពនឹងបំភ្លឺផ្ទៃខាងក្នុងដែលអាចមើលឃើញច្បាស់ពីអ្វីដែលនៅខាងក្នុង។ ការឆ្លើយតបរបស់សាធារណជនបានធ្វើឱ្យនាយកប្រតិបត្តិក្រុមហ៊ុន LG មានការភ្ញាក់ផ្អើលយ៉ាងខ្លាំងនៅពេលដែលអតិថិជនបានឃើញទូទឹកកកនៅក្នុងហាងឬនៅក្នុងបន្ទប់តាំងបង្ហាញ ពួកគេមិនអាចទប់ទល់នឹងឱកាសគោះទ្វារបានឡើយ។ ទូទឹកកកបានក្លាយជាផ្នែកនៃការសន្ទនាពីព្រោះជាមូលដ្ឋានគ្រឹះ LG InstaView Door-in-Door ™ បានផ្លាស់ប្តូររបៀបដែលអ្នកប្រើប្រាស់ទូរទឹកកក: ពីការបើកទ្វារដើម្បីមើលឃើញពីអ្វីដែលអាចមើលឃើញនៅខាងក្នុងមុនពេលបើកទ្វារ។
វប្បធម៌ផ្ទះបាយថ្មីត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយមាន LG’s Home Bar, Door-in-Door™ and InstaView Door-in-Door™ ហេតុដូច្នេះហើយទើបធ្វើឱ្យមានសំណួរថាតើ LG នឹងបង្កើតអ្វីបន្ទាប់? បើទោះបីជាធ្លាប់ជាអ្នកត្រួសត្រាយនិងជាឈានមុខដ៏មានឥទ្ធិពលម្នាក់នៅក្នុងឧស្សាហកម្មទូទឹកកកពិភពលោកក៏ដោយ ក៏ក្រុមហ៊ុន LG មិនទាន់ទទួលបានជោគជ័យគ្រប់គ្រាន់នោះទេ ដោយបន្តប្តេជ្ញាចិត្តក្នុងការអភិវឌ្ឍឧបករណ៍ប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះដែលលើសពីការរំពឹងទុករបស់អតិថិជននិងផ្ដល់ភាពរីករាយចំពោះគ្រួសារទូទាំងពិភពលោក។ ជានិច្ចកាល LG តែងគិតគូរពីតម្រូវការនិងភាពងាយស្រួលរបស់អ្នកប្រើប្រាស់លើសអ្វីៗទាំងអស់ ដោយក្រុមហ៊ុននៅតែបន្តបង្កើតភាពភ្ញាក់ផ្អើលជាមួយនឹងផលិតផលថ្មីនិងបច្ចេកវិទ្យាប្លែកៗសម្រាប់សម្ភារៈផ្ទះបាយ។
1 ផ្អែកលើការស្រាវជ្រាវអតិថិជនខាងក្នុង។
២ ផ្អែកលើការស្ទង់មតិធ្វើឡើងដោយក្រុមហ៊ុន LG អេឡិចត្រូនិកសហរដ្ឋអាមេរិក។
៣ វិទ្យាស្ថានវិទ្យាសាស្ត្រស្បៀងអាហារនិងកសិកម្មនៅសាកលវិទ្យាល័យ Florida, https://www.goodhousekeeping.com/home/a19095/refrigerator-door-wastes-energy/
សូមអតិថិជនទាំងអស់អញ្ជើញមកទស្សនានូវការដាក់តាំងបង្ហាញផលិតផលគ្រប់សាខា LG BRANDSHOP មានទីតាំងសរុបចំនួន 10 សាខាទូទាំងប្រទេសកម្ពុជា ដែលរាជធានីភ្នំពេញ មាន 4 សាខា និងតាមបណ្ដាខេត្តមួយចំនួនដូចជា សាខាខេត្តកំពង់ចាម សាខាខេត្តសៀមរាប សាខាខេត្តបាត់ដំបង សាខាក្រុងព្រះសីហនុ សាខាខេត្តកណ្ដាល និង សាខាក្រុងកំពត ។
ទំនិញមានគុណភាព តម្លៃសមរម្យ សេវាកម្មល្អ
ពត៌មានបន្ថែមសូមទំនាក់ទំនង មកកាន់សេវាកម្ម 023 222 699
Website: https://www.ggear.com.kh
Facebook: LG BrandShop Cambodia
Youtube: https://bit.ly/LGbrandshopCambodia
Best Quality Product Suitable Price Good Service
For more information please feel free to contact our hotline 023 222 699