ភ្នំពេញ៖ នៅថ្ងៃទី07 ខែធ្នូកន្លងទៅនេះ ធនាគារ ស៊ីអាយអិមប៊ី ភីអិលស៊ី (ធនាគារ CIMB) បានបង្កើតនូវកម្មវិធីរីករាយ ដើម្បីផ្សារភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន ក្នុងឱកាសប្រារព្ធពិធីថ្លែងអំណរគុណ ដល់អតិថិជនធនាគារ នៅភោជនីយដ្ឋាន Topaz។
កម្មវិធីជួបជុំប្រចាំឆ្នាំនេះ មានការអញ្ជើញចូលរួមពីភ្ញៀវកិត្តិយស រួមមានអតិថិជន Preferred ប្រមាណ 100នាក់ ក្រោមអធិបតីភាពប្រធាននាយកប្រតិបត្តិ (CEO) និងគណៈគ្រប់គ្រងមួយចំនួនរបស់ធនាគារ CIMB ផងដែរ។
កម្មវិធីនេះបានបង្កើតនូវបរិយាកាសស្និទ្ធស្នាល រវាងថ្នាក់ដឹកនាំរបស់ធនាគារ CIMB និងអតិថិជន ក្នុងការពិភាក្សា ដោះដូរយោបល់ និងស្វែងយល់ពីតម្រូវការចាំបាច់ និងស៊ីជម្រៅរបស់ពួកគេផ្ទាល់តែម្តង។ បន្ថែមពីនេះបានបង្កនូវភាពស្និតស្នាលរវាងអតិថិជន និងអតិថិជនក្នុងការស្វែងរកឱកាសធុរះកិច្ចនាពេលអនាគត។
ថ្លែងក្នុងកម្មវិធីដ៏នេះ លោក ប៊ុន យីន ប្រធាននាយកប្រតិបត្តិរបស់ធនាគារ CIMB បានមានប្រសាសន៍ថា៖ «កម្មវិធីនារាត្រីនេះ គឺជាការអបអរសាទរដល់កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែង និងសមិទ្ធផលរបស់យើងទាំងអស់គ្នា ក្នុងរយៈពេល 1ឆ្នាំកន្លងមកនេះ ហើយវាក៏ជាការបង្ហាញនូវការយកចិត្តទុកដាក់មួយកម្រិតទៀត ព្រមទាំងការថ្លែងអំណរគុណ ដល់អតិថិជន ដែលតែងតែជឿជាក់ និងបន្តគាំទ្រ ដល់ធនាគារ CIMB នាពេលកន្លងមក។
ឆ្លៀតក្នុងឱកាសនេះដែរ លោកប៊ុន យីន បានបញ្ជាក់អំពីរបាយការណ៍រីកចម្រើនរបស់ធនាគារ CIMB ដោយសង្ខេបថា ចាប់តាំងពីបើកដំណើរការក្នុងប្រទេសកម្ពុជាមក ធនាគារ CIMB បានរក្សានូវកំណើនប្រតិបត្តិការអាជីវកម្មយ៉ាងល្អប្រសើរ ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។ ជាក់ស្តែង ក្នុងរយៈពេល5ឆ្នាំចុងក្រោយ ចន្លោះពីឆ្នាំ2014 ដល់ឆ្នាំ2018នេះ ធនាគារ CIMB មានកំណើនលើទ្រព្យសកម្មជាមធ្យម 28% ក្នុងមួយឆ្នាំ កំណើនឥណទានជាមធ្យម 32% ក្នុងមួយឆ្នាំ កំណើនប្រាក់បញ្ញើជាមធ្យម 29% ក្នុងមួយឆ្នាំ និងកំណើនប្រាក់ចំណេញជាមធ្យម 74% ក្នុងមួយឆ្នាំ។ តាមរយៈលទ្ធផលទាំងអស់នេះ បានបង្ហាញថា ធនាគារ CIMB មានកំណើនគួរជាទីមោទនៈ ប្រកបដោយស្ថេរភាព និងសុភវិនិច្ឆ័យ។ ស្ថេរភាព ព្រោះការកើនឡើងមានភាពនឹងនរជាលំដាប់ ហើយសុភវិនិច្ឆ័យ ព្រោះការរីកចម្រើនរបស់ធនាគារ គឺផ្អែកលើជំហ៊ានខ្លួនឯង ដោយពុំបានប្រៀបធៀបជាមួយអ្នកដទៃ។
លោកប៊ុន យីន បានអៈអាងថា សមិទ្ធិផលរបស់ធនាគារ CIMB គឺកើតចេញពីការគាំទ្ររបស់អតិថិជន ដែលមិនអាចប្រកែកបាន។ ដូច្នេះហើយធនាគារ CIMB នឹងបន្តខិតខំយកចិត្តទុកដាក់កែលំអរជានិច្ចនូវគុណភាពសេវាកម្មបម្រើអតិថិជន និងនាំយកផលិតផលធនាគារ ឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើងផងដែរ នេះគឺជាកត្តាជាគន្លឹះ ដែលនាំឱ្យទទួលនូវភាពគាំទ្រកាន់តែខ្លាំងក្លា ពីអតិថិជនកំពុងមានអត្តិភាពជាមួយយើង នឹងញុំាងឱ្យមូលដ្ឋានអតិថិជនធនាគារយើងកាន់តែមានភាពទូលំទូលាយ។
សម្រាប់ថ្ងៃអនាគត ធនាគារ CIMB នឹងផ្តោតសំខាន់លើការកែលម្អនូវបច្ចេកវិទ្យា លើរចនាសម្ព័ន្ធដូចដែលយើងតែងតែឮគេតែងរំលឹកអំពីបដិវត្តន៏បច្ចេកវិទ្យាលើកទី4។ ធនាគារ CIMB ជឿជាក់ថា បច្ចេកវិជ្ជានឹងផ្លាស់ប្តូរនូវអតិថិជនរបស់យើង អំពីរបៀបផ្តល់សេវាកម្ម និងផលិតផលថ្មីរបស់ធនាគារ ជូនដល់អតិថិជន។ ដូច្នេះ ធនាគារនឹងខិតខំប្រែក្លាយខ្លួនឯង ទៅតាមបច្ចេកវិទ្យាថ្មី លើសាខាទាំង 13របស់ធនាគារ៕