ដើម្បីអបអរដំណើរកម្សាន្តវិស្សមកាលពាក់កណ្តាលឆ្នាំ 2018 ថ្នាក់ដឹកនាំ និងបុគ្គលិកក្រុមហ៊ុន ComZone Group (CZG) បានធ្វើដំណើរកម្សាន្តប្រចាំឆ្នាំទៅកាន់ទឹកដីខេត្តសៀមរាប ដែលជាដែនដីអច្ឆរិយៈ ក្រោមពាក្យស្លោកដ៏មានអត្ថន័យថា “តស៊ូ – សាមគ្គី – សម្រេចជោគជ័យ” អមដោយបដារចនានូវរូបប្រាសាទអង្គរវត្ត និងទិដ្ឋភាពទីក្រុងដ៏ស្រស់ស្អាតពីខាងក្រោយ ដែលពិតជាសាកសមទៅនឹងគោលបំណងនៃដំណើរកម្សាន្តប្រចាំឆ្នាំនេះ ហើយវាក៏បានបំផុសនូវគំនិត និងសកម្មភាពនានាឱ្យកាន់តែទាក់ទាញ សម្រាប់ការប្រកួតប្រជែងដែលកើតចេញពីស្មារតីមុះមុត និងរាយកាយមាំមួន ក្នុងនាមជា “CZG Commandos” នៃសមាជិករបស់ក្រុមហ៊ុន ComZone, Directions និង FilmPro ទាំងមូល។
សមាជិក CZG Commandos ទាំងអស់ពិតជាទទួលបាននូវភាពសប្បាយរីករាយយ៉ាងក្រៃលែងនៅក្នុងសកម្មភាពដ៏មានសារៈសំខាន់រយៈពេលបីថ្ងៃ ពីថ្ងៃទី 16 ដល់ 18 ខែមិថុនា ដែល “បេសកកម្ម” នោះមានដូចជា ប្រសិទ្ធភាពការងារក្រុម សិក្ខាសាលាពីស្មារតីក្រុម និងកិច្ចពិភាក្សាពីឧស្សាហកម្មផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម និងការធ្វើលំហាត់ប្រាណដើម្បីសុខភាពជាដើម។ រាល់សកម្មភាពទាំងអស់ បង្កើតឡើងក្នុងគោលបំណងដើម្បីពង្រឹងនូវស្មារតីក្រុមឲ្យកាន់តែរឹងមាំ និងមានសាមគ្គីភាព។
ក្នុងនោះផងដែរក៏មាននូវវេទិកាដ៏សំខាន់មួយផ្សេងទៀតគឺ វេទិកា គំនិតច្នៃប្រឌិតនៃការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដែលចូលរួមផ្តល់បទបង្ហាញដោយថ្នាក់ដឹកនាំពីតាមផ្នែកនីមួយៗរបស់ CZG ។ វេទិកានេះ បានផ្តល់ឲ្យសមាជិកចូលរួមទាំងអស់ យល់ដឹងពីការវិវឌ្ឍន៍នៃឧស្សាហកម្មផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់កម្ពុជា នៅថ្ងៃអនាគត និងការត្រៀមខ្លួនដើម្បីទទួលយកអត្ថប្រយោជន៍ពីការវិវឌ្ឍន៍នេះ។
មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះ សូម្បីតែការលេងហ្គេមប្រកួតប្រជែង ក៏បានផ្តល់នូវការចងចាំមិនអាចបំភ្លេចបានសម្រាប់ក្រុមដែលទទួលជ័យជម្នះ និងក្រុមដែលបានអួតអាងផងដែរ។ សកម្មភាពទាំងអស់នេះត្រូវរួមផ្សំគ្នាសម្រាប់ដំណើរកម្សាន្តនៅលើដែនអង្គរនេះឲ្យកាន់តែអស្ចារ្យ។
ដោយការផ្តល់ជូននូវបរិយាកាសដ៏ស្រស់ស្រាយនៃការស្នាក់នៅក្នុងសណ្ឋាគារលំដាប់ផ្កាយ 5 បដានៅលើរថយន្ត និមិត្តសញ្ញានៃដំណើរកម្សាន្តនៅលើអាវយឺត និងមួក របស់សមាជិកទាំងអស់ ធ្វើឲ្យមហាជនទូទៅបានដឹងពីគោលបំណង និងចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងពីសកម្មភាពរបស់យើង។
លោកអគ្គនាយក សូ ឡងឌី បានកត់សម្គាល់ថា “យើងទាំងអស់គ្នាបានត្រៀមជាស្រេចសម្រាប់ការប្រឈម ក៏ដូចជាប្រកួតប្រជែងថ្មីៗដែលនឹងកើតឡើងនាពេលខាងមុខ។ ក្រុមហ៊ុនរបស់យើងរីកចម្រើនយ៉ាងឆាប់រហ័ស ហើយយើងបានកំណត់ចក្ខុវិស័យឲ្យកាន់តែខ្ពស់ជាងមុន ព្រោះត្រឹមផ្នត់គំនិតសម្រាប់តែក្នុងតំបន់ គឺនៅមិនគ្រប់គ្រាន់នោះទេ។ យើងត្រូវគិត និងបោះជំហានចូលទៅទូទាំងពិភពលោក ដើម្បីជោគជ័យក្នុងវិស័យពាណិជ្ជកម្មនាពេលបច្ចុប្បន្ន។
លើសពីនេះ ពេលវេលាដ៏បវរមិនអាចបំភ្លេចបានសម្រាប់ដំណើរកម្សាន្តថ្ងៃចុងបញ្ចប់ គឺដំណើរសប្បុរសធម៌ទៅកាន់វត្តវិសុទ្ធិមគ្គ ក្នុងគោលបំណងប្រគេនចង្ហាន់ពេលព្រឹក និងថ្ងៃត្រង់ដល់ព្រះសង្ឃចំនួន 196 អង្គ និងដើរទស្សនា ស្រូបយកខ្យល់អាកាសដ៏បរិសុទ្ធ នៅជុំវិញទីអារាមដែលហ៊ុំព័ទ្ធដោយព្រៃធម្មជាតិដ៏ត្រជាក់ត្រជុំថែមទៀតផង។
កាន់តែមិនអាចបំភ្លេចបាន គឺស្នាមញញឹមដែលពោរពេញដោយអំណររបស់លោកគ្រូ អ្នកគ្រូ និងសិស្សានុសិស្សជាង 300នាក់ បន្ទាប់ទទួលបាននូវអំណោយសប្បុរសធម៌ពីក្រុមហ៊ុន ComZone Group ។ ការចែករំលែក និងផ្តល់ជំនួយសប្បុរសធម៌ផ្សេងៗគឺជាគោលដៅចម្បងរបស់ក្រុមហ៊ុន ហើយអំពើសប្បុរសធម៌នេះ ក្រុមហ៊ុន ComZone Group ក៏បានជួយដល់សិស្សានុសិស្ស នៅតាមសាលារៀន ក៏ដូចជាព្រះសង្ឃជាច្រើនផងដែរ។
សមាជិកទាំងអស់បានឯកភាព និងគាំទ្រទាំងស្រុង ចំពោះសម្តីបន្ថែមរបស់លោកអគ្គនាយក សូ ឡងឌី ដែលលោកបាននិយាយថា «ការងារផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម គឺសប្បាយ តែពេលខ្លះការងារនេះក៏រវល់ខ្លាំងណាស់ដែរ ដូច្នេះ យើងត្រូវប្រាកដថាក្រុមការងាររបស់យើងមានពេលសម្រាកគ្រប់គ្រាន់ និងមានកម្លាំងថាមពលពេញលេញ។ ហេតុដូច្នេះហើយ ទើបក្រុមហ៊ុនបង្កើតនូវសកម្មភាពទាំងអស់នេះ ដើម្បីឲ្យប្រាកដ និងធានាថាការងារច្នៃប្រឌិតរបស់យើងមិនចេះរីងស្ងួត»៕