វគ្គសិក្សាសរសេរផែនការអាជីវកម្ម និងការប្រើប្រាស់ Business Model Canvas ដើម្បីវិភាគរកចំណុចស្រង់ដើម (Break-even Point) សម្រាប់ឆ្នាំ 2018។ នេះជាវគ្គសិក្សា ដែលនឹងត្រូវរៀបចំយ៉ាងពិសេស នៅមុនដំណាច់ឆ្នាំ2017 ដែលគ្រោងរៀបចំឡើងនៅថ្ងៃទី24 ខែធ្នូ ឆ្នាំ2017 ពេញមួយថ្ងៃតែម្ដង នៅផាកកាហ្វេ សាខាពេទ្យកាល់ម៉ែត្រ។
ក្នុងវគ្គសិក្សានេះ លោកអ្នកនឹងទទួលបានការផ្ដល់ជូនជាពិសេស មានសៀវភៅសិក្សា ឯកសារជា Soft Copy, លិខិតបញ្ជាក់ការចូលរួម (Certificate) សៀវភៅអេឡិចត្រូនិក អាហារសម្រន់ និងអាហារថ្ងៃត្រង់ បញ្ចូលក្នុង Group Facebook ដែលមានសមាជិកជាម្ចាស់អាជីវកម្មជាង 300នាក់ និងឱកាសបង្កើតបណ្ដាញអាជីវកម្មជាច្រើនទៀត។
លោកអ្នកនឹងទទួលបានការសិក្សាដែលផ្ដោតលើការសរសេរផែនការអាជីវកម្មឱ្យមានលក្ខណៈអាជីពដោយមានការអនុវត្តដោយផ្ទាល់តែម្ដង ហើយថែមទាំងមានបង្ហាញជូននូវ ខ្លឹមសារនៃការប្រើប្រាស់ម៉ូដែល Business Model Canvas ថែមទៀតផង។
ខ្លឹមសារសំខាន់ៗ ដែលត្រូវសិក្សារួមមាន ហេតុផលអ្វីទើបគួរវិវត្តន៍ខ្លួនទៅជាអ្នករកស៊ី និងអ្នកវិនិយោគ (វិភាគទៅលើទ្រឹស្ដីរបស់លោក Robert Kiyosaki) ធាតុផ្សំទាំង 11 យ៉ាងរបស់ផែនការអាជីវកម្ម និងការប្រើប្រាស់ Business Model Canvas ដើម្បីវិភាគរកចំណុចស្រង់ដើម ឬចំណុចរួចខ្លួន និងទ្រឹស្ដីអាជីវកម្មសំខាន់ៗជាច្រើនទៀត។
លម្អិតនិងអនុវត្តន៍ដោយផ្ទាល់ទៅនឹងធាតុផ្សំទាំង 11យ៉ាងនៃផែនការអាជីវកម្ម រួមមាន៖
1) តិចនិកនៃការសរសេរ Executive Summary អមជាមួយឧទាហរណ៍មួយចំនួន
2) ការសរសេរអំពីការបរិយាយ និងពិពណ៌នាខ្លឹមសាររួមអំពីក្រុមហ៊ុន(General Company Description) អមមកជាមួយឧទាហរណ៍ខ្លីៗមួយចំនួន
3) ការសរសេរអំពីការពិពណ៌នាអំពីផលិតផល និងសេវាកម្ម (Products & Services)
4) ការធ្វើផែនការធ្វើទីផ្សារ (Marketing Plan) ដែលនឹងផ្ដោតទៅលើ ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ (Market Research), របៀបនៃការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ (Market Research-How), វិភាគនិងវិនិច្ឆ័យទៅលើលក្ខខណ្ឌសេដ្ឋកិច្ច (Economics), ផលិតផល (Products), អតិថិជន (Customers), ការប្រកួតប្រជែង (Competition), ទីផ្សារគោលដៅ (Niche Market), យុទ្ធសាស្ត្រផ្សព្វផ្សាយ និងការកំណត់ថ្លៃជាដើម (Pricing)
5) ផែនការប្រតិបត្តិការ (Operational) ដែលនឹងផ្ដោតសំខាន់ទៅលើ ផលិតផលកម្ម (Production) ការជ្រើសរើសទីតាំង (Location), ឯកសារផ្លូវច្បាប់ដែលតម្រូវមួយចំនួន (Legal environment) បុគ្គលិក (Personnel), ការគ្រប់គ្រងសន្និធិ (Inventory), អ្នកផ្គត់ផ្គង់ (Suppliers), គោលការណ៍នៃការបង់ប្រាក់ពីសំណាក់អតិថិថិជន (Credit policies) តិចនិកគ្រប់គ្រងគណនេយ្យអតិថិជនជំពាក់ (Account Receivable), តិចនិចគ្រប់គ្រងគណនេយ្យដែលយើងជំពាក់គេ (Account Payable)
6) ការគ្រប់គ្រងស្ថាប័ន(Organization and Management)៖ ការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធបុគ្គលិក និងតួនាទីច្បាស់លាស់ដើម្បីធានាបាននូវប្រសិទ្ធភាព និងប្រសិទ្ធផល (Organizational Management)
7) របាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុរបស់ម្ចាស់ភាគ (Personal Financial Statement)
8) ផែនការនៃការចំណាយសំខាន់ៗ និងការប្រមូលទុន (Startup Expenses & Capitalization)
9) ផែនការហិរញ្ញវត្ថុ (Financial Plan)
10) ឧបសម្ពន្ធ (Appendices)
11) ការកំណត់ពីគោលបំណងលម្អិត ការធ្វើផែនការអាជីវកម្មរបស់យើង (Refining the Plan)
និងចំណុចចុងក្រោយគឺការវិភាគរកចំណុចស្រង់ដើម (Break-even point) ដោយសិក្សាលម្អិតអំពីទ្រឹស្ដី Business Model Canvas។
ខាងក្រោមនេះ គឺជាប្រវត្តិសង្ខេបរបស់គ្រូបណ្ដុះបណ្ដាល៖
សូមបញ្ជាក់៖ វគ្គសិក្សានេះ មានលក់សំបុត្រសម្រាប់ចូលរួមជាមុន ដែលមានតម្លៃ 65ដុល្លារសម្រាប់មនុស្សម្នាក់។ ព័ត៌មានផ្សេងៗ និងអំពីការទិញសំបុត្រសូមទាក់ទង កញ្ញាចាន់ថា មានលេខទូរស័ព្ទ 017/0969 49 59 60 | 010 24 33 44 | 015 22 42 99 | 012 666 104 ឬ email to [email protected] or md.bizkhmer@ gmail.com