ការរចនា Huracán និងភាពបរិសុទ្ធផ្នែកបច្ចេកទេសសម្រាប់របៀបរស់នៅដ៏រីករាយ និងការអនុវត្តការបើកបរនៅលើផ្លូវ និងទីលានប្រណាំង
- ប្រព័ន្ធបើកបរអូសកង់ខាងក្រោយ Huracán ជាមួយនឹងមុខងារកង់ក្រោយ រេ តាមចង្កូត ការវិវត្តន៍ជំនាន់ក្រោយក្នុងការរចនា និងវិស្វកម្មលំហអាកាស
- ម៉ាស៊ីន V10 ចំណុះ2 លីត្រ ផលិតតាមធម្មជាតិ 640 CV និងកម្លាំងបង្វិល 565 Nm នៅរង្វិលជុំម៉ាស៊ីន 6,500 rpm
- ប្រព័ន្ធ LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) និងការក្រិត តាមខ្នាត របៀបបើកបរជាក់លាក់សម្រាប់ភាពបត់បែនក្នុងការបើកបរប្រចាំថ្ងៃ និងការតាមដាន
- បច្ចេកវិទ្យាទម្ងន់ស្រាល សមាមាត្រទម្ងន់ទៅថាមពល15 គីឡូក្រាម/CV
- កម្លាំងសង្កត់ផ្នែកខាងក្រោយបានកើនឡើង +35% ហើយការអូសថយចុះ -20% បើប្រៀបធៀបទៅនឹង Huracán EVO RWD
- ប្រព័ន្ធបញ្ចុះកម្តៅហ្វ្រាំងថ្មី និងស៊ីមាំងដែលបានកែប្រែថ្មី សម្រាប់ការ ពង្រឹង សំឡេងម៉ាស៊ីន
- ជម្រើសពណ៌ និងការតុបតែងយ៉ាងទូលំទូលាយរួមជាមួយនឹងកម្មវិធី Ad Personam
ភ្នំពេញ ថ្ងៃទី 27 ខែកក្កដា ឆ្នាំ 2022 – Lamborghini ភ្នំពេញបានសម្ពោធរថយន្ត Lamborghini Huracán Tecnica ដែលជារថយន្តប្រព័ន្ធបើកបរអូសកង់ខាង ក្រោយជំនាន់ថ្មី ម៉ាស៊ីន V10 ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងសម្រាប់អ្នកបើកបរ ដែល ស្វែងរកការបើកបរប្រកបដោយភាពសប្បាយរីករាយ និងជីវិតល្អឥតខ្ចោះទាំង លើដង ផ្លូវ និងទីលានប្រណាំង។ ការផលិត Tecnica តំណាងឱ្យការវិវត្តន៍ដ៏ជឿនលឿន នៃ សមត្ថភាពបច្ចេកទេសរបស់ Huracan ហើយអាចសម្គាល់បានភ្លាមៗ គឺការច្នៃប្រឌិត របស់ Huracán ខាងក្រៅដូចដែលវាស្ថិតនៅក្រោមដំបូល ជាមួយនឹងរូបរាងថ្មីរបស់វា ដែលសង្កត់សំឡេងខ្យល់អាកាសដែលប្រសើរឡើងសម្រាប់ ការអនុវត្តខ្ពស់ ស្ថេរភាព និងភាពងាយស្រួលនៃការប្រើប្រាស់ ជាពិសេសនៅលើទីលានប្រណាំង។ យកម៉ាស៊ីន របស់វាពី Huracán STO ជាមួយនឹងការកើនឡើង 30 CV លើ Huracán EVO Rear-wheel drive (RWD) បញ្ជូនថាមពល 565 Nm នៃកម្លាំងបង្វិលជុំអតិបរមា 6,500 rpm និងបង្កើនល្បឿនពី 0-100 គីឡូម៉ែត្រក្នុងមួយម៉ោងក្នុងរយៈពេល 3.2 វិនាទី។ ប្រព័ន្ធ LDVI របស់ Tecnica ទម្ងន់ស្រាល និងរបៀបបើកបរ ដែលបានកែសម្រួលយ៉ាងច្បាស់លាស់ជាមួយនឹងការដំឡើងបូលចង្កូតផ្ទាល់ពីកង់ក្រោយ និងការ កែលម្អភាពត្រជាក់នៃហ្វ្រាំងប្រកបដោយភាពច្នៃប្រឌិត អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកបើកបរទទួល បានបទពិសោធន៍ Huracán ដ៏ល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់គ្រប់កាលៈទេសៈ៖ Huracán Tecnica ទាញយកទេពកោសល្យរបស់ខ្លួនដើម្បីផ្តល់ ភាពល្អបំផុតនៃពិភពលោក ទាំងពីរ – កីឡាទំនើបដែលអាចប្រើប្រាស់បានយ៉ាងអស្ចារ្យសម្រាប់ផ្លូវ និងទីលាន ប្រណាំង។
អតិថិជនជាង 50 នាក់ និងភ្ញៀវដែលបានអញ្ជើញមានឱកាសបានឃើញ ឮ និងមាន អារម្មណ៍ថាអ្វីដែលខុសប្លែកពីម៉ូដែលចុងក្រោយបំផុតដោយ House of Sant’Agata ។ ព្រឹត្តិការណ៍នេះបានផ្តល់ឱ្យអ្នកចូលចិត្ត Lamborghini នូវឱកាសដើម្បីទទួលយក បទពិសោធន៍រថយន្តថ្មីយ៉ាងជិតស្និទ្ធ ហើយពួកគេក៏អាចស្វែងយល់ពីជម្រើស នៃការ ប្ដូរតាមបំណងដែលផ្តល់ជូនដោយកម្មវិធី Ad Personam ផងដែរ។ ពីថ្នាំលាប ទៅគែម ការដេរភ្ជាប់ផ្ទាល់ខ្លួន ធាតុសរសៃកាបូន Ad Personam ផ្តល់នូវឧបករណ៍ ដើម្បីបង្កើតរថយន្ត Lamborghini តែមួយគត់។
នាយកប្រចាំតំបន់ Automobili Lamborghini ប្រចាំតំបន់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិក លោក Francesco Scardaoni មានប្រសាសន៍ថា “យើងមានមោទនភាពក្នុងការបង្ហាញ រថយន្ត Huracán Tecnica យ៉ាងពិតប្រាកដដល់អតិថិជន និងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ ដែលមានការយល់ដឹងរបស់យើងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជានាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ។ តួអង្គ ដែលអាចប្រើប្រាស់បានទាំងនៅលើផ្លូវថ្នល់ និងទីលានប្រណាំង Huracán Tecnica នាំមកនូវអាកប្បកិរិយារបស់អ្នកបើកយន្តហោះនៅក្នុងអ្នកបើកបរគ្រប់រូប ផ្តល់នូវការ សម្តែងដ៏មានតម្លៃ ខណៈពេលដែលការគូររូបបញ្ឈរដែលមិនអាចបំភ្លេចបាននៃជួរ Huracán ។
Tecnica – វិស្វកម្មនៅក្នុងព្រលឹងរបស់វា។
Huracán Tecnica ប្រើម៉ាស៊ីន 5.2 លីត្រ ដែលបញ្ចេញថាមពល 640 CV ដូចគ្នាទៅនឹង STO stabilitymate របស់វា ដែលផលិតកម្លាំងបង្វិល 565 Nm នៅ 6,500 rpm សម្រាប់ការបើកបរប្រចាំថ្ងៃប្រកបដោយផាសុកភាព ប៉ុន្តែជាមួយនឹង ថាមពល និងកម្លាំងបង្វិលជុំអតិបរមាដែលមានការឆ្លើយតបខ្ពស់ នៅពេលមានតម្រូវ ការ។
ជាមួយនឹងទំងន់ស្ងួត 1,379 គីឡូក្រាម Tecnica ផ្តល់នូវសមាមាត្រទម្ងន់ទៅ ថាមពល 2.15 គីឡូក្រាម / CV ។ ថាមពលដែលបាន ដំឡើងត្រូវបាន ផ្គូផ្គងដោយ សំឡេងម៉ាស៊ីនដែលប្រសើរឡើង និងច្បាស់ជាងមុននៅកម្រិតខ្ពស់ជាងមុន ខណៈ ពេលដែលនៅខាងក្នុងកាប៊ីនអ្នកបើកបរ Tecnica ផ្តល់នូវផាសុកភាព សូរស័ព្ទ កាន់តែប្រសើរឡើង។
Huracán នេះមានបេះដូងរបស់វានូវប្រព័ន្ធ LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) ដែលគ្រប់គ្រងគ្រប់ទិដ្ឋភាព នៃឥរិយាបទ ឌីណាមិចរបស់ រថយន្តដោយការរួមបញ្ចូលប្រព័ន្ធរថយន្ត និងការរៀបចំដើម្បីផ្តល់នូវការគ្រប់គ្រង ការ បញ្ជូនបន្តទៅមុខក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែងសម្រាប់ការបើកបរដ៏ល្អឥតខ្ចោះ។
ប្រព័ន្ធបើកបរអូសកង់ខាងក្រោយ Tecnica រួមបញ្ចូល មុខងារកង់ខាងក្រោយ រេតាម ចង្កូត និងកម្លាំងបង្វិលជុំវ៉ិចទ័រ រួមជាមួយនឹងប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យការអូសទាញ ដែលបាន កែប្រែ (P-TCS) និងការដំឡើងបូមជាក់លាក់សម្រាប់ Tecnica ។ អាស្រ័យលើ របៀបបើកបរដែលបានជ្រើសរើស – STRADA, SPORT ឬ CORSA – រាល់ប្រព័ន្ធ ឌីណាមិចត្រូវបានក្រិតតាមខ្នាតនៅលើ Tecnica ដើម្បីផ្តល់នូវការឆ្លើយតបដែលមាន ភាពខុសគ្នាខ្លាំងចំពោះបរិស្ថាននីមួយៗ។
នៅក្នុង STRADA ចង្កូតកង់ខាងក្រោយផ្តល់នូវស្ថេរភាព និងភាពអាចបត់បែនបាន បំពេញបន្ថែមដោយវ៉ិចទ័រកម្លាំងបង្វិលជុំ និង P-TCS ។ ម៉ាស៊ីន និងប្រអប់លេខ ទាំង ពីរត្រូវបានសម្រួលសម្រាប់ការបើកបរប្រចាំថ្ងៃប្រកបដោយផាសុកភាពនៅគ្រប់ស្ថានភាពទាំងអស់។
នៅពេលជ្រើសរើសរបៀប SPORT ភាពរីករាយក្នុងការបើកបរជាអតិបរមា បានមកពី ការបើកបរលើសចំណុះរបស់ចង្កូតកង់ខាងក្រោយ និងកម្រិតនៃការរអិលដែលប្រសើរ ឡើងនៃ P-TCS ខណៈពេលដែលកម្លាំងបង្វិលជុំធានានូវភាពរហ័សរហួន និងការ ឆ្លើយតបរបស់ Tecnica នៅក្នុងដៃរបស់អ្នកបើកបរ។ ស៊ីមាំងនឹងបញ្ចេញបាច់ផ្កាភ្លើង នៅពេលអ្នកជាន់ហ្គែខ្លាំង នឹងបញ្ចូលលេខស្របពេលគ្នា ដោយការផ្លាស់ប្តូរលេខ យ៉ាងរលូនពីប្រអប់លេខ ៧ វគ្គដ៏ឆ្លាតវៃ និងផ្តល់អារម្មណ៍ពិសេសដល់អ្នកបើកបរ។
នៅក្នុងរបៀប CORSA ស្មារតីប្រណាំងរបស់រថយន្ត និងអ្នកបើកបរត្រូវបាន ភ្ញាក់ ឡើង៖ Tecnica ឆ្លើយតបទៅនឹងរាល់ការបញ្ចូលរបស់អ្នកបើកយន្តហោះ ជាមួយនឹង ភាពជាក់លាក់ខ្លាំង ជាមួយនឹងសំឡេងគ្រហឹមរបស់ម៉ាស៊ីន Lamborghini ដែលមាន លក្ខណៈធម្មជាតិ ជាការរំឮកយ៉ាងអន្ទះអន្ទែងអំពីទេពកោសល្យក្នុង ការតាមដាន រថយន្ត។ កម្លាំងម៉ាស៊ីន ត្រូវបានក្រិតតាមខ្នាត ដើម្បីផ្តល់នូវការឆ្លើយតបផ្នែកបិទបើក ដែលតម្រង់ទិសផ្លូវដែលប្រសើរឡើង និងល្បឿន ការប្តូរលេខរបស់ប្រអប់លេខ លឿនបំផុត ដោយ Tecnica បង្ហាញពីភាពជាក់លាក់ និងភាពរហ័សរហួន អតិបរមា ពីប្រព័ន្ធទាំងអស់តាមរយៈ LDVI រួមទាំងការក្តាប់អតិបរមានៅពេលក្រោយ និងបណ្តោយពីវ៉ិចទ័រកម្លាំងបង្វិលជុំ និង P-TCS រៀងគ្នា។
ដំណើរការដ៏វិសេសវិសាល ភ្ជាប់មកជាមួយការគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធត្រជាក់ហ្វ្រាំងថ្មី ដែល ត្រូវបានបំផុសគំនិតដោយបទពិសោធន៍រថយន្ត Lamborghini ដែលមានមូលដ្ឋាន លើទីលានប្រណាំង ដែលផ្តល់នូវដំណើរការហ្វ្រាំងកាន់តែប្រសើរឡើងជាបន្តបន្ទាប់ ទាំងនៅលើផ្លូវ និងទីលានប្រណាំង។ ហ្រ្វាំងសេរ៉ាមិចកាបូនរបស់ Tecnica ប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ការពារត្រជាក់ដែលបានរចនាឡើងជាពិសេស និងបំពង់ Calliper ដឹកនាំលំហូរខ្យល់ចូលទៅក្នុងឌីសដើម្បីបង្កើនការសាយភាយកំដៅ និងកាត់បន្ថយ សីតុណ្ហភាពប្រេងហ្វ្រាំង និងការពន្លូតឈ្នាន់ហ្វ្រាំង៖ ការកាត់បន្ថយសីតុណ្ហភាពឌីស ក៏គាំទ្រការប្រើប្រាស់បន្ទះហ្វ្រាំងផងដែរ។
ការរចនាបំផុសគំនិតតាមអាកាស
Huracán Tecnica មានការកែប្រែការរចនាយ៉ាងសំខាន់ និងទំនើប ដោយធ្វើឱ្យមាន ការចាប់អារម្មណ៍ពីបុគ្គលិកលក្ខណៈពីរនៃរបៀបរស់នៅបែបស្ព័រដ៏ល្បី និងរថយន្ត ដែលតម្រង់ទិសពីគ្រប់ទិសទី។ ប្រសិទ្ធភាពនៃលំហអាកាស និងវិស្វកម្មទម្ងន់ស្រាល ផ្តល់ថាមពលដល់គ្រប់ធាតុទាំងអស់ ខណៈពេលដែលរក្សាបាននូវភាពឆើតឆាយ ដោយឡែក ដោយ Tecnica អាចបែងចែកយ៉ាងច្បាស់ពីមិត្តរួមរបស់ Huracán ។
ការរចនាដែលបានកែសម្រួលផ្តល់ឱ្យ Tecnica នូវជំហរដ៏រឹងមាំ ៖ ផ្នែកខាងមុខដែល មានកម្លាំងខ្លាំង និងផ្នែកខាងក្នុងជាមួយនឹងស្មាសាច់ដុំ ជួបជាមួយនឹងដំបូលកាបូន ដែលមានទម្ងន់ស្រាល និងពេញលេញ។ កាងថ្មីដែលបង្ហាញពីការរចនា Ypsilon ពណ៌ខ្មៅរបស់ Terzo Millennio រួមបញ្ចូលវាំងននខ្យល់ជាលើកដំបូងនៅក្នុង Huracán ។ ឧបករណ៍បំបែកខាងមុខថ្មី ជាមួយនឹងបន្ទះចំហរទាប ដឹកនាំខ្យល់ តាមកង់ រួមចំណែកដល់ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនូវកម្លាំងធ្លាក់ចុះ និងត្រជាក់។ ពណ៌ ខ្មៅនៅមូលដ្ឋាននៃកញ្ចក់ខ្យល់បង្កើនចំណាប់អារម្មណ៍ស្រាល។
ទម្រង់នៃរថយន្តនេះក៏កំណត់វាខុសពីគ្រួសារ Huracán ផងដែរ៖ នៅប្រវែង 6.1 សង់ទីម៉ែត្រវែងជាង Huracán EVO វាមានកម្ពស់ និងទទឹងដូចគ្នា ប៉ុន្តែមើលទៅ ទាបជាង និងធំជាង ជាមួយនឹងរូបភាពស្រមោលដែលបំផុសគំនិតដោយពន្លឺថ្ងៃចេញពី Essenza SCV12។ ពណ៌ខ្មៅនៃលក្ខណៈពិសេសរបស់ Ypsilon ខាងមុខបន្តតាម បណ្តោយផ្នែកចំហៀងនៃរថយន្តទៅផ្នែកទទួលខ្យល់ចំហៀង ដោយសង្កត់ធ្ងន់ទៅលើ ភាពរស់រវើករបស់រថយន្ត ខណៈដែលដំបូលតួ រថយន្តក៏អាចលាបពណ៌ខ្មៅ ជា ជម្រើសផងដែរ។
ស្ថាបត្យកម្មចម្លាក់ច្បាស់លាស់ដែលកំណត់រថយន្ត Lamborghini គឺជាភស្តុតាងនៅ ក្នុងផ្នែកខាងក្រោយដែលបានកែប្រែ។ ការកែទម្រង់ផ្នែកខាងក្រោយ រួមទាំងបង្អួច កញ្ចក់ខាងក្រោយបញ្ឈរថ្មីផ្តល់នូវភាពមើលឃើញកាន់តែប្រសើរឡើង ខណៈពេល ដែលដំបូលម៉ាស៊ីនដែលបានរចនាឡើងវិញនៅក្នុងកាបូនហ្វាយប័រទម្ងន់ស្រាលអបអរបេះដូង V10 របស់ Tecnica ។ ផ្នែកខាងក្រោយដ៏មានអានុភាពរួមបញ្ចូល កាងថ្មី ជាមួយនឹងរន្ធខ្យល់ដែលប្រសើរឡើង។ Diffuser លាបពណ៌រាងកាយឬ ខ្មៅ និងរួម បញ្ចូលគ្នានូវបំពង់ផ្សែងរាង ប្រាំបួនជ្រុងថ្មី ដែលផ្តល់នូវការពង្រឹងអ្នកគាំទ្រពីខ្សែ ថាមពលរបស់ Tecnica ។
ខណៈពេលដែលមានសោភ័ណភាព ស្លាបខាងក្រោយថេរបំពេញនូវបន្ទាត់ពិសេស របស់ Tecnica ការរចនា Aero របស់វាបានរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់ដល់ការ ធ្វើឱ្យ ប្រសើរឡើង 35% នៅក្នុងកម្លាំងថយក្រោយធៀបនឹង Huracán EVO RWD ក៏ដូចជាធានាមិនឲ្យមានការកើនឡើងនៃការអូស៖ តាមពិត ការអូសត្រូវបានកាត់ បន្ថយដោយ 20% ធ្វើអោយប្រសើរឡើងនូវតុល្យភាពអាកាស និងទ្រទ្រង់ស្ថេរភាព កំឡុងពេលហ្វ្រាំង និងល្បឿនបង្វិល។ តួក្រោមរបស់ Tecnica ក៏ត្រូវបានធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង ជាមួយនឹងឧបករណ៍ការពារអាកាសថ្មីសម្រាប់ការធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង នូវ ប្រសិទ្ធភាពឌីណាមិក។
កង់កាត់ពេជ្រថ្មី Damiso 20″ ទទួលបានការបំផុសគំនិតពី Lamborghini Vision GT រចនារូបរាងឆកោន និងត្រូវបានបំពាក់ជាមួយនឹងសំបកកង់ Bridgestone Potenza Sport ។
បង្កើតឡើងសម្រាប់អ្នកបើកបរ
ភាពបត់បែនរបស់ Huracán Tecnica បន្តនៅក្នុងផ្នែកខាងក្នុងរបស់វា ក៏ដូចជា នៅក្នុងជម្រើសប្ដូរតាមបំណងដ៏ទូលំទូលាយដែលមានផងដែរ៖ Huracán Tecnica ផ្តល់នូវអ្វីដែលអ្នកបើកបរចង់បាន តាមវិធីដែលវាមើលទៅ ក្នុងការរៀបចំឌីណាមិច និងមតិត្រឡប់របស់អ្នកបើកបរ នៅក្នុងការតភ្ជាប់របស់វា ប៉ុន្តែសំខាន់បំផុតនៅក្នុង សមត្ថភាពរបស់វាទាំងផ្លូវថ្នល់ និងទីលានប្រណាំង។
នៅខាងក្នុង កៅអីកីឡាដែលអាចលៃតម្រូវកម្ពស់បានធ្វើឱ្យអ្នកបើកបរ នៅក្នុងកាប៊ីន រថយន្តរបស់គាត់។ ជម្រើសបន្ថែមទៀតរួមមានការរចនាទ្វារស្រាល; កង់ខាងក្រោយ និងកង់នៅក្នុងទីតាញ៉ូមទម្ងន់ស្រាល; និងខ្សែក្រវ៉ាត់កៅអីសម្រាប់អ្នកដែលធ្វើ ដំណើរ ទៅកាន់ទីលានប្រណាំងកាន់តែទៀងទាត់។
ចំណុចប្រទាក់ HMI ដែលបានរចនាឡើងវិញ និងទំនើបគឺផ្តាច់មុខសម្រាប់ Tecnica ។ បន្ទះឧបករណ៍របស់អ្នកបើកបរកាត់បន្ថយពណ៌ និងសង្កត់ធ្ងន់លើការអាននៅក្នុង ‘ធ្នូ’ ថ្មីដ៏ធំនៅពីមុខអ្នកបើកយន្តហោះ។ អេក្រង់កុងសូល កណ្តាលដាក់ធាតុរីករាយ ក្នុងការបើកបរក្នុងការចោលរបស់អ្នកកាន់កាប់កាប៊ីនរថយន្ត រួមទាំងមុខងារ LDVI នៅក្នុងការបង្ហាញពេលវេលាពិត ក៏ដូចជាមុខងារតភ្ជាប់ទាំងអស់រួមទាំង Apple CarPlay, Android Auto និង Amazon Alexa ។ បំផុសគំនិតដោយ STO, HMI រួមមានតេឡេម៉ែត្រដែលបានតភ្ជាប់ និងកំណត់ហេតុនៅលើរថយន្តនៃទិសដៅ និង ពេលវេលាតាមដានដែលភ្ជាប់ទៅកម្មវិធី UNICA ។
ជម្រើសនៃពណ៌ និងជម្រើសតាមស្តង់ដារ និងជាជម្រើសផ្ដល់ឱ្យពួកគេទាំងភាព ប្រណីត – តម្រង់ទិស និងលក្ខណៈកីឡាច្រើនជាង។ រួមជាមួយនឹងពណ៌ ខាងក្រៅ ស្តង់ដារ ចំនួនប្រាំបី ជម្រើសថ្នាំលាបបន្ថែមជាង 200 អាចរកបានតាមរយៈកម្មវិធី Ad Personam ក៏ដូចជាការតុបតែងផ្នែកខាងក្នុងថ្មីនៅក្នុង Alcantara ជាពិសេស សម្រាប់ Tecnica និងជម្រើសផ្តាច់មុខបន្ថែមទៀតដូចជាការរចនា និងពណ៌ និងគំនូរ ‘Tecnica’ ។ ប៉ាក់ចូលទៅក្នុងទ្រនាប់កៅអី។
លើសពីជម្រើសផ្តាច់មុខរបស់ Tecnica តាមរយៈ Ad Personam របស់ Lamborghini ផ្តល់សក្តានុពលសម្រាប់អតិថិជនក្នុងការប្ដូរតាមបំណង Huracán Tecnica របស់ពួកគេជាមួយនឹងលទ្ធភាពនៃការកាត់ពណ៌ និងពណ៌ដែលគ្មានដែន កំណត់។