ភោជនីយដ្ឋាននៅក្នុងប្រទេសជប៉ុន កំពុងសាកល្បងប្រើប្រាស់សេវាកម្ម រូបបែបថ្មិ ដែលកាត់បន្ថយការប៉ះពាល់ជាមួយអតិថិជន ឬ non-contact ដើម្បីកាត់បន្ថយការប្រថុយប្រថានក្នុងការឆ្លងមេរោគកូវីដ-19។
ហាង KFC នៅក្នុងប្រទេសជប៉ុន បានបើកបម្រើសេវាកម្មឱ្យអតិថិជនដែលកុម្ម៉ង់ម្ហូបអាហារតាមអនឡាញ បើកយកទំនិញពីថតទូឡក់ឃើរ ដែលនៅក្នុងហាង ដោយមិនចាំបាច់ទាក់ទងបុគ្គលិករបស់ហាងឡើង។ សេវាកម្មនេះ បានសាកល្បងប្រើនៅក្នុងហាង KFC 4កន្លែងក្នុងទីក្រុងតូក្យូ ប្រសិនបើទទួលបានការស្វាគមន៍ល្អ ក្រុមហ៊ុនក៏នឹងពង្រីកសេវាកម្មនេះ ឱ្យកាន់តែច្រើនឡើងទៀត។
សេវាកម្មនោះគឺ អតិថិជន នឹងកុម្ម៉ងម្ហូបអាហារតាមរយៈប្រព័ន្ធអនឡាញ បន្ទាប់ពីនោះ ក៏ជ្រើសរើសពេលវេលា និងសាខាមួយណាដែលខ្លួនងាយស្រួលទៅយក ហើយនៅពេលធ្វើដំណើរទៅដល់ហាង អតិថិជនគ្រាន់តែប្រើលេខកូដកុម្ម៉ង់ម្ហូបអាហារនោះ បើកថតទូឡក់ឃើរ យកម្ហូបអាហារ ដែលបុគ្គលិកបានដាក់ ត្រៀមទុកនៅក្នុងនោះរួចហើយ ជាការស្រេច។
សេវាកម្មនេះ ក្រៅពីកាត់បន្ថយភាពប្រថុយប្រថានក្នុងការឆ្លងមេរោគ តាមរយៈការប៉ះពាល់ហើយ វាថែមទាំងជួយកាត់បន្ថយរយៈពេលនៃការរង់ចាំយកម្ហូបអាហារទៀតផង ព្រោះអតិថិជនអាចកំណត់ម៉ោង ដើម្បីទៅយកទំនិញ ដោយបុគ្គលិកនឹងរៀបចំទុកដាក់ក្នុងថតទូរួចជាស្រេច។
ចំណែកហាង ឃូរ៉ាក់ ស៊ូហ្ស៊ី ខ្សែបណ្ដាញហាងលក់ស៊ូហ្ស៊ី បែបប៊ូហ្វេ ក៏ប្រើសេវាកម្មទួទាត់ប្រាក់បែបថ្មីដែរ ដោយវាជាផ្ទាំងអេក្រង់បង្ហាញរូបភាព ដែលអតិថិជនអាចគិតលុយថ្លៃម្ហូបអាហារបានដោយខ្លួនឯង ដោយមិនចាំបាច់ពឹងបុគ្គលិក។ ក្រៅពីនេះ ថែមទាំងមិនចាំបាច់ប៉ះផ្ទាំងអេក្រង់ទៀតផង អតិថិជនគ្រាន់តែរំកិលម្រាមចង្អុលដៃលើផ្ទាំងរូបផ្សេងៗ ដែលបង្ហាញនៅក្នុងអេក្រង់ សិនស៊ើរនឹងចាប់យកការធ្វើចលនារបស់ម្រាមដៃបាន ដោយមិនចាំបាច់ប៉ះ ឬចុចនៅលើអេក្រង់ឡើយ។
តិចណូឡូជីអេក្រង់ បែបមិនចាំបាច់ប៉ះពាល់នេះ ត្រូវបានគេរំពឹងថា នឹងនាំយកមកប្រើយ៉ាងទូលំទូលាយ ជំនួសអេក្រង់ថាច់ស្គ្រីននាពេលបច្ចុប្បន្ន ព្រោះវានឹងកាត់បន្ថយការឆ្លងមេរោគ និងកាត់បន្ថយចំនួនបុគ្គលិកក្នុងហាងបានទៀតផង។ ហាង ឃូរ៉ាក់ ស៊ូហ្ស៊ី បានចាប់ផ្ដើមសាកល្បងប្រើអេក្រង់បែបនេះ នៅឯសាខារបស់ខ្លួននៅក្នុងទីក្រុងតូក្យូ និងអូសាខារួចហើយ៕
ប្រភព៖ សារព័ត៌មានបរទេស