ផ្លូវរូងក្រោមឆកសមុទ្រ Fehmarn Belt ដែលតភ្ជាប់ប្រទេសដាណឺម៉ាកទៅកាន់ប្រទេសអាល្លឺម៉ង់ និងត្រូវសាងសង់ចាប់ពីដើមឆ្នាំ2021នោះ នឹងជួយកាត់បន្ថយពេលវេលានៃការធ្វើដំណើរពី45នាទី មកនៅត្រឹម7នាទី។
តាមគម្រោង កំណាត់ផ្លូវម្ខាងទៀតនៃផ្លូវរូងក្រោមសមុទ្រដែលស្ថិតក្នុងប្រទេសដាណឺម៉ាក នឹងត្រូវបានចាប់ផ្ដើមសាងសង់នៅថ្ងៃទី1មករា ឆ្នាំ2021។ នេះបើតាមសេចក្ដីប្រកាសកាលពីថ្ងៃទី24មេសារបស់ក្រសួងដឹកជញ្ជូននៃប្រទេសដាណឺម៉ាក។
ផ្លូវរូងក្រោមឆកសមុទ្រ Fehmarn Belt នេះ នឹងតភ្ជាប់កោះ Lolland របស់ប្រទេសដាណឺម៉ាក ជាមួយនឹង Puttgarden ដែលជាភូមិ និងកំពង់ផែនៅលើកោះ Fehmarn នៅភាគខាងជើងប្រទេសអាល្លឺម៉ង់។
នៅក្នុងការសាងសង់ ដំបូង ចង្អូរដែលមានទទឹង60ម៉ែត្រ ជម្រៅ16ម៉ែត្រ នឹងត្រូវបានជីកក្រោមបាទសមុទ្រ Baltic។ មិនដូចទៅនឹងផ្លូវរូងក្រោមបាទសមុទ្រផ្សេងៗ ដូចជាផ្លូវរូងក្រោមឆកសមុទ្រ Manche ឬ Seikan នៅប្រទេសជប៉ុននោះទេ ផ្លូវរូងនៅឆកសមុទ្រ Fehmarn Belt នឹងត្រូវបានសាងសង់ដោយប្រើប្រាស់កំណាត់ផ្លូវរូងដែលគេបានចាក់ពុម្ភជាស្រេច ដោយគ្រាន់តែយកវាទៅជ្រមុជក្រោមទឹកត្រង់ចង្អូរដែលមានជម្រៅពីផ្ទៃទឹកសមុទ្រប្រមាណជា35ម៉ែត្រ។ កំណាត់ផ្លូវរូងនីមួយៗនឹងមានទទឹង40ម៉ែត្រ ជម្រៅ(កម្ពស់)15ម៉ែត្រ និងទម្ងន់73,000តោន។
កំណាត់ផ្លូវរូងទាំងនោះនឹងត្រូវបានផលិតឡើងដោយរោងចក្រមួយនៅដាណឺម៉ាក បន្ទាប់មកវានឹងត្រូវគេដឹកដោយកប៉ាក់ យកទៅកាន់ការដ្ឋានសាងសង់ផ្លូវរូងនោះ។ ប្រព័ន្ធបណ្ដែតដ៏ធំនឹងត្រូវបានប្រើដើម្បីទម្លាក់កំណាត់ផ្លូវរូងទៅក្នុងចង្អូរដែលគេបានធ្វើរួចជាស្រេច។
គម្រោងសាងសង់ផ្លូវរូងក្រោមសមុទ្រដែលមានប្រវែងវែងជាងគេក្នុងពិភពលោកមួយនេះ នឹងត្រូវចំណាយប្រាក់ប្រមាណជា7.6ពាន់លានដុល្លារអាមេរិក។ ផ្លូវក្រោមសមុទ្រនេះរួមមាន ផ្លូវដែកប្រវែង18គីឡូម៉ែត្រចំនួនពីរខ្សែ និងផ្លូវល្បឿនលឿន2ខ្សែដែលមាន4គន្លង។
ផ្លូវរូងក្រោមសមុទ្រនេះនឹងកាត់បន្ថយពេលវេលាក្នុងការធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ឆកសមុទ្រ Fehmarn Belt ចុះមកនៅត្រឹម10នាទីបើសិនធ្វើដំណើរដោយរថយន្ត និង7នាទីបើធ្វើដំណើរតាមរថភ្លើង ដែលនេះពិតជារយៈពេលដ៏ខ្លីបើធៀបជាមួយនឹង45នាទី នៅពេលគេធ្វើដំណើរតាមស្រឡាងដូចបច្ចុប្បន្ន។
តាមគម្រោង ផ្លូវរូងក្រោមបាទសមុទ្រនេះនឹងត្រូវបានសាងសង់រួចរាល់ជាស្ថាពរនៅពាក់កណ្ដាលឆ្នាំ2029 ដោយផ្ដើមការសាងសង់ចាប់ពីដើមឆ្នាំ2021ខាងមុខ៕
ប្រភព៖ សារព័ត៌មានបរទេស