ស្ពានហុងកុង – ជូហៃ – ម៉ាកាវ (Hong Kong-Zhuhai-Macao Bridge) ទទួលបានការសរសើរពីសារព័ត៌មានអង់គ្លេស Guardian ថាជាមួយក្នុងចំណោម «បេតិកភណ្ឌទាំង 7 របស់ពិភពលោកសម័យទំនើប» ស្របពេលដែលទំព័រ CGTN បានហៅស្ពាននេះថា «កំពូលភ្នំ Everest» នៅក្នុងវិស័យសាងសង់ស្ពាន ដែលជាមហាគម្រោងមួយដែលបានឆ្លងកាត់ឧបសគ្គច្រើនបំផុតលើពិភពលោក។
ដោយមានបណ្ដោយប្រវែង 55 គីឡូម៉ែត្រ វែងជាង 20 ដង បើធៀបនឹងស្ពាន Golden Gate របស់សហរដ្ឋអាម៉េរិក ស្ពានហុងកុង – ជូហៃ – ម៉ាកាវ គឺជាស្ពានដែលវែងជាងគេលើពិភពលោក។
យោងតាមសារព័ត៌មាន People’s Daily របស់ចិន ការស្ថាបនាស្ពានហុងកុង – ជូហៃ – ម៉ាកាវ មានការប្រើប្រាស់បច្ចេកទេសទំនើបអាចស៊ូទ្រាំជាមួយនឹងការប៉ះទង្គិចពីទម្ងន់ 3,000 តោន ជួយឱ្យវាអាចទប់ទល់នឹងខ្យល់ព្យុះដែលមានល្បឿនប្រមាណ 201 គីឡូម៉ែត្រ/ម៉ោង និងគ្រោះរញ្ជួយដីកម្លាំង 8 រិចទ័រ ឬការបុកពីកប៉ាល់ដែលមានទម្ងន់ 300,000 តោន។
ស្ពាន កោះ និងផ្លូវក្រោមដី ក៏មាននៅក្នុងមហាគម្រោងស្ពានហុងកុង – ជូហៃ – ម៉ាកាវ
មហាគម្រោងសំណង់ដែលវែងជាងគេលើពិភពលោកនេះរួមមាន ស្ពានដែកមួយខ្សែប្រវែង 22.9 គីឡូម៉ែត្រ កោះសិប្បនិម្មិតចំនួនពីរដែលមានទំហំ 200,000 ម៉ែត្រការ៉េ ផ្លូវក្រោមដីដែលស្ថិតក្រោមទឹកមួយខ្សែប្រវែង 6.7 គីឡូម៉ែត្រ និងជម្រៅ 40 ម៉ែត្រ រួមនឹងបណ្ដាស្ពានដែលតភ្ជាប់នឹងទីក្រុងនានា។
ស្ពានហុងកុង – ជូហៃ – ម៉ាកាវ ប្រើប្រាស់គំនិតច្នៃប្រឌិត និងបច្ចេកវិទ្យាក្នុងស្រុក
យោងតាមទំព័រ CGTN ស្ពានហុងកុង – ជូហៃ – ម៉ាកាវ ប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា និងបច្ចេកទេសក្នុងស្រុក ព្រោះថា ពុំមានរូបមន្តពីបរទេសដែលពួកគេអាចយកមកពិនិត្យមើល ឬធ្វើតាមនោះទេ។
ស្ពាននេះផ្ដល់ផលប្រយោជន៍ធំធេងដល់វិស័យដឹកជញ្ជូន
ចំណែកទំព័រ CCTV វិញ និយាយថា ស្ពានតភ្ជាប់តំបន់ចំនួនបីនៅភាគខាងត្បូងរបស់ប្រទេសចិនមួយនេះ ជួយកែលំអប្រសិទ្ធភាពចរាចរណ៍ កាត់បន្ថយពេលវេលានៃការធ្វើដំណើរពីជូហៃទៅកាន់អាកាសយានដ្ឋានអន្តរជាតិហុងកុង ពីប្រហែល 4 ម៉ោង ចុះមកនៅត្រឹម 45 នាទី។
ស្ពាននេះក៏បង្កើតលក្ខខណ្ឌអំណោយផលសម្រាប់ទំនាក់ទំនងរវាងមនុស្ស និងមនុស្ស ក៏ដូចជាផលប្រយោជន៍សម្រាប់វិស័យពាណិជ្ជកម្មក្នុងតំបន់ឈូងសមុទ្រធំ (Greater Bay Are) ផងដែរ៕