មន្ត្រីឥណ្ឌូណេស៊ីបានឱ្យដឹងថា រដ្ឋាភិបាលនឹងផ្ដល់ជំនួយដល់ការទិញម៉ូតូអគ្គិសនីថ្មីរហូតដល់ 200,000 គ្រឿង និងការប្ដូរម៉ូតូសាំងទៅប្រើម៉ូតូអគ្គិសនីចំនួន 50,000 គ្រឿងនៅក្នុងឆ្នាំនេះ។
លោក Luhut Pandjaitan រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងសម្របសម្រួលកិច្ចការសមុទ្រ និងវិនិយោគឥណ្ឌូណេស៊ី បានឱ្យដឹងថា រដ្ឋាភិបាលប្រទេសនេះនឹងចាប់ផ្ដើមអនុវត្តគោលនយោបាយផ្ដល់ប្រាក់ឧបត្ថម្ភសម្រាប់ការប្រើប្រាស់យានយន្តដែលដំណើរការដោយថាមពលអគ្គិសនី (KBLBB) ចាប់ពីថ្ងៃទី 20 មីនា 2023 ដើម្បីលើកទឹកចិត្តឱ្យប្រជាជនងាកមកប្រើប្រាស់យានយន្តដែលមិនបំភាយឧស្ម័ន និងទាក់ទាញការវិនិយោគក្នុងវិស័យយានយន្តអគ្គិសនីនៅក្នុងប្រទេស។
ថ្លែងក្នុងសន្និសីទសារព័ត៌មានកាលពីថ្ងៃទី 06 មីនា រដ្ឋមន្ត្រីខាងលើសង្កត់ធ្ងន់ថា ការប្រើប្រាស់ KBLBB នឹងជួយជំរុញការអភិវឌ្ឍប្រកបដោយចីរភាព តាមរយៈការកាត់បន្ថយឧស្ម័នផ្ទះកញ្ចក់ និងកសាងវិស័យឧស្សាហកម្មថ្មផ្ទុកអគ្គិសនីនៅក្នុងស្រុក ហើយប្រការទាំងនេះនឹងជួយបង្កើតការងារថ្មី និងបន្ថែមប្រាក់ចំណូលជូនរដ្ឋ។
ចំណែក Febrio Kacaribu ប្រធានទីភ្នាក់ងារគោលនយោបាយសារពើពន្ធនៃក្រសួងហិរញ្ញវត្ថុ ប្រកាសថា រដ្ឋាភិបាលនឹងផ្ដល់ជំនួយសម្រាប់ការទិញម៉ូតូអគ្គិសនីថ្មីចំនួន 200,000 គ្រឿង និងការប្ដូរពីម៉ូតូសាំងទៅប្រើប្រាស់ម៉ូតូអគ្គីសនីចំនួន 50,000 គ្រឿងនៅក្នុងឆ្នាំនេះ។ ការទិញ ឬប្ដូរយកម៉ូតូអគ្គិសនីថ្មីមួយគ្រឿងនឹងទទួលបានប្រាក់ឧបត្ថម្ភចំនួន 7 លានរូពៀ (457 ដុល្លារអាម៉េរិក)។
កម្មវិធីឧបត្ថម្ភសម្រាប់ការទិញម៉ូតូថ្មីនឹងត្រូវបានអនុវត្តចំពោះតែម៉ូតូផលិតក្នុងស្រុកដែលមានអត្រាមូលដ្ឋានីយកម្មចាប់ពី 40% ឡើងទៅ។ បណ្ដាក្រុមហ៊ុនផលិតម៉ូតូអគ្គិសនីក្នុងស្រុកមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យដំឡើងថ្លៃក្នុងអំឡុងពេលអនុវត្តការគោលការណ៍ឧបត្ថម្ភ និងត្រូវសន្យាថា ផលិតឱ្យបានគ្រប់ចំនួនសម្រាប់កម្មវិធីនេះ។
អ្នកដែលត្រូវបានផ្ដល់អាទិភាពក្នុងការទទួលប្រាក់ឧបត្ថម្ភប្ដូរក្នុងកម្មវិធីខាងលើ គឺអាជីវកម្មខ្នាតមីក្រូ តូច និងមធ្យម (MSME) ក៏ដូចជាគ្រួសារតែប្រើប្រាស់អគ្គិសនីប្រចាំខែចន្លោះពី 450 ទៅ 900VA ក្នុងគោលដៅបង្កើនការផលិត និងប្រសិទ្ធភាពជំនួញ។
យោងតាមក្រសួងថាមពល និងរ៉ែ KBLBB អាចនឹងជួយឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ និងរដ្ឋាភិបាលសន្សំសំច័យប្រាក់បាន 2.77 លាន និង 32.7 ពាន់លានរូពៀ/ឆ្នាំ ព្រមទាំងកាត់បន្ថយឧស្ម័នផ្ទះកញ្ចក់បាន 0.03 លានតោន/ឆ្នាំ និងបង្កើនការងារបានច្រើន បើទោះការប្រើប្រាស់អគ្គិសនីនឹងកើន 15.2GWh ក្នុងមួយឆ្នាំ៕