ក្រុមមន្ត្រីឥណ្ឌា បានចោទថា ក្រុមហ៊ុនជំនាញខាងផលិតនាឡិកា Oreva ដែលទទួលបានសិទ្ធិជួសជុលស្ពានយោល Morbi ត្រូវតែទទួលខុសត្រូវក្នុងករណីបាក់ស្ពានដែលបានបណ្ដាលឱ្យមនុស្ស 135 នាក់បាត់បង់ជីវិត។
«Oreva បានជួលក្រុមហ៊ុនម៉ៅការដែលមិនមានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់។ ខ្សែកាបសំខាន់ជាងគេរបស់ស្ពានមិនត្រូវបានផ្លាស់ប្ដូរនៅក្នុងការជួសជុល» រដ្ឋអាជ្ញាតុលាការឥណ្ឌា Harshendu Panchal បានប្រាប់ក្រុមអ្នកយកព័ត៌មានក្រោយសវនាការកាលពីថ្ងៃទី 01 វិច្ឆិកា និងបានឱ្យដឹងថា ខ្សែកាបសំខាន់បំផុតរបស់ស្ពាន Morbi ត្រូវច្រែះស៊ីទៅហើយ។
លោក Panchal ក៏បាននិយាយថា ប៉ូលិសបានរកឃើញថា ក្រុមហ៊ុនដំឡើងបន្ទះអាលុយមីញូម 4 ជាន់នៅលើស្ពាន Morbi ធ្វើឱ្យទម្ងន់របស់ផ្ទៃស្ពានត្រូវធ្ងន់ថែមមួយកម្រិតទៀត ដែលនេះនាំឱ្យស្ពានត្រូវបាក់នៅពេលមានមនុស្សច្រើននៅពីលើ។
ស្ពានយោល Morbi ប្រវែង 230 ម៉ែត្រ ដែលជាទីតាំងទាក់ទាញទេសចរខ្លាំងនៅទីរួមស្រុក Morbi ក្នុងរដ្ឋ Gujarat គឺជាស្ពានដែលសាងសង់កាលពីសម័យអាណានិគមអង់គ្លេស ហើយបានបើកដំណើរការឡើងវិញបន្ទាប់ពីការជួសជុលជិត 7 ខែ។
Deepak Parekh អ្នកគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុន Oreva បានប្រាប់តុលាការថា ករណីបាក់ស្ពានយោល Morbi គឺកើតឡើងដោយសារ «បំណងរបស់ព្រះ»។ Parekh រួមនឹងមនុស្ស 8 នាក់ផ្សេងទៀត ក្នុងនោះរួមមាន អ្នកម៉ៅការ 2 នាក់, បុគ្គលិកលក់សំបុត្រ 5 នាក់ និងសន្តិសុខការពារស្ពាន Morbi 1 នាក់ ត្រូវបានប៉ូលិសចាប់ខ្លួនដើម្បីបម្រើឱ្យការស៊ើបអង្កេត៕