Skip to content

តម្រូវការ​ធ្វើដំណើរ​កើនឡើង​ខ្ពស់​ក្រោយ​កូ​វីដ-១៩ បណ្ដា​ព្រលានយន្តហោះ​នៅ អឺរ៉ុប កំពុង​ជួប​ការលំបាក​ខ្លាំង

ហ្វូង​អ្នកដំណើរ​ដែល​ឈរ​តម្រង់​ជួរ​គ្នា​នៅក្នុង​បណ្ដា​ព្រលានយន្តហោះ​នៅ​កណ្ដាល​គំនរ​ឥ​វ៉ាន់ «វង្វេង​ម្ចាស់» បាន​បង្ហាញថា ភាពវឹកវរ​កំពុងតែ​កើតមានឡើង​នៅក្នុង​ការធ្វើដំណើរ​នារ​ដូ​វ​ក្ដៅ​ឆ្នាំនេះ។

ដើម្បី​អាច​ឡើង​យន្តហោះ​ទៅកាន់ អាថែន (ក្រិ​ក) Liz Morgan ត្រូវ​ទៅកាន់​ព្រលានយន្តហោះ Schiphol (ហូ​ឡង់) ឆាប់​ជាង ៤ ម៉ោង ធៀប​នឹង​ពេលចេញ​ដំណើរ ហើយ​ត្រូវ​រង់ចាំ​យ៉ាង​ហត់នឿយ។

Morgan ដែលជា​ជនជាតិ​អូស្ត្រាលី បានឱ្យដឹងថា «មាន​ទាំង​មនុស្ស​ចាស់ ក្មេង ទារក​ទើប​កើត ឈរ​តម្រង់​ជួរ​គ្នា។ មិនមាន​ទឹក មិនមាន​អ្វី​ទាំងអស់។ មិនមាន​អ្នក​ជួយ ហើយក៏​មិនអាច​ទៅ​បន្ទប់​ទឹកបាន»។ Morgan ប្រាប់ថា ដើម្បី​សន្សំសំច័យ​ពេលវេលា​ក្នុងការ​បំពេញបែបបទ​នៅ​ព្រលានយន្តហោះ នាង​ត្រូវ​ទិញ​សំបុត្រ​តាម​អន​ឡាញ និង​យក​អីវ៉ាន់​ដែល​អាច​ស្ពាយ​ជាប់​នឹង​ខ្លួន​ប៉ុណ្ណោះ។

«គ្រប់គ្នា​មិនអាច​ទៅ​បន្ទប់ទឹក ហើយ​បើ​អ្នក​បាន​ចាក​ចេញពី​ជួរ អ្នកនឹង​បាត់បង់​កន្លែង» នារី​ជនជាតិ​អូស្ត្រាលី​រូបនេះ​រៀបរាប់​ដូច្នេះ។

ក្រោយ​ការ​រឹតបន្តឹង​ការធ្វើដំណើរ​រយៈពេល ២ ឆ្នាំ ដោយសារតែ​កូ​វីដ-១៩ តម្រូវការ​នៃ​ការធ្វើដំណើរ​នាបច្ចុប្បន្ន បាន​កើន​ឡើងវិញ។ ប៉ុន្តែ ការដែល​បណ្ដា​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍ និង​ព្រលានយន្តហោះ​កាត់បន្ថយ​បុគ្គលិក​ក្នុងពេល​មាន​កូ​វីដ-១៩ បានធ្វើឱ្យ​ពួកគេ​ជួប​កា​លំបាក​ក្នុងការ​បម្រើសេវា​កម្មនា​បច្ចុប្បន្ន។ ក្នុង​គ្រា​ដែល​រដូវ​ទេសចរណ៍​នៅ អឺរ៉ុប ជិត​ចូល​មកដល់ អ្នកដំណើរ​នៅ​តំបន់​នេះ​កំពុងតែ​ប្រឈម​នឹង​បញ្ហា​ជាច្រើន​ទាន់​ទង​នឹង​ការធ្វើដំណើរ ដូចជា​បញ្ហា​វង្វេង​អីវ៉ាន់ ជើងហោះហើរ​ត្រូវ​ពន្យារពេល​ជា​បន្តបន្ទាប់ ឬ​ត្រូវ​លុបចោល។ល។

បញ្ហា​ទាំងឡាយ​ខាងលើនេះ មិន​ត្រឹមតែ​កំពុង​កើតឡើង​នៅ អឺរ៉ុប នោះទេ ប៉ុន្តែ​វា​ក៏​កំពុង​ចាប់ផ្ដើម​កើតមាន​នៅ សហរដ្ឋ​អាម៉េរិក ផងដែរ។

អ្នកដំណើរ​ត្រូវ​តម្រង់​ជួរ​​រង់​ចាំ​ការ​បំពេញ​បែបបទ​នៅ​ឯព្រលាន​យន្តហោះ Schipol
បុគ្គលិក​របស់​អាកាសយានដ្ឋាន នៅមាន​ចំនួន​តិច ទើប​ធ្វើ​ឱ្យ​មាន​ការ​លំបាក​ដល់​អ្នក​ដំណើរ​

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *