សហភាពអឺរ៉ុប ប្រកាសគម្រោងប្រមូលទុន ៣៤០ ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក សម្រាប់ការវិនិយោគទៅក្នុងវិស័យហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅពាសពេញពិភពលោក ក្នុងបំណងធ្វើឱ្យមានតុល្យភាពជាមួយនឹងគម្រោងខ្សែក្រវាត់និងផ្លូវ (Belt and Road Initiative / One Belt One Road / OBOR) របស់ ចិនដីគោក។
«Global Gateway (ច្រកទ្វារសកល) នឹងឆ្ពោះទៅរកការប្រមូលទុនវិនិយោគនានាដែលឡើងដល់ ៣០០ ពាន់លានអឺរ៉ូ (៣៤០ ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក) សម្រាប់ដំណាក់កាលឆ្នាំ ២០២១-២០២៧ ដែលជាការប្រមូលផ្ដុំប្រភពធនធានរបស់សហភាពអឺរ៉ុប បណ្ដាប្រទេសជាសមាជិក ស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុអឺរ៉ុប និងបណ្ដាស្ថាប័នហិរញ្ញវត្ថុរបស់បណ្ដាប្រទេស» ឯកសាររបស់គណៈកម្មការអឺរ៉ុប បានឱ្យដឹងដូច្នេះកាលពីថ្ងៃទី ១ ធ្នូ ២០២។
ក្នុងគម្រោងនេះ សហភាពអឺរ៉ុប មិនបាននិយាយដល់ «គម្រោងខ្សែក្រវាត់និងផ្លូវ» របស់ ប្រទេសចិន នោះទេ ប៉ុន្តែ ប្រធានគណៈកម្មការអឺរ៉ុប លោកស្រី លោកស្រី អួរស៊ូឡា វ៉ុនឌែរ ឡេយែន (Ursula von der Leyen) សង្កត់ធ្ងន់ថា គម្រោង «ច្រកទ្វារសកល» គឺជា «ទិសដៅវិនិយោគធំ ទៅក្នុងការអភិវឌ្ឍហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធនៅទូទាំងពិភពលោក» ដែលនេះ លោកស្រី ទំនងជាចង់និយាយថា «ច្រកទ្វារសកល» គឺជាគម្រោងសម្រាប់ធ្វើឱ្យមានតុល្យភាពជាមួយនឹង «គំនិតផ្ដួចផ្ដើម ខ្សែក្រវាត់និងផ្លូវ» របស់ ប្រទេសចិន។
ក្រៅពីការប្រមូលទុនសម្រាប់គម្រោង «ច្រកទ្វារសកល» ខាងលើ សហភាពអឺរ៉ុប ក៏មានផែនការចែករំលែកបច្ចេកវិទ្យា និងជំនាញរបស់ អឺរ៉ុប ដល់បណ្ដាប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍផងដែរ។
ប្រទេសចិន កាលពីឆ្នាំ ២០១៣ បានចាប់ផ្ដើមយុទ្ធសាស្ត្រវិនិយោគទូទាំងសកលលោកដែលប្រទេសនេះឱ្យឈ្មោះថា «ខ្សែក្រវាត់និងផ្លូវ» ជាគម្រោងលំដាប់កំពូលរបស់ ប្រធានាធិបតីចិន លោក ស៊ី ជីនពីង។ ទីក្រុងប៉េកាំង ឱ្យដឹងថា ខ្លួនបានវិនិយោគ ១៣៩.៨ ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក គិតត្រឹមឆ្នាំ ២០២០ ក្នុងនោះមាន ២២.៥ ពាន់លានដុល្លារត្រូវបានវិនិយោគសម្រាប់ឆ្នាំ ២០២០៕