នៅពេលដែល Chewy ត្រូវបានដាក់ចូលផ្សារហ៊ុនដំបូង (IPO) CEO Singh ទទួលបានរង្វាន់ជាមូលបត្រដែលមានតម្លៃដល់ទៅ 139លានដុល្លារអាមេរិក ហើយបើគិតមកដល់ការជួញដូរមូលបត្រក្នុងថ្ងៃទី 16វិច្ឆិកា 2020 រង្វាន់ជាមូលបត្រនេះមានតម្លៃឡើងដល់ 256លានដុល្លារអាមេរិក។
នៅក្នុងបញ្ជីឈ្មោះដែលនិយាយអំពីនាយកប្រតិបត្តិដែលទទួលបានប្រាក់ខែខ្ពស់បំផុតរបស់ Bloomberg គេឃើញថា មហាសេដ្ឋី Elon Musk ឈរនៅលើលំដាប់ទីមួយ ជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុន Tesla។ បៀវត្សរ៍ឆ្នាំ 2019 របស់អ្នកជំនួញរូបនេះ បានកើនដល់ 600លានដុល្លារ។ ឈរលំដាប់ទីពីរគឺ Tim Cook របស់ក្រុមហ៊ុន Apple ដោយទទួលបានបៀវត្សរ៍ 134លានដុល្លារក្នុង 1ឆ្នាំ។ បន្ទាប់មកគឺ CEO របស់ Intel, Alphabet (Google) ឬ Blackstone។
ក៏ប៉ុន្តែ ប្រការដែលគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើល នោះគឺ Sumit Singh ដែលជា CEO របស់ក្រុមហ៊ុនលក់សម្ភារសម្រាប់សត្វសំណព្វ Chewy ដោយទទួលបានប្រាក់បៀវត្សរ៍ 108.2លានដុល្លារអាមេរិក។ គិតត្រឹមខែកុម្ភៈ ឆ្នាំ2020 Chewy បានលក់សម្ភារសម្រាប់សត្វសំណព្វទៅឱ្យអតិថិជនចំនួន 13.5លាននាក់ កើន 27% ធៀបនឹងដំណាក់កាលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន។ ប្រាក់ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏បានកើន 37% ឡើងដល់ 4.9ពាន់លានដុល្លារ។
របាយការណ៍របស់សមាគមអ្នកធ្វើជំនួញជាមួយសត្វសំណព្វសហរដ្ឋអាមេរិក (APPA) បានឱ្យដឹងថា 2/3 នៃចំនួនគ្រួសារសរុបរបស់ប្រទេសនេះ មានសត្វចិញ្ចឹមសំណព្វ ហើយពួកគេនឹងចំណាយយ៉ាងតិច 99ពាន់លានដុល្លារដើម្បីថែទាំសត្វចិញ្ចឹមទាំងនោះនៅក្នុងមួយឆ្នាំៗ ដែលជាតួលេខមួយមិនគួរឱ្យជឿ។
ចាប់តាំងពី Covid-19 បានបង្ហាញខ្លួន តម្រូវការនៃការទិញសម្ភារទូទៅតាមអនឡាយ ក្នុងនោះមានសម្ភារសម្រាប់សត្វចិញ្ចឹមជាដើម បានកើនឡើងយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ ប្រការនេះបានជួយឱ្យផ្សារអេឡិចត្រូនិកដូចជា Chewy ទទួលបានផលប្រយោជន៍ច្រើន។ ក្នុងអំឡុងចាប់ពីខែកុម្ភៈ ដល់ខែកក្កដា ឆ្នាំ2020 Chewy រកបានអតិថិជនថ្មីច្រើនជាងឆ្នាំ2019។ តម្លៃមូលបត្ររបស់ក្រុមហ៊ុននេះក៏បានកើនពី 30ដុល្លារនៅដើមឆ្នាំ ឡើងដល់ 72ដុល្លារ/ហ៊ុន នៅក្នុងខែតុលា ឆ្នាំ2020។ តម្លៃទីផ្សាររបស់ក្រុមហ៊ុន Chewy ក៏បានកើនដល់ជិត 30ពាន់លាន
zដុល្លារអាមេរិក។
ចំណុចខ្លាំងរបស់ Chewy
រាល់ពេលដែលមានការហៅទូរស័ព្ទមកសុំការប្រឹក្សាយោបល់ គឺសុទ្ធតែមានបុគ្គលិកចាំទទួល ដោយរង់ចាំមិនដល់ 6វិនាទី ខណៈសំបុត្រអេឡិចត្រូនិក (email) ក៏ត្រូវបានឆ្លើយតបក្នុងរង្វង់1ម៉ោង។ ផលិតផលដែលមានកំហុស ក៏សុទ្ធតែត្រូវបានប្ដូរជំនួស ឬទទួលត្រលប់មកវិញដោយមិនមានការសួរនាំច្រើន ឬការតម្រូវឱ្យអតិថិជនបង់ប្រាក់អ្វីមួយឡើយ។
ជាងនេះ សត្វសំណព្វរបស់អតិថិជន នឹងទទួលបានសំបុត្រជូនពរថ្ងៃកំណើត និងកម្រងផ្កាពេលលាចាកលោកទៀតផង។ អតិថិជនខ្លះថែមទាំងទទួលបានរូបគំនូរពេញលេញរបស់សត្វសំណព្វរបស់ខ្លួនប្រកបដោយការភ្ញាក់ផ្អើលពីក្រុមហ៊ុន Chewy ផងដែរ។
ដើមឆ្នាំ 2012 ប្រាក់ចំណូលប្រចាំខែរបស់ Chewy បានត្រឹមតែ 1លានដុល្លារប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែតួលេខនេះបានកើនដល់ជាង 10លានដុល្លារ នៅក្នុងរយៈពេល 2ឆ្នាំបន្ទាប់។
Chewy បន្តខ្ចីប្រាក់ដើម្បីពង្រីកសកម្មភាពពាណិជ្ជកម្មរបស់ខ្លួន ហើយយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ពួកគេ នោះគឺ ពង្រីកឥទ្ធិពលកាន់តែធំ កាន់តែល្អ ដើម្បីទប់ទល់នឹង Amazon។ ឆ្នាំ 2016 ប្រាក់ចំណូលរបស់ Chewy កើនដល់ 900លានដុល្លារ។ ឆ្នាំ 2017 ក្រុមហ៊ុននេះ មានបុគ្គលិកដល់ទៅ 10,000នាក់។
មហិច្ឆតាធំរបស់ CEO Singh
ពេលចូលធ្វើការឱ្យ Chewy កាលពីឆ្នាំ 2017 CEO Singh គឺជាមនុស្សម្នាក់ដែលមិនទាន់បានយល់ដឹងអ្វីសោះអំពីពាណិជ្ជកម្មរបស់ Chewy ព្រោះថា លោករៀនផ្នែកបច្ចេកវិទ្យា និងធ្វើការឱ្យក្រុមហ៊ុន Dell និង Amazon អស់រយៈពេល 10ឆ្នាំ។ ប៉ុន្តែ ក្រុមប្រឹក្សាភិបាលរបស់ Chewy នៅតែសម្រេចទទួលយក Singh មកកាន់តំណែងជាអ្នកគ្រប់គ្រង។
ភ្លាមនោះ CEO Singh ក៏ប្រញាប់កែលម្អបណ្ដាញផ្គត់ផ្គង់ ប្រព័ន្ធដំណោះស្រាយ ក៏ដូចជាការសម្រួលរូមន្តពាណិជ្ជកម្មរបស់ Chewy។ ផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុន បានកើនឡើងដល់ 67,000ប្រភេទ។ លោក Singh ក៏បានជំទាស់ទៅនឹងការយកតម្រាបតាម Amazon នៅពេលពង្រីកវិសាលភាពរបស់ខ្លួនតាមតែចិត្ត។ ជំនួសមកវិញ លោកបានដាក់ចេញនូវផែនការជាក់លាក់ជាងមុន។
ជាមួយនឹងបទពិសោធន៍របស់ខ្លួន លោក Singh បានស្នើឱ្យបុគ្គលិកធ្វើបទបង្ហាញដោយផ្ទាល់មាត់នូវគំនិត និងលទ្ធផលនៃការបំពេញការងាររបស់ខ្លួន ជំនួសឱ្យរបាយការណ៍នៅលើ Power Point។ ជំនួសឱ្យការពង្រីកសាខា CEO Singh បានផ្ដោតទៅលើមជ្ឈមណ្ឌលដោះស្រាយទិន្នន័យ និងប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាសម្រាប់ការទទួលការបញ្ជាទិញ ការចែកចាយ រួមនឹងការថែទាំអតិថិជន។
លោក Singh តែងតែកោះប្រជុំ និងស្នើឱ្យមានការជជែកតតាំងគ្នាដោយមិនប្រកាន់ឋានៈ ដើម្បីទទួលមតិពីបុគ្គលិកគ្រប់ជាន់ថ្នាក់។ Singh ក៏បានបញ្ជូនថាមពលថ្មីដល់ក្រុមបុគ្គលិករបស់ខ្លួន នៅពេលដែលលោកចង់ប្រែក្លាយ Chewy ពីគេហទំព័រលក់សត្វសំណព្វទៅជាក្រុមហ៊ុនយក្សដែលមានទុនរាប់ពាន់លានដុល្លារ។
អតីតប្រធានផ្នែកទីផ្សារ Andrea Wolfe របស់ Chewy បានឱ្យដឹងថា៖ «យើងទាំងអស់គ្នាសុទ្ធតែដឹងថា ខ្លួនគ្រាន់តែលក់សម្ភារសម្រាប់សត្វចិញ្ចឹមប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែ CEO Singh បានធ្វើឱ្យគ្រប់គ្នាដឹងខ្លួនថា កំពុងតែបង្កើតនូវអ្វីដែលធំធេងជាងនេះ និងខុសប្លែកសម្រាប់ជីវិតរបស់សត្វសំណព្វ ក៏ដូចជាម្ចាស់របស់ពួកវា»។
នៅពេលដែល Chewy ត្រូវបានដាក់ចូលផ្សារហ៊ុនដំបូង (IPO) CEO Singh ទទួលបានរង្វាន់ជាមូលបត្រដែលមានតម្លៃដល់ទៅ 139លានដុល្លារអាមេរិក ហើយបើគិតមកដល់ការជួញដូរមូលបត្រក្នុងថ្ងៃទី 16វិច្ឆិកា ឆ្នាំ2020 រង្វាន់ជាមូលបត្រនេះមានតម្លៃឡើងដល់ 256លានដុល្លារអាមេរិក។
តាមការព្យាករ ប្រាក់ចំណូលរបស់ Chewy អាចកើនដល់ 7ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ 2020 កើនជាង 40% ធៀបនឹងឆ្នាំមុន។ ប្រការដែលគួរនិយាយ នោះគឺ ក្រោមការកែលម្អផ្នែកបច្ចេកវិទ្យាក្នុងជំនាន់របស់ CEO Singh ក្រុមហ៊ុន Chewy កាត់បន្ថយការចំណាយបានយ៉ាងច្រើនទៅលើការគ្រប់គ្រង ក៏ដូចជាការធ្វើទីផ្សារ។ ការព្យាករនានាបានបង្ហាញថា ប្រាក់ចំណេញក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ2020 របស់ Chewy អាចកើនដល់ 20.4លានដុល្លារអាមេរិក៕
ប្រភព៖ Bloomberg/Businesswire