Fleur Burger គឺជានំប៉័ង hamburger មួយប្រភេទដែលមានតម្លៃខ្ពស់ជាងគេបង្អស់ក្នុងពិភពលោក ដោយត្រូវបានលក់ក្នុងតម្លៃ 5,000ដុល្លារអាមេរិក នៅឯភោជនីយដ្ឋាន Fleur នាទីក្រុង Las Vegas នៃសហរដ្ឋអាមេរិក។
តើមានអ្វីពិសេសនៅក្នុងនំប៉័ងនេះ? យោងតាម CNBC នំប៉័ង Fleur Burger រួមមាន សាច់គោ Wagyu ដែលមានតម្លៃ100/450ក្រាម ផ្សិត truffle តម្លៃ1,500ដុល្លារ/450ក្រាម និងថ្លើមក្ងានតម្លៃ45ដុល្លារ/450ក្រាម។ នំប៉័ងដែលគេយកមកកៀបអាហារខាងលើនេះ សុទ្ធតែជាផលិតផលលំដាប់ប្រណិត។ ក្រៅពីនេះ Fleur Burger ក៏មានអមដោយស្រា Chateau Petrus 1995 ប្រភេទបុរាណ1ដបដែលមានតម្លៃប្រមាណ 3,000ដុល្លារអាមេរិកផងដែរ។
មនុស្សជាច្រើនគិតថា Fleur Burger នឹងលក់មិនដាច់ដោយសារតែមានតម្លៃខ្ពស់ហួសហេតុ ប៉ុន្តែ ភោជនីយដ្ឋាន Fleur បែរជាលក់បានយ៉ាងច្រើនទៅវិញព្រោះតែយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារទាំង3យ៉ាង។
ប្រការដែលសំខាន់បំផុត នោះគឺត្រូវស្គាល់ច្បាស់អំពីការចង់បាន និងការប្រតិកម្ម ឬឥរិយាបថរបស់អតិថិជន មុនពេលរៀបចំយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារ។
ផលិតផលប្រណិត ឬលំដាប់ខ្ពស់ មិនមែនបង្កើតឡើងសម្រាប់មនុស្សភាគច្រើនទេ។ ដូច្នេះ នឹងមិនមែនជារឿងឆ្លាតវៃឡើយបើសិនជាប្រើប្រាស់យុទ្ធសាស្ត្រសាមញ្ញសម្រាប់ធ្វើទីផ្សារ។ សម្រាប់នំប៉័ង burger មួយឈុតដែលមានតម្លៃដល់ទៅ 5,000ដុល្លារអាមេរិក សួរថា អ្នកណាជាអតិថិជនសក្ដានុពល?
1.ក្រុមមនុស្សដែលមកកាន់ Las Vegas ជាញឹកញាប់
ភោជនីយដ្ឋាន Fleur មានទីតាំងស្ថិតនៅក្នុងតំបន់ដែលមានឈ្មោះល្បីល្បាញមួយ និងទាក់ទាញជាទីបំផុតនៅសហរដ្ឋអាមេរិក នោះគឺទីក្រុង Las Vegas។ យោងតាមការស្រាវជ្រាវមួយរបស់សាកលវិទ្យាល័យ Nevada មានអតិថិជន3ជំនាន់ផ្សេងគ្នាដែលមកលេងក្រុង Las Vegas និងចូលរួមទទួលសេវាកម្មស្ទើរគ្រប់ប្រភេទដែលមាននៅទីនេះ។
Baby Boomers៖ ក្រុមមនុស្សដែលស្ថិតក្នុងជំនាន់នេះ គឺជាក្រុមដែលមានឥទ្ធិពលជាងគេបំផុតនៅសហរដ្ឋអាមេរិក។ ការស្រាវជ្រាវបានបង្ហាញថា ក្រុមនេះមានចំនួន1/4នៃប្រជាជនសរុបនៅសហរដ្ឋអាមេរិក ប៉ុន្តែគ្រប់គ្រងប្រាក់ចំណូលជាងពាក់កណ្ដាលឯណោះ។ ប្រការនេះនាំឱ្យពួកគេក្លាយជាគោលដៅដ៏មានសក្ដានុពលសម្រាប់ក្រុមអាជីវកម្មនានានៅ Las Vegas។
ជំនាន់ X៖ ក្រុមមនុស្សដែលបានកើតចាប់ពីឆ្នាំ1996 ដល់ឆ្នាំ1979 មានចំនួនជិត21% នៃប្រជាជនសរុបនៅអាមេរិក។ នៅពេលកំពុងប្រឹងប្រែងដំណើរការអាជីវកម្ម ពួកគេនៅតែមានអំណាច និងប្រាក់ចំណូលច្រើន។
ជំនាន់ Y៖ ក្រុមមនុស្សកើតឆ្នាំ1980-1999។ មូលហេតុចម្បងដែលនាំឱ្យពួកគេមកកាន់ Las Vegas នោះគឺការលេងល្បែង ផឹកស្រា និងសកម្មភាពមួយចំនួនរបស់មនុស្សពេញវ័យ។ ថ្វីបើមិនមានប្រាក់ចំណូលខ្ពស់ដូចជំនាន់ទាំងពីរខាងលើ ប៉ុន្តែ ពួកគេមានកត្តាជំរុញដើម្បីបង្ហាញអំពីការរស់នៅរបស់ពួកគេ។
2.តើអ្នកណាខ្លះអាចក្លាយជាអតិថិជន?
-ក្រុមមនុស្សនៅលីវ អ្នកជំនួញ គ្រួសារដែលមានលទ្ធភាពចំណាយប្រាក់ដើម្បីស្នាក់នៅក្នុងសណ្ឋាគារលំដាប់កំពូលៗនៅ Las Vegas។
-ក្រុមអ្នកសរសេរ blog អ្នកសារព័ត៌មានលំដាប់កំពូល និងក្រុម KOL (ក្រុមមេដឹកនេះ ឬក្រុមមនុស្សដែលមានចំណេះជំនាញ និងការយល់ដឹងខ្ពស់ មាន “ទឹកមាត់ប្រៃ” ក្នុងការនិយាយស្ដី និងជាមនុស្សដែលគួរទុកចិត្ត និងឱ្យតម្លៃខ្ពស់)។
-ក្រុមអ្នកគ្រប់គ្រងព្រឹត្តិការណ៍ភ្លក់រសជាតិស្រា និងអាហារនៅ Las Vegas។
3.វិធីលក់ផលិតផលដែលមានតម្លៃខ្ពស់
ផលិតផលគុណភាពលំដាប់ខ្ពស់ មិនដើរតាមគោលការណ៍ធម្មតានៃការផ្គត់ផ្គង់ និងតម្រូវការទេ។ ផ្ទុយទៅវិញ តម្លៃកាន់តែខ្ពស់ នោះនឹងមានមនុស្សកាន់តែច្រើនហ៊ានចំណាយលុយដើម្បីទទួលបានបទពិសោធន៍ដែលមនុស្សភាពច្រើនមិនមានឱកាសស្គាល់។
Fleur សហការជាមួយបណ្ដាស្ថាប័ន PR និងទស្សនាវដ្ដីដែលមានជំនាញ និងផ្ដោតសំខាន់ទៅលើជីវភាពរស់នៅបែបប្រណិតរបស់មនុស្ស។ ទន្ទឹមនឹងនេះ ពួកគេក៏បានអញ្ជើញក្រុមអ្នកសរសេរ blog ដែលមានឈ្មោះល្បីល្បាញមកទទួលយកបទពិសោធន៍អំពីសេវាកម្មរបស់ Fleur Burger ដើម្បីជំរុញទឹកចិត្តទស្សនិកជន និងអ្នកអាន ឱ្យចង់ដឹង និងចង់ភ្លក់រសជាតិ។
វិធីអធិប្បាយអំពីគ្រឿងផ្សំរបស់ Fleur ក៏មានលក្ខណចម្លែកប្រកបដោយភាពទាក់ទាញខ្លាំងក្លា ដែលអាចបកស្រាយអំពីកម្រិតនៃភាពប្រណិត និងគុណភាពខ្ពស់របស់នំប៉័ងនេះ។ សារដែលពួកគេលើកឡើង នាំមកនូវអារម្មណ៍វិជ្ជមាន និងជឿជាក់ថា វានឹងជាបទពិសោធន៍ដែលមិនងាយនឹងបំភ្លេចបាន។ ទាំងនេះគឹជាអ្វីដែលអតិថិជនប្រាថ្នាចង់បាន ពោលគឺវាមិនមែនត្រឹមតែជាការចង់ភ្លក់រសជាតិរបស់អាហារដែលមានតម្លៃថ្លៃកប់ពពកនោះឡើយ។
ទន្ទឹននឹងនេះ Fleur ក៏សហការជាមួយនឹងសណ្ឋាគារលំដាប់កំពូលៗនៅ Las Vegas ផងដែរ ដើម្បីជួយឧទ្ទេសនាម Fleur Burger។ ចុងក្រោយគឺការឧបត្ថម្ភដល់ព្រឹត្តិការណ៍នានា។ នេះគឺជាវិធីល្អដើម្បីលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងអំពីផលិតផល ក៏ដូចជាបង្កើតកេរ្តិ៍ឈ្មោះល្អតាមរយៈការនិយាយតគ្នាពីមាត់មួយទៅមាត់មួយ។
ដោយសារតែមានការរួមផ្សំនូវវិធីសាស្ត្រនានាខាងលើ Fleur Burger បានក្លាយជាផលិតផលពិសេសមួយ និងទទួលបានការពេញនិយមនៅក្នុងភោជនីយដ្ឋាន។ អ្នកជំនាញម្នាក់នៅក្នុងវិស័យអាហារនិងភេសជ្ជ បានអះអាងថា៖ “មិនថាផលិតផលរបស់អ្នកមានតម្លៃខ្ពស់ ឬទាបនោះឡើយ ឱ្យតែជ្រើសរើសវិធីសាស្ត្រត្រឹមត្រូវ នោះនឹងនៅតែលក់ដាច់”៕
ប្រភព៖ CNBC