ភ្នំពេញៈ ទន្ទឹមនឹងការកើនឡើងនូវភាពប្រកួតប្រជែង និងការបង្កើនគុណភាពអាជីវកម្មបានធ្វើឲ្យសេវាកម្មបដិសណ្ឋារកិច្ចនៅក្នុងផ្នែកសណ្ឋាគារនៅកម្ពុជាមានភាពល្អប្រសើរជាងបណ្តាប្រទេសមួយចំនួននៅក្នុងតំបន់អាស៊ាន។
លោក ហូ វណ្ឌី ទីប្រឹក្សាសមាគមទីភ្នាក់ងារទេសចរណ៍កម្ពុជាបានថ្លែងឲ្យដឹងតាមទូរស័ព្ទនាព្រឹកថ្ងៃទី16 សីហានេះថា សេវាបដិសណ្ឋារកិច្ចរបស់កម្ពុជាកាន់តែមានភាពល្អប្រសើរឡើង និងកំពុងនាំមុខបណ្តាប្រទេសមួយចំនួនក្នុងតំបន់អាស៊ានដោយសារភាពរួសរាយរាក់ទាក់ បដិសណ្ឋារកិច្ចផ្សេងៗល្អ បរិយាកាសជុំវិញល្អ និងការរៀបចំរចនាតុបតែងលម្អសណ្ឋាគារកាន់តែមានភាពទាក់ទាញ។ លោកបន្តថា ទោះជាយ៉ាងណាវិស័យនេះកំពុងមានភាពប្រកួតប្រជែងគ្នាកាន់តែខ្លាំង និងជាការប្រកួតប្រជែងយ៉ាងគ្មានតម្លាភាពដោយសារម្ចាស់សណ្ឋាគារធំៗមួយចំនួនបានលក់បញ្ចុះតម្លៃបន្ទប់របស់ខ្លួន។
លោកបន្តថា “ក្រសួងទេសចរណ៍គួរពង្រឹងក្រមសីលធម៌វិជ្ជាជីវៈលើម្ចាស់សណ្ឋាគារទាំងនោះ ពិសេសគួរមានការពង្រឹងបទដ្ឋានការងារដើម្បីធ្វើយ៉ាងណាឲ្យការប្រមូលពន្ធចូលថវិកាជាតិបានច្រើនជាងមុន។ លោកបន្តថា “ទោះជាកំណើនភ្ញៀវទេសចរបន្តកើនឡើងក្តី ប៉ុន្តែការប្រកួតប្រជែងក៏កើនឡើងដែរ ដោយសារមានចំនួនសណ្ឋាគារថ្មីៗជាច្រើនបានដាក់ដំណើរការ។
លោក លូ ម៉េង សហប្រធានក្រុមការងារឯកជនផ្នែកវិស័យទេសចរណ៍បានយល់ស្របនឹងការលើកឡើងខាងលើ ដោយលោកធ្លាប់បានថ្លែងថា វិស័យបដិសណ្ឋារកិច្ចនៅក្នុងវិស័យសណ្ឋាគារ និងម្ហូបអាហារនានាកាន់តែមានភាពល្អប្រសើរឡើងនៅកម្ពុជា ហើយគុណភាពសេវាកម្ម និងបដិសណ្ឋារកិច្ចនេះកម្ពុជាពិតជាមានការនាំមុខលើបណ្តាប្រទេសមួយចំនួនក្នុងតំបន់អាស៊ានមែន។ លោកបន្តថា ប្រសិនជានិយាយពីវិស័យម្ហូបអាហារវិញ យើងមានសេវាកម្មសម្បូរបែបដែលភ្ញៀវអាចកុម្ម៉ង់ម្ហូបអាហារប្លែកមុខផ្សេងៗគ្នាពិសាបានរហូតដល់មួយសប្តាហ៍ឯណោះ៕