ប្រាក់ចំណេញក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ2019 ដែលបញ្ចប់នៅក្នុងខែមីនា2019 របស់ Medialink បានកើនឡើង12% ដែលស្មើនឹង106លានដុល្លារហុងកុង (14លានដុល្លារអាមេរិក)។ ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏កើនឡើងជាង50% ស្មើនឹង476លានដុល្លារហុងកុង។ រយៈពេល3ឆ្នាំ គិតមកដល់ឆ្នាំ2019 ទាំងប្រាក់ចំណូល និងប្រាក់ចំណេញរបស់ Medialink សុទ្ធតែកើនឡើងជិត300%។
កាលពីខែមករា2020 អ្នកជំនួញ Lovinia Chiu បានត្រលប់ពីសហរដ្ឋអាមេរិកមកកាន់ហុងកុងដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាកំពុងប្រឈមនៅទូទាំងពិភពលោក នោះគឺការរកវិធីដើម្បីបញ្ចៀសការបិទក្រុមហ៊ុននៅក្នុងរដូវ COVID-19។
ក្រុមហ៊ុន Medialink របស់អ្នកស្រី Lovinia Chiu បាននិងកំពុងផ្ដោតទៅលើការទិញកម្មសិទ្ធិបញ្ញាផ្នែកគំនូរជីវចលន៍ពីប្រទេសជប៉ុន មកលក់ឱ្យដៃគូនានានៅប្រទេសចិនដើម្បីទទួលបានចំណាញ។
អ្នកស្រី Lovinia Chiu បានឱ្យដឹងថា៖ នៅក្នុងសម័យ COVID-19 នេះ យើងមិនអាចទៅពិភាក្សាជាមួយអតិថិជន ដូច្នេះហើយ ឱកាសរកស៊ីមួយចំនួនត្រូវបានបាត់បង់”។
បច្ចុប្បន្ន ប្រាក់ចំណូលប្រមាណជា80% របស់ក្រុមហ៊ុន Medialink គឺបានមកពីការទិញកម្មសិទ្ធនៃភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ពីប្រទេសជប៉ុន មកលក់ឱ្យក្រុមហ៊ុនធំៗនៅប្រទេសចិន ក្នុងនោះមានដូចជាក្រុមហ៊ុន Bilibili និង iQiyi ជាដើម។ល។
ក្រុមហ៊ុន Medialink ឱ្យដឹងថា នៅក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ2020ដែលបានបញ្ចប់ក្នុងខែមីនា2020កន្លងទៅ ប្រាក់ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុននេះបានថយចុះ1/3 នៅសល់ត្រឹម315លានដុល្លារហុងកុង ដែលស្មើនឹង40លានដុល្លារអាមេរិក។ ប្រាក់ចំណេញរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏ថយចុះ66% នៅសល់ត្រឹម36លានដុល្លារហុងកុង។
មុនពេល COVID-19 មកដល់ ប្រាក់ចំណេញក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ2019 ដែលបញ្ចប់នៅក្នុងខែមីនា2019 របស់ Medialink បានកើនឡើង12% ដែលស្មើនឹង106លានដុល្លារហុងកុង (14លានដុល្លារអាមេរិក)។ ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏កើនឡើងជាង50% ស្មើនឹង476លានដុល្លារហុងកុង។ រយៈពេល3ឆ្នាំ គិតមកដល់ឆ្នាំ2019 ទាំងប្រាក់ចំណូល និងប្រាក់ចំណេញរបស់ Medialink សុទ្ធតែកើនឡើងជិត300%។
ការលក់មូលបត្រ (IPO) ដំបូងរបស់ Medialink កាលពីឆ្នាំ2019 តម្លៃមូលបត្ររបស់ក្រុមហ៊ុននេះបានឡើងថ្លៃ15ដង បើធៀបនឹងតម្លៃលក់ដំបូង ដែលនេះបានជួយឱ្យទុនសរុបរបស់ Medialink កើនដល់600លានដុល្លារហុងកុង (77,417,880 ដុល្លារអាមេរិក)។
ក៏ប៉ុន្តែ ដោយសារតែ COVID-19 ពេលនេះ Medialink ត្រូវគិតដល់ការបង្កើតផ្សារអនឡាញដើម្បីដាក់លក់ផលិតផលដែលទាក់ទងនឹងយីហោភាពយន្តតុក្កតា ដូចជាសម្លៀកបំពាក់ ប្រដាប់ប្រដាលេងកម្សាន្ត និងផលិតផលិតផ្សេងៗទៀត។
បច្ចុប្បន្ន ប្រទេសចិនគឺជាទឹកដីដែលមានសក្ដានុពលសម្រាប់ Medialink ក្នុងការវាយលុកទីផ្សារ ពិសេសគឺក្រុមយុវជនក្មេងៗ និងកុមារដែលរងឥទ្ធិពលពីខ្សែភាពយន្តជីវចលន៍ជប៉ុន។
ឆ្នាំ2018 ជំនួញផ្នែកភាពយន្តតុក្កតា សៀវភៅរឿងព្រេង ហ្គេមអេឡិចត្រូនិច និងផលិតផលនានាដែលទាក់ទិននឹងវា ដែលត្រូវបានហៅថា ACG រកបានចំណូលសរុប6.9ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកពីអ្នកគាំទ្រជាង400លាននាក់នៅប្រទេសចិន ដែលតួលេខនេះបានកើន10% ធៀបនឹងឆ្នាំ2017។
អំពីស្ថាបនិករបស់ក្រុមហ៊ុន Medialink៖
បន្ទាប់ពីបានបញ្ចប់ការសិក្សានៅសាកលវិទ្យាល័យ Shue Yan នៅហុងកុងកាលពីឆ្នាំ1987 អ្នកស្រី Chiu ក៏បានធ្វើជាលេខាផ្នែកទីផ្សារឱ្យក្រុមហ៊ុនផ្សព្វផ្សាយតូចមួយ។ ក្រោយមក អ្នកស្រីក៏បានក្លាយជានាយកផ្នែកជំនួញនៅក្រុមហ៊ុន Star TV នៅទីក្រុងហុងកុងក្នុងឆ្នាំ1993។
ប៉ុន្តែ 1ឆ្នាំក្រោយមក អ្នកស្រីក៏បានសម្រេចចិត្តបោះបង់ការងារនោះ ហើយប្រើប្រាស់ខ្ទង់ប្រាក់100,000ដុល្លារហុងកុង (12,900ដុល្លារអាមេរិក) ដើម្បីបង្កើត Medialink។ បច្ចុប្បន្ន ភាគហ៊ុនដែលស្ថាបនិក Chiu កំពុងកាន់កាប់ក្នុងក្រុមហ៊ុន Medialink មានតម្លៃឡើងដល់ជាង20លានដុល្លារអាមេរិក។
ជំនួញដំបូងរបស់សេដ្ឋិនី Chiu នោះគឺការទិញកម្មសិទ្ធិបញ្ហារបស់ខ្សែភាពយន្តជីវចលន៍មួយរបស់ប្រទេសកាណាដា ប៉ុន្តែ ភ្លាមៗនោះ អ្នកស្រីបានដឹងច្បាស់ថាការពេញនិយមភាពយន្តតុក្កតាជប៉ុននៅប្រទេសចិនទើបជា “ទឹកដីដ៏មានជីជាតិ” សម្រាប់អ្នកស្រី។ ឆ្នាំ1994 អ្នកជំនួញរូបនេះបានចំណាយពេល5ថ្ងៃនៅរាជធានីតូខ្យូ (Tokyo) ដើម្បីពិភាក្សាជាមួយដៃគូរកស៊ី។
នៅក្នុងគ្រានោះ ផលិតកម្មនានាដែលមានជំនាញខាងផលិតភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍នៅជប៉ុន សុទ្ធតែមិនសូវមានទំនុកចិត្តជាមួយនឹង Startup វ័យក្មេងដូចជា Chiu។ និយាយដល់រឿងនេះ អ្នកស្រី Chiu ប្រាប់ថា “ខ្ញុំពិតជាអស់សង្ឃឹមខ្លាំងណាស់” កាលពីពេលនោះ។
រហូតដល់ជិត1ឆ្នាំក្រោយមក ទើបអ្នកជំនួញរូបនេះ រកបានដៃគូ និងការជួញដូរជាលើកដំបូងសម្រាប់ Medialink នៅប្រទេសជប៉ុន នោះគឺការទទួលបានសិទ្ធិចែកចាយផ្ដាច់មុខពីផលិតកម្ម Sogo Vision។ អ្នកស្រីថ្លែងថា ជោគជ័យនេះគឺបានមកដោយសារមានការយល់ដឹងទូលំទូលាយអំពីទីផ្សារភាពយន្តតុក្កតា និងចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់ក្រុមយុវវ័យ និងកុមារនៅប្រទេសចិន។
ប៉ុន្មានឆ្នាំក្រោយមកទៀត Medialink ក៏បង្កើតបានបញ្ជីឈ្មោះដៃគូរបស់ខ្លួននៅជប៉ុន ក្នុងនោះក៏មានក្រុមហ៊ុន Aniplex, Avex Pictures និង Kadokawa Corp ផងដែរ។ គិតមកដល់ចុងឆ្នាំ2019 Medialink បានកាន់កាប់កម្មសិទ្ធិនៃខ្សែភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ចំនួន386រឿង។
ជោគជ័យរបស់ Medialink ក៏មានការរួមចំណែកពីប្អូនស្រីរបស់អ្នកស្រី Chiu ផងដែរ នោះគឺនាង Noletta។ នាង Noletta បានចូលធ្វើការឱ្យក្រុមហ៊ុននេះចាប់ពីឆ្នាំ1994 ក្រោយពីបានបញ្ចប់ការសិក្សាផ្នែកភាពយន្ត និងថតរូបនៅសាលា Southerns Illinois University សហរដ្ឋអាមេរិក។
Noletta ដែលបច្ចុប្បន្នជានាយិកាផ្នែកចែកចាយរបស់ Medialink ថ្លែងថា៖ “កាលនោះ ខ្ញុំមិនយល់អ្វីអំពីជំនួញកម្មសិទ្ធិបញ្ហាផ្នែកភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍អ្វីសោះឡើយ។ យើងត្រូវស្រាវជ្រាវដោយខ្លួនឯងជាជំហានៗ”។
ក្រៅពីភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ បច្ចុប្បន្ន Medialink ថែមទាំងធ្វើជំនួញផ្នែកកម្មសិទ្ធិរូបថតរបស់តួអង្គក្នុងខ្សែភាពយន្តតុក្កតានានាដែលបោះពុម្ភនៅលើផលិតផលផ្សេងៗផងដែរ ដូចជាឧបករណ៍សម្រាប់លេងកម្សាន្ត សម្លៀកបំពាក់ និងវត្ថុអនុស្សាវរីយ៍ជាដើម។ គិតមកដល់ឆ្នាំ2019 Medialink មានទំនិញបែបនេះប្រមាណជា114មុខ កំពុងដាក់លក់ក្នុងទីផ្សារ។ ក្រៅពីប្រទេសចិន Medialink ក៏មានមុខជំនួញដូចគ្នានេះនៅប្រទេសជាច្រើនទៀត ដូចជាម៉ាឡេស៊ី សិង្ហបុរី និងប្រទេសថៃជាដើម។
តាមគម្រោង Medialink នឹងដំណើរការគេហទំព័រមួយដែលដាក់លក់ផលិតផលដែលមានភ្ជាប់រូបភាពមានកម្មសិទ្ធិនៃតួអង្គក្នុងខ្សែភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ផ្សេងៗនាពេលដ៏ខ្លីខាងមុខ៕
ប្រភព៖ Forbes