ដោយនាំយកខ្សែ​ភាពយន្តតុក្កតាពីប្រទេសជប៉ុនមកលក់នៅប្រទេសចិន អ្នកជំនួញនេះបង្កើតបានក្រុមហ៊ុនមួយដែលមានចំណួលនិងចំណេញខ្ពស់ជាងមុន300% ក្នុងរយៈពេលតែ3ឆ្នាំ

ប្រាក់ចំណេញក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ2019 ដែលបញ្ចប់នៅក្នុងខែមីនា2019 របស់ Medialink បានកើនឡើង12% ដែលស្មើនឹង106លានដុល្លារហុងកុង (14លានដុល្លារអាមេរិក)។ ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏កើនឡើងជាង50% ស្មើនឹង476លានដុល្លារហុងកុង។ រយៈពេល3ឆ្នាំ គិតមកដល់ឆ្នាំ2019 ទាំងប្រាក់ចំណូល និងប្រាក់ចំណេញរបស់ Medialink សុទ្ធតែកើនឡើងជិត300%។

កាលពីខែមករា2020 អ្នកជំនួញ Lovinia Chiu បានត្រលប់ពីសហរដ្ឋអាមេរិកមកកាន់ហុងកុងដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាកំពុងប្រឈមនៅទូទាំងពិភពលោក នោះគឺការរកវិធីដើម្បីបញ្ចៀសការបិទក្រុមហ៊ុននៅក្នុងរដូវ COVID-19។

ក្រុមហ៊ុន Medialink របស់អ្នកស្រី Lovinia Chiu បាននិងកំពុងផ្ដោតទៅលើការទិញកម្មសិទ្ធិបញ្ញាផ្នែកគំនូរជីវចលន៍ពីប្រទេសជប៉ុន មកលក់ឱ្យដៃគូនានានៅប្រទេសចិនដើម្បីទទួលបានចំណាញ។

អ្នកស្រី Lovinia Chiu បានឱ្យដឹងថា៖ នៅក្នុងសម័យ COVID-19 នេះ យើងមិនអាចទៅពិភាក្សាជាមួយអតិថិជន ដូច្នេះហើយ ឱកាសរកស៊ីមួយចំនួនត្រូវបានបាត់បង់”។

បច្ចុប្បន្ន ប្រាក់ចំណូលប្រមាណជា80% របស់ក្រុមហ៊ុន Medialink គឺបានមកពីការទិញកម្មសិទ្ធនៃភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ពីប្រទេសជប៉ុន មកលក់ឱ្យក្រុមហ៊ុនធំៗនៅប្រទេសចិន ក្នុងនោះមានដូចជាក្រុមហ៊ុន Bilibili និង iQiyi ជាដើម។ល។

ក្រុមហ៊ុន Medialink ឱ្យដឹងថា នៅក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ2020ដែលបានបញ្ចប់ក្នុងខែមីនា2020កន្លងទៅ ប្រាក់ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុននេះបានថយចុះ1/3 នៅសល់ត្រឹម315លានដុល្លារហុងកុង ដែលស្មើនឹង40លានដុល្លារអាមេរិក។ ប្រាក់ចំណេញរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏ថយចុះ66% នៅសល់ត្រឹម36លានដុល្លារហុងកុង។

មុនពេល COVID-19 មកដល់ ប្រាក់ចំណេញក្នុងឆ្នាំសារពើពន្ធ2019 ដែលបញ្ចប់នៅក្នុងខែមីនា2019 របស់ Medialink បានកើនឡើង12% ដែលស្មើនឹង106លានដុល្លារហុងកុង (14លានដុល្លារអាមេរិក)។ ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏កើនឡើងជាង50% ស្មើនឹង476លានដុល្លារហុងកុង។ រយៈពេល3ឆ្នាំ គិតមកដល់ឆ្នាំ2019 ទាំងប្រាក់ចំណូល និងប្រាក់ចំណេញរបស់ Medialink សុទ្ធតែកើនឡើងជិត300%។

ការលក់មូលបត្រ (IPO) ដំបូងរបស់ Medialink កាលពីឆ្នាំ2019 តម្លៃមូលបត្ររបស់ក្រុមហ៊ុននេះបានឡើងថ្លៃ15ដង បើធៀបនឹងតម្លៃលក់ដំបូង ដែលនេះបានជួយឱ្យទុនសរុបរបស់ Medialink កើនដល់600លានដុល្លារហុងកុង (77,417,880 ដុល្លារអាមេរិក)។

ក៏ប៉ុន្តែ ដោយសារតែ COVID-19 ពេលនេះ Medialink ត្រូវគិតដល់ការបង្កើតផ្សារអនឡាញដើម្បីដាក់លក់ផលិតផលដែលទាក់ទងនឹងយីហោភាពយន្តតុក្កតា ដូចជាសម្លៀកបំពាក់ ប្រដាប់ប្រដាលេងកម្សាន្ត និងផលិតផលិតផ្សេងៗទៀត។

បច្ចុប្បន្ន ប្រទេសចិនគឺជាទឹកដីដែលមានសក្ដានុពលសម្រាប់ Medialink ក្នុងការវាយលុកទីផ្សារ ពិសេសគឺក្រុមយុវជនក្មេងៗ និងកុមារដែលរងឥទ្ធិពលពីខ្សែភាពយន្តជីវចលន៍ជប៉ុន។

ឆ្នាំ2018 ជំនួញផ្នែកភាពយន្តតុក្កតា សៀវភៅរឿងព្រេង ហ្គេមអេឡិចត្រូនិច និងផលិតផលនានាដែលទាក់ទិននឹងវា ដែលត្រូវបានហៅថា ACG រកបានចំណូលសរុប6.9ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកពីអ្នកគាំទ្រជាង400លាននាក់នៅប្រទេសចិន ដែលតួលេខនេះបានកើន10% ធៀបនឹងឆ្នាំ2017។

អំពីស្ថាបនិករបស់ក្រុមហ៊ុន Medialink៖

បន្ទាប់ពីបានបញ្ចប់ការសិក្សានៅសាកលវិទ្យាល័យ Shue Yan នៅហុងកុងកាលពីឆ្នាំ1987 អ្នកស្រី Chiu ក៏បានធ្វើជាលេខាផ្នែកទីផ្សារឱ្យក្រុមហ៊ុនផ្សព្វផ្សាយតូចមួយ។ ក្រោយមក អ្នកស្រីក៏បានក្លាយជានាយកផ្នែកជំនួញនៅក្រុមហ៊ុន Star TV នៅទីក្រុងហុងកុងក្នុងឆ្នាំ1993។

អ្នកស្រី Lovinia Chiu

ប៉ុន្តែ 1ឆ្នាំក្រោយមក អ្នកស្រីក៏បានសម្រេចចិត្តបោះបង់ការងារនោះ ហើយប្រើប្រាស់ខ្ទង់ប្រាក់100,000ដុល្លារហុងកុង (12,900ដុល្លារអាមេរិក) ដើម្បីបង្កើត Medialink។ បច្ចុប្បន្ន ភាគហ៊ុនដែលស្ថាបនិក Chiu កំពុងកាន់កាប់ក្នុងក្រុមហ៊ុន Medialink មានតម្លៃឡើងដល់ជាង20លានដុល្លារអាមេរិក។

ជំនួញដំបូងរបស់សេដ្ឋិនី Chiu នោះគឺការទិញកម្មសិទ្ធិបញ្ហារបស់ខ្សែភាពយន្តជីវចលន៍មួយរបស់ប្រទេសកាណាដា ប៉ុន្តែ ភ្លាមៗនោះ អ្នកស្រីបានដឹងច្បាស់ថាការពេញនិយមភាពយន្តតុក្កតាជប៉ុននៅប្រទេសចិនទើបជា “ទឹកដីដ៏មានជីជាតិ” សម្រាប់អ្នកស្រី។ ឆ្នាំ1994 អ្នកជំនួញរូបនេះបានចំណាយពេល5ថ្ងៃនៅរាជធានីតូខ្យូ (Tokyo) ដើម្បីពិភាក្សាជាមួយដៃគូរកស៊ី។

នៅក្នុងគ្រានោះ ផលិតកម្មនានាដែលមានជំនាញខាងផលិតភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍នៅជប៉ុន សុទ្ធតែមិនសូវមានទំនុកចិត្តជាមួយនឹង Startup វ័យក្មេងដូចជា Chiu។ និយាយដល់រឿងនេះ អ្នកស្រី Chiu ប្រាប់ថា “ខ្ញុំពិតជាអស់សង្ឃឹមខ្លាំងណាស់” កាលពីពេលនោះ។

រហូតដល់ជិត1ឆ្នាំក្រោយមក ទើបអ្នកជំនួញរូបនេះ រកបានដៃគូ និងការជួញដូរជាលើកដំបូងសម្រាប់ Medialink នៅប្រទេសជប៉ុន នោះគឺការទទួលបានសិទ្ធិចែកចាយផ្ដាច់មុខពីផលិតកម្ម Sogo Vision។ អ្នកស្រីថ្លែងថា ជោគជ័យនេះគឺបានមកដោយសារមានការយល់ដឹងទូលំទូលាយអំពីទីផ្សារភាពយន្តតុក្កតា និងចំណង់ចំណូលចិត្តរបស់ក្រុមយុវវ័យ និងកុមារនៅប្រទេសចិន។

ប៉ុន្មានឆ្នាំក្រោយមកទៀត Medialink ក៏បង្កើតបានបញ្ជីឈ្មោះដៃគូរបស់ខ្លួននៅជប៉ុន ក្នុងនោះក៏មានក្រុមហ៊ុន Aniplex, Avex Pictures និង Kadokawa Corp ផងដែរ។ គិតមកដល់ចុងឆ្នាំ2019 Medialink បានកាន់កាប់កម្មសិទ្ធិនៃខ្សែភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ចំនួន386រឿង។

ជោគជ័យរបស់ Medialink ក៏មានការរួមចំណែកពីប្អូនស្រីរបស់អ្នកស្រី Chiu ផងដែរ នោះគឺនាង Noletta។ នាង Noletta បានចូលធ្វើការឱ្យក្រុមហ៊ុននេះចាប់ពីឆ្នាំ1994 ក្រោយពីបានបញ្ចប់ការសិក្សាផ្នែកភាពយន្ត និងថតរូបនៅសាលា Southerns Illinois University សហរដ្ឋអាមេរិក។

 ដោយនាំយកភាពយន្តតុក្កតាពីប្រទេសជប៉ុនមកលក់នៅប្រទេសចិន អ្នកជំនួញនេះបង្កើតបានក្រុមហ៊ុនមួយដែលមានចំណួលនិងចំណេញខ្ពស់ជាងមុន300% ក្នុងរយៈពេលតែ3ឆ្នាំ
Lovinia Chiu និង Lovinia Noletta

Noletta ដែលបច្ចុប្បន្នជានាយិកាផ្នែកចែកចាយរបស់ Medialink ថ្លែងថា៖ “កាលនោះ ខ្ញុំមិនយល់អ្វីអំពីជំនួញកម្មសិទ្ធិបញ្ហាផ្នែកភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍អ្វីសោះឡើយ។ យើងត្រូវស្រាវជ្រាវដោយខ្លួនឯងជាជំហានៗ”។

ក្រៅពីភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ បច្ចុប្បន្ន Medialink ថែមទាំងធ្វើជំនួញផ្នែកកម្មសិទ្ធិរូបថតរបស់តួអង្គក្នុងខ្សែភាពយន្តតុក្កតានានាដែលបោះពុម្ភនៅលើផលិតផលផ្សេងៗផងដែរ ដូចជាឧបករណ៍សម្រាប់លេងកម្សាន្ត សម្លៀកបំពាក់ និងវត្ថុអនុស្សាវរីយ៍ជាដើម។ គិតមកដល់ឆ្នាំ2019 Medialink មានទំនិញបែបនេះប្រមាណជា114មុខ កំពុងដាក់លក់ក្នុងទីផ្សារ។ ក្រៅពីប្រទេសចិន Medialink ក៏មានមុខជំនួញដូចគ្នានេះនៅប្រទេសជាច្រើនទៀត ដូចជាម៉ាឡេស៊ី សិង្ហបុរី និងប្រទេសថៃជាដើម។

តាមគម្រោង Medialink នឹងដំណើរការគេហទំព័រមួយដែលដាក់លក់ផលិតផលដែលមានភ្ជាប់រូបភាពមានកម្មសិទ្ធិនៃតួអង្គក្នុងខ្សែភាពយន្តគំនូរជីវចលន៍ផ្សេងៗនាពេលដ៏ខ្លីខាងមុខ៕

ប្រភព៖ Forbes

 

អត្ថបទពេញនិយម

អាការ​តាំង​គភ៌ថ្មីៗ និង14សញ្ញា​បញ្ជាក់ថាអ្នក​កំពុង​ជិត​ក្លាយជា​ម្តាយ​គេ​ហើយ

សម្រាប់​អាការ​របស់​អ្នក​តាំង​គភ៌​រយៈដំបូងៗ តើ​យើង​នឹង​ដឹង​យ៉ាងណា​បាន​ថា កំពុងតែ​មានគភ៌​ឬក៏​អត់? ព្រោះ​ក្នុង​រយៈ​ពេល​1សប្តាហ៍​ដំបូង អាច​និយាយបានថា ជា​អំឡុង​ពេលដែល​មិនសូវ​បង្ហាញ​អាការ​ប៉ុន្មាន​ឡើយ ហើយ​បើ​អីុចឹង តើនារីៗយើង​នឹង​ដឹង ហើយ​ប្រាកដ​ក្នុង​ចិត្ត​យ៉ាងណា​បាន​ទៅ​ថា...

អាការ9យ៉ាង​នៃ​អ្នក​ចាប់ផ្តើម​មាន​ផ្ទៃពោះ ដែលនារីៗទាំងឡាយ​គួរ​ដឹង

សញ្ញា​នៃ​ការតាំង​គភ៌​មិន​មែនមាន​ត្រឹមតែ​ការ​ក្អួតចង្អោរ​ប៉ុណ្ណោះ​ទេ ព្រោះ​អាការ​របស់​អ្នកមាន​ផ្ទៃពោះ​ក្នុង​រយៈ​ដំបូង​អាច​មិន​ដូចគ្នា​ទាំងអស់​នោះទេ អ្នកខ្លះ​ចាញ់​ខ្លាំង ឬ​អ្នកខ្លះ​សឹងតែ​គ្មាន​អាការ​ចាញ់កូន​សោះ​ក៏មាន ឯ​អ្នក​ខ្លះទៀត​កើត​អាការប្លែកៗដែល​ធ្វើឱ្យ​យល់ច្រឡំ​ថា ជា​អាការ​ជំងឺ​អ្វីមួយ​ទៅវិញ ដូច្នេះ​នៅពេលនេះ ឡា​រ៉ែ​ន សូម​រួបរួម​អាការ​របស់​អ្នកមាន​ផ្ទៃពោះ​ក្នុងលក្ខណៈផ្សេងៗមក​ជម្រាប​ជូនជ្រាប...

ត្រូវតែដឹង… អាការឈឺពោះផ្នែកខាងស្ដាំបញ្ជាក់ប្រាប់ពីជំងឺអ្វីខ្លះ?

នរ​ណាៗ​ក៏​ដឹង​ដែរ​ថា​ អាការ​ឈឺពោះ​នេះ​ នៅពេល​ដែល​វា​កើតឡើង​ហើយ​ តែងតែ​សាង​នូវ​ក្ដី​លំបាក​ដល់​រាងកាយ​របស់​យើង​ខ្លាំង​ណាស់​ មិនថា​តែ​ឈឺពោះ​ផ្នែក​ខាងឆ្វេង​ ឬផ្នែក​ខាងស្ដាំ​ឡើយ​។ បើសិនជា​អាការ​ឈឺ​ក្នុង​លក្ខណៈ​នោះ​កើតឡើង​ចំពោះ​យើង​ញឹកញាប់​ នោះ​វា​អាច​ជា​សញ្ញា​មួយ​ដែល​ប្រាប់​ឱ្យ​យើង​ដឹង​អំពី​បញ្ហា​សុខភាព​ដែល​កំពុង​ជិត​មកដល់​ ដូច្នេះ​សូម​ឱ្យ​នឹក​ឃើញ​ជាប់​ជានិច្ច​ថា​...

វិធីពន្លឿនការមករដូវប្រចាំខែ ឱ្យធ្លាក់លឿនជាងមុន មិនមានគ្រោះថ្នាក់ និងទទួលបានផលល្អ

ការមករដូវ គឺជារឿងធម្មតាសម្រាប់ស្ត្រី ប៉ុន្តែស្ត្រីមួយចំនួនអាចមានបញ្ហាមករដូវមិនប្រក្រតី ហើយមានស្ត្រីខ្លះឆាប់មករដូវ ខ្លះទៀតបាត់រដូវ រដូវមកមិនទៀងទាត់ ឬមករដូវយឺតជាដើម។ ស្ត្រីខ្លះអាចរាំងរដូវរហូតដល់គិតថា អ្នកមានផ្ទៃពោះម្តងទៀត...

ឈឺពោះខាងស្តាំ… អាការឈឺនេះបញ្ជាក់ពីជំងឺអ្វីបានខ្លះ?

ឈឺពោះខាងស្តាំញឹកញាប់ រហូតចាប់ផ្តើមនឹកចម្លែកចិត្តចំពោះខ្លួនឯង ថាអេះ៎? អាការឈឺពោះខាងស្តាំនេះកំពុងតែប្រាប់ពី ហេតុអ្វីម្យ៉ាងនៅក្នុងរាងកាយឱ្យយើងដឹងទេដឹង?។ អាការឈឺពោះខាងស្តាំ មិនថាតែផ្នែកខាងលើ ខាងក្រោម ឬឈឺពោះម្តុំក្រោមឆ្អឹងជំនីនោះឡើយ គ្រប់អាការឈឺពោះដែលកើតឡើងសុទ្ធតែមានដើមកំណើតរបស់វាទាំងអស់...

និស្សិត​ផ្នែកស្ថាបត្យកម្មមួយ​ក្រុម ​បង្ហាញ​គម្រោង​កែលម្អរសួនច្បារ​ផ្សារចាស់ ជា​តំបន់លំហ​បៃតង​សម្រាប់​សកម្មភាព​សហគមន៍ និង​ទាក់ទាញ​ទេសចរ

ភ្នំពេញ ៖ សួនច្បារ​ផ្សារ​ចាស់​មាន​ទីតាំង​ស្ថិត​នៅ​ក្នុង​ខណ្ឌដូនពេញ រាជធានីភ្នំពេញ ដោយ​លាត​សន្ធឹង​ពី​ផ្សារ​រាត្រី​ជិត​មាត់ទន្លេ រហូត​ដល់​ស្ថានីយ​អយស្ម័យយានកម្ពុជា, បច្ចុប្បន្ន​សួន​មួយ​នេះ មាន​បញ្ហា​ប្រឈម​មួយ​ចំនួន​ដូចជា​ការ​កកស្ទះ​ចរាចរណ៍​ដោយ​សារ​ចំណត បញ្ហា​បរិស្ថាន...

ថ្នាក់ដឹកនាំនៃក្រសួងរៀបចំដែនដី នគរូបនីយកម្ម និងសំណង់ កៀរគរក្រុមហ៊ុនជប៉ុនឱ្យមកបណ្ដាក់ទុនវិនិយោគនៅកម្ពុជាបន្ថែមទៀត

(ភ្នំពេញ)៖ ឯកឧត្តមឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី សាយ សំអាល់ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងរៀបចំដែនដី នគរូបនីយកម្ម និងសំណង់ បានទទួលជួបសម្ដែងការគួរសម និងពិភាក្សាការងារជាមួយសមាគមជប៉ុន-កម្ពុជា...

កម្ពុជាក្លាយជាម្ចាស់ផ្ទះរៀបចំកម្មវិធីប្រគល់ពាន​រង្វាន់​​អាស៊ានសម្រាប់​អាជីវកម្ម​ និងធុរកិច្ច​​ ឆ្នាំ២០២៤

ភ្នំពេញ ៖​  ពាន​រង្វាន់​​អាស៊ាន ​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​ និងធុរកិច្ច​​ ដែល​បានជួយ​កិច្ច​ការ​សង្គម​ប្រចាំឆ្នាំ ២០២៤ ​ត្រូវ​បានរៀបចំឡើង​នៅរាជធានីភ្នំពេញ​ប្រទេស​កម្ពុជា កាលពីរាត្រីថ្ងៃទី...

ពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មកម្ពុជា នឹងចាប់ផ្តើមនៅពាក់កណ្តាលខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤នេះហើយ

ជាព្រឹត្តិការណ៍ប្រវត្តិសាស្រ្តរបស់ប្រទេសកម្ពុជាមួយទៀត ដែលជាឱកាសដ៏ល្អសម្រាប់ភ្ញៀវជាតិ និងភ្ញៀវអន្តរជាតិ ដែលជាពាណិជ្ជករ ផលិតករ វិនិយោគិន និងសាធារណជន ដើម្បីមកជួបជុំគ្នា មានទំនាក់ទំនងជាមួយគ្នាជាលក្ខណៈផ្លូវការ...

អត្ថបទស្រដៀងគ្នា