Renzo Rosso កើតនៅក្នុងឆ្នាំ1955 គឺជាសហគ្រិន និងជាអ្នកច្នៃម៉ូដជនជាតិអ៊ីតាលីមួយរូបដែលកំពុងតែទទួលបានភាពជោគជ័យដ៏ធំធេង មិនចាញ់អ្នកច្នៃម៉ូដល្បីៗលំដាប់ពិភពលោកមួយចំនួននោះឡើយ។ អ្នកច្នៃម៉ូដវ័យចំណាស់រូបនេះត្រូវបានគេស្គាល់ថា ជាមនុស្សដ៏ល្បីល្បាញម្នាក់ មានទ្រព្យសម្បតិ្តហូរហៀរ ដោយសារតែលោកគឺជាម្ចាស់ក្រុមហ៊ុនជាច្រើនប្រភេទ។ លោក Renzo Rosso គ្រាន់តែជាកូនកសិករធម្មតាៗប៉ុណ្ណោះ ប៉ុន្តែភាពជោគជ័យដ៏ធំធេងរបស់លោកបានមកដោយមិនចាំបាច់ចំណាយដើមទុននោះឡើយ។
ប្រវត្តិសង្ខេប Rosso បានកើតនៅក្នុងភូមិ Brugine នៅភាគខាងជើងនៃប្រទេសអ៊ីតាលីនៃតំបន់ Veneto។ ឪពុកម្តាយរបស់លោកគឺជាកសិករ ហើយលោកធំដឹងក្តីនៅក្នុងនាមជាកូនអ្នកកសិករសាមញ្ញដូចគ្នាដែរ។ ជាទម្លាប់ក្រោយពេលចេញពីសាលា លោកតែងតែជួយធ្វើការឪពុករបស់លោក។ ដោយបានឃើញ និងបានដឹងច្បាស់ពីស្ថានភាពរបស់កសិករ Rosso ក៏សម្រាច់ចិត្តថា នឹងមិនធ្វើការងារដូចឪពុករបស់ខ្លួននោះទេ ហើយនៅឆ្នាំ1970 Rosso បានបានចាប់ផ្តើមចូលសិក្សា ពីឧស្សាហកម្មវាយនភណ្ឌនៅវិទ្យាស្ថានបច្ចេកទេសមួយឈ្មោះ Marconi នៅក្នុង រដ្ឋ Padua ។
នៅទីនោះ នៅពេលលោកមានអាយុ15ឆ្នាំ លោកបានផលិតសម្លៀកបំពាក់ខោខាវប៊យដែលចេញម៉ូដដោយខ្លួនឯងលើកដំបូង ដោយប្រើម៉ាស៊ីនដេរម្ដាយរបស់លោក។ ក្រោយពីបានសម្រេចក្នុងការច្នៃម៉ូដលើកដំបូងហើយនោះ Rosso នៅតែបន្តរក្សាបទពិសោធជាមួយម៉ូដែលខោខូវប៊យដែលមានម៉ូដខុសៗគ្នា ហើយក៏បានលក់ខោទាំងនោះឱ្យទៅមិត្តភក្តិរបស់លោកដែលគិតជាសាច់ប្រាក់គឺបាន 3,500 Lire ។ នៅឆ្នាំ1973 លោកបានចាប់ផ្តើមសិក្សាផ្នែកសេដ្ឋកិច្ចនៅសកលវិទ្យាល័យវ៉េនីស ហើយក្រៅពីជួយឪពុករបស់លោកនៅកសិដ្ឋាន លោកបានផ្គត់ផ្គង់ការសិក្សារបស់ខ្លួនតាមរយៈការធ្វើការងារជាជាងមេកានិច និងជាងឈើផងដែរ។
ការចាប់ផ្តើមនៃអាជីពនៅឆ្នាំ1975 Rosso បានបោះបង់ចោលការសិក្សានៅសកលវិទ្យល័យ Venice ហើយបានចាប់ផ្តើមធ្វើការងារជាប្រធានផ្នែកផលិតនៅក្រុមហ៊ុន Moltex ជាក្រុមហ៊ុនសម្លៀកបំពាក់ក្នុងស្រុកមួយដែលផលិតខោសម្រាប់បុរសរបស់អ៊ីតាលី។ ក្រុមហ៊ុនមេរបស់ Moltex គឺ Genius Group ជាក្រុមហ៊ុនដែលត្រូវបានបង្កើត និងគ្រប់គ្រងដោយ Adriano Goldschmied។
អំឡុងពេល2ឆ្នាំដំបូងនៃការធ្វើការនៅ Moltex ក្រុមហ៊ុនមួយនេះទទួលបានភាពរីកលូតលាស់យ៉ាងឆាប់រហ័ស។ នៅឆ្នាំ1978 បន្ទាប់ពី Rosso បានដឹកនាំនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនមួយនេះឱ្យមានការរីកចម្រើនហើយនោះ លោកក៏មានបំណងចង់ចាកចេញដើម្បីបើកមុខជំនួញដោយខ្លួនឯង ប៉ុន្តែដោយមានការស្នើពីសំណាក់ Goldschmied
កុំឱ្យលោកចាកចេញ ដោយសន្យាថានឹងផ្តល់ភាគហ៊ុន40% នៅ Moltex ឱ្យទៅលោក ព្រមទាំងមានការព្រមព្រៀងថានឹងបង្កើតក្រុមហ៊ុនថ្មីមួយទៀតដោយមានឈ្មោះថា Diesel នោះ អ្នកគ្រប់គ្រងរូបនេះក៏បន្តធ្វើការងាររបស់ខ្លួននៅទីនោះដដែល។ តាមរយៈការសហការថ្មីនេះ Rosso ក៏បានក្លាយជាម្ចាស់ភាគហ៊ុនម្នាក់នៅ Genius Group។ នៅឆ្នាំ2013 កាសែត The NY Times បានសរសេរថាតាំងពីឆ្នាំ1978មក Diesel បានលក់ខោខាវប៊យរបស់ខ្លួនបានប្រមាណជាង100,000,000ខោ។ ក្រោយពីអ្វីៗចេះតែប្រព្រឹត្តិទៅប្រកបដោយជោគជ័យ រយៈពេលបន្តបន្ទាប់មកទៀត លោកក៏បានបង្កើតម៉ាកសញ្ញាថ្មី និងក្រុមហ៊ុនថ្មីៗជាច្រើនប្រភេទទៀត។ បច្ចុប្បន្នលោកគឺជានាយក OTB Group ដែលជាក្រុមហ៊ុនមេរបស់ Diesel , MaisonMargiela , Marni ,Paula Cademartori, Viktor & Rolf , Staff International (ផលិត និងចែកចាយ DSquared², Just Cavalli , MaisonMargiela , Marni និង Vivienne Westwood ) និង Brave Kid (ផលិត និងចែកចាយ Diesel Kid, Dsquared², John Galliano Kids, Marni និង Trussardi Junior) រួមទាំងជំនួញជាច្រើនប្រភេទទៀតផងដែរ។
ពានរង្វាន់សំខាន់ៗដែលលោកទទួលបានមានដូចជា Cavaliere del Lavoro, (2011). Millennium Development Goals Global Leader, New York City, USA (2010) Advertiser of the Year”(1998), “Grand Prix” at Cannes Lions International Awards of Creativity, Cannes, France (2010, 2009, 2007, 2001, 1997 & 1992) Master Honoris Causa, Verona University, Italy(2005) Pitti Imagine Uomo, Florence. Italy (2004) Master Honoris Causa, CUOA Foundation of AltavillaVicentina, Italy(2000)៕