នៅឆ្នាំនេះ ការនាំចេញស្រូវអង្ករនៅកម្ពុជាទៅកាន់ទីផ្សារអន្តរជាតិមានការកើនឡើង ហើយចរន្តនេះអាចផ្តល់ផលវិជ្ជមានយ៉ាងច្រើនដល់ប្រជាជនដែលភាគច្រើនជាកសិករនៅតាមតំបន់នានាទូទាំងប្រទេស។
សហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជាបានមើលឃើញថាមានមូលហេតុសំខាន់ៗចំនួន4 ដែលធ្វើឱ្យទីផ្សារស្រូវអង្កររបស់កម្ពុជានៅឆ្នាំ2020នេះ មានសន្ទុះ និងកំណើនល្អជាងឆ្នាំ2019។ កត្តាសំខាន់ៗទាំងអស់នោះមានដូចជា៖
កត្តាទី1 ទីផ្សារចិន៖ ការចាប់ផ្តើមអនុវត្តនូវកូតានាំចូលថ្មីចំនួន40ម៉ឺនតោន ដែលបានចាប់ផ្តើមតាំងពីចុងខែធ្នូ ឆ្នាំ2019 ក្នុងនោះកិច្ចព្រៀមព្រៀងបឋមជាមួយក្រុមហ៊ុននាំចេញរបស់កម្ពុជាចំនួន4 លើបរិមាណប្រមាណ125,000តោន នៅទីក្រុងសៀងហៃ កាលពីខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ2019។ កិច្ចព្រៀមព្រៀងនេះ មិនរាប់បញ្ជូលការនាំចូល ដែលស្ថិតក្នុងកូតារបស់តំបន់ស្វ័យត និងតាមបណ្តាខេត្តនីមួយៗរបស់ចិននោះទេ គឺជាកូតារបស់ក្រុមហ៊ុន Cofco តែប៉ុណ្ណោះ។ ការជំរុញផ្សព្វផ្សាយបង្កើនតម្រូវការអតិថិជន នៅប្រទេសចិន ដោយមានកិច្ចសហប្រតិបត្តិការរវាង សហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជា និង ក្រុមហ៊ុន Cofco បានធ្វើការប្រជុំជាលក្ខណៈបច្ចេកទេស ជាមួយមន្ត្រីក្រុមហ៊ុន Cofco ចិន រួចហើយកាលពីថ្ងៃទី27 ខែធ្នូ ឆ្នាំ2019 នៅរាជធានីភ្នំពេញ។
កត្តាទី2៖ ទីផ្សារសហភាពអឺរ៉ុប៖ ទីផ្សារនេះអាចមានកំណើនបន្តិចបន្តួច ដោយសារការទម្លាក់អត្រាយកពន្ធពីចំនួន175 អឺរ៉ូ ក្នុងឆ្នាំ2019 មកត្រឹមចំនួន 150 អឺរ៉ូ ក្នុងឆ្នាំ2020។ តែសហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជា ត្រូវបន្តជំរុញការផ្សព្វផ្សាយបន្ថែមទៀត នៅសហភាពអឺរ៉ុបតាមរយៈព្រឹត្តិការណ៍សំខាន់ៗដូច Sail and Anuka។
កត្តាទី3៖ ទីផ្សារអាស៊ាន៖ សម្រាប់ទីផ្សារ ប្រទេសម៉ាឡេស៊ី និងព្រុយណេ គឺកម្ពុជាអាចឈរជើងបានល្អ តែកម្ពុជាអាចចាប់ផ្តើម ពិចារណាទីផ្សារប្រទេសហ្វីលីពីន លើប្រភេទអង្ករក្រអូប ដែលបច្ចុប្បន្នគឺមានតែ អង្កររបស់ថៃ និងវៀតណាមប៉ុណ្ណោះចរាចរណ៍លើទីផ្សារនេះ តាមការអង្កេតទីផ្សារក្នុងទីក្រុងម៉ានីល កាលពីថ្ងៃទី11 ខែវិច្ឆិកា 2019 របស់ មន្ត្រីសហព័ន្ធស្រូវអង្ករកម្ពុជា ។
កត្តាទី4៖ ទីផ្សារផ្សេងៗទៀត៖ សម្រាប់ទីផ្សារផ្សេងៗមានជាអាទិ៍ដូចជា ប្រទេសកាប៉ុង និងតំបន់អាហ្វ្រិច មានហ្កាណា តូកូជាដើម អាចនៅបន្តរក្សាបានកំណើន។ តែទីផ្សារប្រទេសអូស្ត្រាលី អាចបន្តកើនឡើងបន្ថែមទៀត ជាពិសេសប្រភេទអង្ករសរីរាង្គ៕