ការកែលម្អថ្មីរបស់បណ្ដាញសង្គមខ្នាតយក្សនេះនឹងជួយឱ្យកម្មវិធី chatbot ដើរតួនាទីជាជំនួយការដ៏សំខាន់ និងមានប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់បណ្ដាក្រុមហ៊ុនលក់រាយដែលប្រើប្រាស់ Facebook។
កាលពីសប្ដាហ៍មុន ក្រុមអ្នកបច្ចេកវិទ្យារបស់ Facebook បានប្រកាសអំពីការកែលម្អមុខងារ chatbo ដើម្បីជួយឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់របស់ខ្លួនកាន់តែមានភាពងាយស្រួលក្នុងការទិញដូរតាមអនឡាញនៃបណ្ដាញសង្គមនេះ។
ជំនួយការស្រមោល chatbot ដែលត្រូវបាន Facebook អភិវឌ្ឍ មានលទ្ធភាពចាត់ការទៅលើរូបភាពដែលអ្នកប្រើប្រាស់ និង chatbot អាចមើលឃើញជាមួយគ្នាក្នុងពេលវេលាពិត។ ការអភិវឌ្ឍនេះ ជាមូលដ្ឋាន គឺអនុញ្ញាតឱ្យ chatbot ដឹងបានថា វាកំពុងតែមើលរូបភាពដូចគ្នាណាមួយជាមួយនឹងអ្នកប្រើប្រាស់ ហើយឆ្លើយតបនឹងសំណួរអំពីរូបភាពនោះ (ឧទាហរណ៍៖ ពណ៌របស់ស្បែកនោះជាពណ៌អ្វី?។ល។)។
ការកែលម្អខាងលើនេះនឹងជួយឱ្យ chatbot មានសមត្ថភាពក្នុងការពិភាក្សាបានរលូនជាងមុនអំពីលក្ខណៈ ឬស្ថានភាពរបស់ទំនិញ ហើយឆ្លើយតបនឹងសំណួរជាក់លាក់អំពីផលិតផលដែលអតិថិជនបានរំឭកដល់។ ប៉ុន្តែ មិនទាន់ដឹងថា Facebook នឹងដាក់ឱ្យដំណើរការកំណែថ្មីនេះនៅពេលណានៅឡើយ។ យ៉ាងនេះក្ដី ក្រុមអ្នកវិភាគវាយតម្លៃថា នេះគឺជាជំហានថ្មីមួយទៀតដែលបង្ហាញថា chatbot នឹងក្លាយជាកម្មវិធីដ៏មានប្រយោជន៍សម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់។
កម្មវិធី chatbot ទទួលបានការប្រើប្រាស់ពីក្រុមហ៊ុនចំនួន18%នៅក្នុងទីផ្សារសហរដ្ឋអាមេរិក នេះបើតាមស្ថិតិកាលពីខែមករា ឆ្នាំ2020 របស់ ZipWhip ដែលត្រូវបានដកស្រង់និងចុះផ្សាយដោយគេហទំព័រ eMarketer។
ការកែលម្អកម្មវិធី chatbot របស់ Facebook ត្រូវបានគេសង្ឃឹមច្រើន នៅពេលសំណួរដ៏ច្រើននឹងត្រូវបានដោះស្រាយក្នុងពេលតែមួយដោយបច្ចេកវិទ្យា។ ប្រការនេះក៏នឹងកាន់តែពង្រឹងមហិច្ឆតារបស់ Facebook ក្នុងការលោតចូលធ្វើពាណិជ្ជកម្មនៅលើបណ្ដាញសង្គមនេះផងដែរ។
កាលពីចុងខែមុន Facebook បានធ្វើឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់មានការភ្ញាក់ផ្អើលខ្លាំង នៅពេលប្រកាសលោតចូលក្នុងវិស័យពាណិជ្ជកម្មអេឡិកត្រូនិក ដោយការឧទ្ទេសនាម Facebook Shop។ មុខងារនេះអនុញ្ញាតឱ្យក្រុមហ៊ុននានាបង្កើតតូបទំនិញអនឡាញ និងផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផលិតផលជាក់លាក់តាមរយៈឆាណែលផ្ដាច់មុខរបស់ Facebook។
ការដាក់បញ្ចូលជំនួយការស្រមោល chatbot អាចជួយអតិថិជនសក្ដានុពល ស្វែងយល់អំពីផលិតផលបានយ៉ាងលម្អិត។ ប្រការនេះនឹងនាំមកនូវផលប្រយោជន៍ច្រើនដល់បណ្ដាក្រុមហ៊ុនដែលខ្វះបុគ្គលិកសម្រាប់ឆ្លើយនឹងសំណួរភ្លាមៗរបស់អតិថិជន។
ក្រៅពីនេះ ជំនួយការស្រមោល chatbot ក៏ជួយឱ្យ Facebook ប្រើប្រាស់អស់ពីលទ្ធភាពនៃទិន្នការទិញដូរតាមរយៈបណ្ដាញសង្គមដែលកាន់តែកើនឡើងពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ។ ប្រាក់ចំណូលដែលបានមកពីការលក់រាយនៅលើបណ្ដាញសង្គម តាមការព្យាករ វានឹងកើនទ្វេដងក្នុងរយៈពេល5ឆ្នាំទៀត ដោយវានឹងឡើងដល់ 53.94ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ2024។ នេះបើតាមការគន់គូរថ្មីបំផុតរបស់ Business Insider៕
ប្រភព៖ Business Insider