ដើម្បីជួយសម្រួលដល់អតិថិជនឱ្យកាន់តែមានភាពងាយស្រួល និងកាត់បន្ថយការចំណាយនានា ធនាគាអេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បានបង្កើតសេវាថ្មីមួយទៀតឈ្មោះថា “អេស៊ីលីដាយូនីធីទាន់ចិត្ដ។ ជាមួយការបង្កើតថ្មីថ្នាក់ដឹកនាំនៃធនាគាររំពឹងថា នឹងអាចទទួលបានអតិថិជនប្រើប្រាស់សេវានេះ 2លាននាក់ក្នុង រយៈ5ឆ្នាំ។
លោកបណ្ឌិត អ៊ិន ចាន់នី ប្រធាននាយកប្រតិបត្ដិធនាគារអេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បានលើកឡើងថា៖ កាលពីឆ្នាំ 2010 កន្លងទៅនេះ ធនាគារបានបង្កើតសេវាកម្មអេស៊ីលីដាយូនីធី ដើម្បីដាក់ឱ្យអតិថិជនប្រើប្រាស់។ យើងសង្កេតឃើញថា សន្ទុះនៃអ្នកប្រើប្រាស់រហូតមកដល់ពេលបច្ចុប្បន្នបានកើនដល់រង្វង់ 30ម៉ឺននាក់ព្រោះអតិថិជនត្រូវធ្វើដំណើរមកសាខា និងមានការគិតតម្លៃសេវាកម្មថែមទៀតផង។ ដូច្នេះទើបយើងបង្កើតសេវាកម្មថ្មីមួយទៀតដែលប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាអេឡិចត្រូនិកយ៉ាងទំនើបដែលអភិវឌ្ឍន៍ដោយវិស្វករជំនាញទទួលការបណ្ដុះបណ្ដាលក្នុងស្រុក និងបរទេស ដើម្បីផ្ដល់ភាពស្រួល និងកាត់បន្ថយការចំណាយនានារបស់អតិថិជន។
អ្វីដែលខុសគ្នាជាមួយអេស៊ីលីដាយូនីធី និងសេវាអេស៊ីលីដា យូនីធីទាន់ចិត្ដ គឺអតិថិជនមិនចាំបាច់ធ្វើដំណើរទៅកាន់ការិយាល័យ ឬសាខាអេស៊ីលីដាដើម្បីចុះបញ្ជីតភា្ជប់ដូចមុនទៀតឡើយ ព្រោះសេវានេះត្រូវបានអភិវឌ្ឍន៍ដោយប្រើបចេ្ចកវិទ្យាទំនើប គ្រាន់តែធ្វើការចុះឈ្មោះនៅលើទូរស័ព្ទស្មាតហ្វូនតែប៉ុណ្ណោះ។ ដើម្បីចុះឈ្មោះតភ្ជាប់បណ្ដាញក្នុងការប្រើប្រាស់អតិថិជនអាចដោនឡូត និងទាញយកមកប្រើប្រាស់បានជាមួយកម្មវិធី App Store និង Play Store ពោលគឺអតិថិជនអាចធ្វើការចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់សេវានេះដោយខ្លួនឯងបានយ៉ាងភាពងាយស្រួល។
» របៀបអនុវត្តប្រើកម្មវិធីអេស៊ីលីដាយូនីធីទាន់ចិត្ត
ប្រធាននាយកប្រតិបត្ដិធនាគារអេស៊ីលីដា ភីអិលស៊ី បានបន្ថែមថា៖ តាមរយៈការបង្កើតសេវាអេស៊ីលីដាយូនីធី ទាន់ចិត្ដយើងមានជំនឿចិត្ដថា នឹងទទួលបានអតិថិជនប្រើប្រាស់ក្នុងរង្វង់ 2លាននាក់ ក្នុងរយៈពេល5ឆ្នាំខាងមុខ ព្រោះយើងផ្អែកលើអតិថិជនសកម្មរបស់ដែលកំពុងតែប្រើប្រាស់សេវាកម្មនៅក្នុងធនាគារយើងស្រាប់។ ម្យ៉ាងសេវាកម្មអេស៊ីលីដាយូនីធី ដែលយើងបានបង្កើតកាលពីពេលមុនសម្រាប់អតិថិជន លុះត្រាតែអ្នកមានជីវភាពធូធារបន្ដិចទើបអាចប្រើតភ្ជាប់បាន ប៉ុន្ដែចំពោះអេស៊ីលីដា យូនីធីទាន់ចិត្ដ គឺផ្ដោតលើប្រជាជនទូទៅគ្រប់មជ្ឈដ្ឋានទាំងអស់ មិនថាអ្នកមានចំណូលខ្ពស់ មធ្យម ឬ ចំណូលទាបនោះទេគឺពួកគាត់អាចតភ្ជាប់ដើម្បីប្រើប្រាស់បានដូចគ្នា។ អ្វីដែលសំខាន់ជាងនេះគឺការប្រើប្រាស់សេវាកម្មនេះធនាគារយើងពុំបានគិតទៅលើតម្លៃសេវាក្នុងការប្រតិបត្ដិការឡើយ។
ក្នុងការប្រតិបត្ដិការក្នុងសេវាកម្មនេះក៏មានដាក់ព័ត៌មានលម្អិតជុំវិញការចុះឈ្មោះ ការប្រើប្រាស់ និងសំណួរចំលើយ ដើម្បីបង្កភាពងាយស្រួលដល់អតិថិជនដែលក្នុងនោះមានទាំងភាសាអង់គ្លេស និងភាសាខ្មែរថែមទៀតផង។ពិសេសធនាគារបានត្រៀមបុគ្គលិកជាង1ម៉ឺននាក់រងចាំងបម្រើដល់អតិថិជនដោយមិនគិតថ្លៃ ដើម្បីជួយពន្យល់ណែនាំពីការតភ្ជាប់ និងការទាញយក ព្រមទាំងរបៀបនៃការប្រើប្រាស់សេវាយូនីធីទាន់ចិត្ដនេះ។ ក្នុងករណីដែលអតិថិជនមានចម្ងល់អាចទំនាក់ទំនងមកកាន់បុគ្គលិកអេស៊ីលីដា ដែលនៅជិតលោកអ្នក ឬសាខាទាំង260 ឬតាមរយៈខលសេនធើរដែលបម្រើការ 24ម៉ោង៕