ក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានចុះហត្ថលេខាជាមួយនឹងក្រុមហ៊ុនកូរ៉េ Hanshin Engine ering and Construction Co., Ltd លើកិច្ចសន្យាសាងសង់គម្រោងធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងវិញផ្លូវជាតិលេខ2 និងផ្លូវលេខ22 kalBIថ្ងៃទី25 ខែមិថុនា ឆ្នាំ2019។សូមជម្រាបថា គម្រោងនេះ គឺស្ថិតក្រោមឥណទានពីធនាគរនីហរ័ណអាហរ័ណកូរ៉េ (Export – Import Bank of Korea) នៃមូលនិធិសហប្រតិបត្តិការអភិវឌ្ឍន៍សេដ្ឋកិច្ច (EDCF) ដែលមានចំនួនទឹកប្រាក់សរុប 56,100,000 ដុល្លារអាមេរិក (Loan Agreement)។ ដោយឡែកពិធីចុះហត្ថ លេខាថ្ងៃនេះ គឺមានទំហំទឹកប្រាក់សរុបចំនួន 47,750,000ដុល្លារអាមេរិក។
ឯកឧត្តម ស៊ុន ចាន់ថុល ទេសរដ្ឋមន្រ្តី រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងសាធារណការ និងដឹកជញ្ជូន បានថ្លែងក្រោយពិធីចុះហត្ថលេខានេះដោយរំពឹងថា ការបើកការដ្ឋានសាងសង់ផ្លូវជាតិលេ2 និងលេខ22នេះ នឹងធ្វើឡើងក្នុងអំឡុងខែវិច្ឆិកា ឬខែធ្នូខាងមុខ។
គម្រោងនេះ មានប្រវែងសរុប 72,17គីឡូម៉ែត្រ ដោយឆ្លងកាត់រាជធានី-ខេត្តចំនួន3 រួមមានខេត្តកណ្តាល រាជធានីភ្នំពេញ និងខេត្តតាកែវ គិតចាប់ពីរង្វង់មូលតាខ្មៅ (ស្ថិតក្នុងក្រុងតាខ្មៅ ខេត្តកណ្តាល) ដល់រង្វង់មូលអូរចំបក់ (ស្ថិតក្នុងក្រុងដូនកែវ ខេត្តតាកែវ) និងផ្លូវជាតិលេខ22 ពីរង្វង់មូលអូរចំបក់ដល់ផ្លូវជាតិលេខ3 ត្រង់ផ្សារអង្គតាសោម។គម្រោងនេះបែងចែកជា3កំណាត់ផ្លូវធំៗមានដូចជា៖
-កំណាត់ទី1- ចាប់ផ្តើមចេញពីរង្វង់មូលតាខ្មៅ ដល់រង្វង់មូលស្រ្តីបីកួរស្រូវ ដែលមានប្រវែង 8,7គ.ម ។ ពង្រីកពី 2គន្លង ទៅ 4គន្លង ដែលនៅតំបន់ទីប្រជុំជន ប្រវែង 4,3គ.ម មានទទឹងផ្លូវ 15មនិងក្រៅតំបន់ទីប្រជុំជនមានទទឹងផ្លូវ 20,5ម។ កំណាត់ផ្លូវនេះក្រាលបេតុងកៅស៊ូ (AC) ដែលមានកម្រាស់ 12ស.ម។
-កំណាត់ទី2- ចាប់ផ្តើមពីរង្វង់មូលស្រ្តីបីកួរស្រូវ ដល់រង្វង់មូលអូរចំបក់ ដែលមានប្រវែង 53,81គ.ម ស្ថិតក្នុងតំបន់ជនបទ។ កំណាត់ផ្លូវនេះមាន2គន្លង និងទទឹង 13ម ក្រាលបេតុងកៅស៊ូ (AC) ដែល មានកម្រាស់ 10ស.ម។
-កំណាត់ទី3- ចាប់ផ្តើមពីរង្វង់មូលអូរចំបក់ ដល់ផ្សារអង្គតាសោម (ផ្លូវជាតិលេខ22) ដែលមានប្រវែង 9,6គ.ម ស្ថិតក្នុងតំបន់ជនបទ។ កំណាត់ផ្លូវនេះ មានទំហំទទឹងផ្លូវសរុប 13ម ក្រាលបេតុង កៅស៊ូ (AC) ដែលមានកម្រាស់ 10ស.ម។
គម្រោងខាងលើធ្វើការពង្រីកលើផ្លូវចាស់ដោយក្រាលកៅស៊ូ AC សាងសង់ស្ពានថ្មីចំនួន11កន្លែង និងស្ថាបនាលូរំដោះទឹកភ្លៀង មានលូជ្រុងកាត់ទទឹងថ្នល់ 56កន្លែង និងលូមូលកាត់ទទឹងថ្នល់ 17កន្លែង។ ការស្ថាបនានេះ គ្រោងនឹងប្រើរយៈពេល 30ខែ (ប្រហែល2ឆ្នាំកន្លះ)៕