ការលក់សំបុត្រនៅឧទ្យានបុរាណអង្គរក្នុងរយៈពេល 9ខែនៃឆ្នាំនេះធ្វើឱ្យរដ្ឋាភិបាលរកបានប្រាក់ចំណូលប្រមាណ 85.5លានដុល្លារអាមេរិក ពោលគឺកើនឡើង13% ដោយឡែកគ្រាន់តែនៅក្នុងខែកញ្ញាតែមួយមានភ្ញៀវ 156,865នាក់បានទិញសំបុត្រចូលទស្សនាប្រាសាទអង្គរ ដែលចំនួននេះបានកើនឡើង8.3% បង្កើតប្រាក់ចំណូលបាន 6. 8លានដុល្លារពីការលក់សំបុត្រ។
យោងរបាយការណ៍របស់ស្ថាប័ន អង្គរ អ៊ិនធើប្រាយបានឱ្យដឹងថា ចាប់ពីខែមករា ដល់ខែកញ្ញាមានភ្ញៀវទេសចរជាង 1.9លាននាក់បានមកទស្សនាប្រាសាទអង្គរដែលតួលេខនេះកើនឡើងប្រហែល8.5% ធៀបនឹងរយៈពេលដូចគ្នាកាលពីឆ្នាំមុន និងប្រាក់ចំណូលសរុបចំនួន 3.80លានដុល្លារដែលបានបង្កើតក្នុងរយៈពេល 9ខែនៃឆ្នាំនេះត្រូវបានបរិច្ចាគដល់មន្ទីរពេទ្យគន្ធបុប្ផា។
លោក ហូ វណ្ឌី អគ្គលេខាធិការនៃសម្ព័ន្ធភាពទេសចរណ៍ជាតិកម្ពុជា បានមានប្រសាសន៍ថា ការកើនឡើងនៃចំនួនភ្ញៀវទេសចរជាតិ និងអន្តរជាតិនៅឧទ្យានអង្គរ គឺជាសញ្ញាមួយបង្ហាញថា កំណើនវិស័យទេសចរណ៍របស់កម្ពុជាមានភាពខ្លាំងក្លា។
យ៉ាងណាក៏ដោយលោក វណ្ឌី បានបញ្ជាក់ថា ទោះបីជាចំនួនភ្ញៀវទេសចរបរទេស និងការលក់សំបុត្រនៅអង្គរកំពុងកើនឡើងក៏ដោយ ក៏មានសេចក្តីរាយការណ៍ពីប្រតិបត្តិករទេសចរណ៍ក្នុងស្រុកសណ្ឋាគារ និងអ្នកលក់វត្ថុអនុស្សាវរីយ៍មួយចំនួនបានបង្ហាញពីការធ្លាក់ចុះនៃចំណូលដែរ។
ពួកគេនិយាយថា ភ្ញៀវទេសចរជាច្រើនកំពុងជ្រើសរើសយកការចំណាយពេលតិចនៅក្នុងខេត្តសៀមរាប និងប្រទេសកម្ពុជាដែលបានបណ្តាលឱ្យមានការធ្លាក់ចុះប្រាក់ចំណូលសម្រាប់ពួកគេ។ អាជីវករទាំងនេះនិយាយថា ភ្ញៀវទេសចរឥឡូវនេះកំពុងស្នាក់នៅប្រទេសកម្ពុជាជាមធ្យមត្រឹមតែ 3ថ្ងៃប៉ុណ្ណោះ។
អគ្គលេខាធិការនៃសម្ព័ន្ធភាពទេសចរណ៍ជាតិកម្ពុជារូបនេះ បានស្នើថា រដ្ឋាភិបាលគួរពិនិត្យមើលបញ្ហានេះដោយបន្ថែមថា៖ ការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរឱ្យស្នាក់នៅរយៈពេលយូរនៅក្នុងប្រទេសមានសារៈសំខាន់ដើម្បីបង្កើនជីវភាពរស់នៅរបស់អ្នកដែលពឹងផ្អែកលើឧស្សាហកម្មទេសចរណ៍៕