ស្របពេលទំនិញថៃដែលនាំចូលមកប្រទេសកម្ពុជាទទួលបានគាំទ្រពីអតិថិជនម្ចាស់ស្រុកយ៉ាងធំធេង និងថែមទាំងមានតម្រូវការក្នុងទីផ្សារទេសចរណ៍ផងដែរនោះ ស្ថានតំណាងពាណិជ្ជកម្មប្រចាំស្ថានឯកអគ្គរាជទូតថៃនៅរាជធានីភ្នំពេញ បានរៀបចំពិព័រណ៍ពាណិជ្ជកម្មថៃ Mini Thailand Week 2018នៅខេត្តសៀមរាបចាប់ពីថ្ងៃទី30 ខែសីហា ដល់ថ្ងៃទី2 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ2018 នៅផ្សារ ផាមកុងតឺន័រ ជិតអង្គរឃ្យូងយូ ចាប់ពីម៉ោង10ព្រឹក ដល់ម៉ោង10យប់ ដែលនៅក្នុងពិព័រណ៍នេះនឹងមានការដាក់បង្ហាញ ទំនិញថៃច្រើនប្រភេទជាទំនិញមានគុណភាពល្អ និងស្វែងរកតំណាងចែកចាយនៅកម្ពុជាផងដែរ។
លោក ជីរ៉ាវុឍ សុវណ្ណាអាត តំណាងអគ្គទីប្រឹក្សាពាណិជ្ជកម្ម ប្រចាំស្ថានឯកអគ្គរាជទូតថៃបានថ្លែងក្នុងសន្និសីទកាសែតថា គោលបំណងនៃការរៀបចំពិព័រណ៍នៅពេលនេះ គឺដើម្បីផ្សព្វផ្សាយផលិតផលរបស់ថៃ ដែលជាផលិតផលគុណភាពល្អ តម្លៃសមរម្យ និងដើម្បីជាការអរគុណដល់អតិថិជនដែលគាំទ្រទំនិញថៃឱ្យមានឱកាសទិញទំនិញពីម្ចាស់រោងចក្រដោយផ្ទាល់ក្នុងតម្លៃសមរម្យ។
ទំនិញដែលលក់ក្នុងពិព័រណ៍នេះភាគច្រើន គឺមិនទាន់មានលក់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជានោះទេ គឺជាទំនិញថ្មី ដែលចេញពីរោងចក្រដោយផ្ទាល់ និងមានទំនិញតិចតួចប៉ុណ្ណោះដែលកំពុងលក់លើទីផ្សារកម្ពុជា។
លោកបន្តថា ម្ចាស់ទំនិញទាំងអស់ក្នុងពិព័រណ៍នេះក៏ចង់ស្វែងរកដៃគូ និងតំណាងចែកចាយនៅប្រទេសកម្ពុជាផងដែរ ហើយម្យ៉ាងទៀតពួកគេចង់ផ្សព្វផ្សាយដល់អតិថិជននូវទំនិញថ្មីៗដែលមានគុណភាពល្អ ហើយទំនិញដែលមិនមានគុណភាពនឹងមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យលក់លើទីផ្សារកម្ពុជានោះទេ ដូច្នេះទំនិញថៃដែលនាំចូលមកកម្ពុជាត្រូវតែមានគុណភាពល្អដូចគ្នានឹងទំនិញដែលនាំចេញទៅបណ្តាប្រទេសផ្សេងៗទៀតដែរ។
សូមបញ្ជាក់ថា ការរៀបចំពិធីតាំងពិព័រណ៍លើកនេះ មានក្រុមហ៊ុនចូលរួមទាំងអស់ចំនួន 68ក្រុមហ៊ុន មានស្តង់សរុបចំនួន 87ស្តង់ ក្នុងនោះក្រុមហ៊ុនទាំងនោះនឹងនាំយកទំនិញជាច្រើនប្រភេទមកដាក់បង្ហាញ និងលក់ដូចជា ចំណីអាហារ និងភេសជ្ជៈ សម្លៀកបំពាក់ និងគ្រឿងវាយនភណ្ឌ គ្រឿងសម្អាង និងទំនិញសុខភាព សម្ផស្ស សម្ភារប្រើប្រាស់ក្នុងផ្ទះ និងសម្ភារផ្ទះបាយ វត្ថុអនុស្សាវរីយ៍ និងតុបតែងផ្ទះ សម្ភារធ្វើពីស្បែក និងស្បែកជើង សម្ភារតុបតែងផ្ទះ ទំនិញ OTOP របស់ប្រទេសថៃ និងទំនិញផ្សេងៗជាច្រើនទៀត៕