មួយរយៈចុងក្រោយនេះ ភោជនីយដ្ឋានដែលបម្រើសេវាកម្មលើម្ហូបអាហារបែបចិនបានបើកដំណើរការយ៉ាងគគ្រឹកគគ្រេងនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាខណៈកំណើននៃការទទួលទានម្ហូបអាហារបែបចិនរបស់ប្រជាជនកម្ពុជាក៏កំពុងមានការកើនឡើងដែរ ដូច្នេះហើយបានជាមានអ្នកជំនួញមួយចំនួនងាកមកចាប់អារម្មណ៍លើការវិនិយោគផ្នែកភោជនីយដ្ឋានបម្រើម្ហូបអាហារបែបចិន។
លោក Herfried Hasenoehrl នាយកប្រតិបត្តិនៃក្រុមហ៊ុន HGB Group ជាក្រុមហ៊ុននាំេប្រ៊នដ៍ភោជនីយដ្ឋានចិន Little Sheep Hot Pot មកកាន់កម្ពុជាមានប្រសាសន៍ថា ហាងលក់ម្ហូបអាហារបែបចិនដែលទើបបង្ហាញវត្ដមាននៅកម្ពុជាមួយនេះនឹងផ្តល់ជូននូវរសជាតិពិសេសថ្មីមួយទៀតសម្រាប់ប្រជាជនកម្ពុជា និងភ្ញៀវទេសចរចិនដែលកំពុងមានលំហូរមកកាន់ប្រទេសកម្ពុជាច្រើន និងជាចំណែកមួយក្នុងការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរចិនទាំងនោះឱ្យស្នាក់កម្ពុជាបានកាន់តែយូរជាងពេលមុន។
លោកបន្ដថា “ទីផ្សារគោលដៅរបស់យើង គឺភ្ញៀវជាលក្ខណៈគ្រួសារ និងភ្ញៀវចិននៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា។ ហើយវត្តមានភោជនីយដ្ឋាន The Little Sheep បានជួយ និងលើកទឹកចិត្តឱ្យភ្ញៀវទេសចរចិនស្នាក់នៅប្រទេសកម្ពុជាបានយូរជាងមុនផងដែរ។ មូលហេតុដែលក្រុមហ៊ុន HGB ចាប់អារម្មណ៍នាំយកភោជនីយដ្ឋាន “The Little Sheep” ចូលមកកាន់ប្រទេសកម្ពុជានេះ មិនមែនត្រឹមតែដោយសារវាជាេប្រ៊នដ៍លំដាប់ពិភពលោកប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែយើងចង់ឱ្យប្រជាជនកម្ពុជាមានជម្រើសកាន់តែច្រើននៅពេលពួកគាត់ចង់ចេញមកបរិភោគម្ហូប
អាហារនៅខាងក្រៅផ្ទះ”។
Little Sheep Hot Pot ជាភោជនីយដ្ឋានដែលទទួលជោគជ័យយ៉ាងធំធេងក្នុងរយៈពេល 18 ឆ្នាំមកហើយនៅតាមដងវិថីអាល់លែន លេខ22 ក្នុងទីក្រុងបាវទូ នៃរដ្ឋម៉ុងហ្គោលី ជាមួយនឹងបណ្តាញទូទាំងពិភពលោកនៅក្នុង 120តំបន់ និងទីក្រុងនានាដែលមានហាងជិត 300កន្លែងទៀតនៅតាមបណ្ដាទីក្រុងធំៗ ដូចជាសៀងហៃ ហុងកុង តូក្យូ ញូវយ៉ក និងតូរ៉ុនតូជាដើម។
លោក ជី សិលា នាយកគ្រប់គ្រងទូទៅនៃក្រុមហ៊ុន យីនកុក ហ៊្វូដខប ជាសម្ព័ន្ធក្រុមហ៊ុនមេរបស់ភោជនីយដ្ឋាន The Asian kitchen ដែលបម្រើសេវាកម្មម្ហូបបែបអាស៊ាន និងចិនបានលើកឡើងថា មូលហេតុដែលយើងបង្កើត The Asian kitchen នៅក្នុងទីផ្សារម្ហូបអាហារកម្ពុជា ក៏ព្រោះតែវាជាភោជនីយដ្ខានបម្រើសេវាកម្មមុខម្ហូបបែបអាស៊ាន និងចិន ព្រោះយើងគិតថា ប្រភេទម្ហូបទាំងនេះវាសាមញ្ញដែលប្រជាពលរដ្ឋខ្មែរយើងទូទៅអាចហូបបាន និងកំពុងពេញនិយមសម្រាប់ប្រជាជនខ្មែរយើង។
លោកបានប្រាប់បន្ដថា បន្ទាប់ពីទទួលបានការគាំទ្រយ៉ាងច្រើនពីអតិថិជនចំពោះការបម្រើម្ហូបអាហាររបស់យើងហើយនោះ លោកក៏នឹងមានគម្រោងបើកនូវសាខាបន្ថែមទៀតដែលមានទីតាំងនៅ Exchange Square Mall ផងដែរ។
ទោះបីជាយ៉ាងណា លោក ជី សិលា បានសម្ដែងនូវគំនិតសុទិដ្ឋិនិយមទៅលើអតិថិជនក្នុងស្រុកចំនួន 90%ថានឹងអាចជំរុញភោជនីយដ្ឋាន The Asian Kitchen ឱ្យទទួលបានភាពជោគជ័យ និងឈានទៅដល់ការពង្រីកអាជីវកម្មបន្ដបន្ទាប់ទៀត ព្រោះអតិថិជនក្នុងស្រុកដែលមានអាយុក្រោម 30 ឆ្នាំ បច្ចុប្បន្នបានផ្លាស់ប្ដូររបៀបរស់នៅរបស់ពួកគេយ៉ាងលឿន ដោយនិយមចូលចិត្តការទទួលទានអាហារនៅក្រៅផ្ទះ ជាពិសេសអាហារបែបចិនតែម្ដង ខណៈដែលពួកគេជាប់រវល់ការងារ។
ភោជនីយដ្ឋាន The Asian Kitchen បើកបម្រើម្ហូបអាហារបែបអាស៊ាន ពិសេសត្រូវបានផ្ដោតទៅលើម្ហូបអាហារបែបចិន មានដូចជាជ្រូក មាន់ ទាខ្វៃ ជាដើម។ ភោជនីយដ្ឋាននេះត្រូវបានបង្កើតឡើងក្រោមកិច្ចសហការរវាងក្រុមហ៊ុនកម្ពុជា និងក្រុមហ៊ុនមកពីប្រទេសសិង្ហបុរី។
លោក គួច សុខលី ប្រធានសមាគមភោជនីយដ្ឋានកម្ពុជាបានលើកឡើងថា៖ “បច្ចុប្បន្នបើទោះជាចំនួនភោជនីយដ្ឋាននៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាមានការកើនឡើងជាបន្ដបន្ទាប់ ពិសេសនៅរាជធានីក្រុងភ្នំពេញក៏ដោយ ប៉ុន្ដែខ្ញុំយល់ថា ក៏វានៅតែមិនទាន់អាចបំពេញតម្រូវការសម្រាប់អតិថិជនដែលនិយមចេញមកទទួលទានអាហារនៅខាងក្រៅផ្ទះបានគ្រប់គ្រាន់នៅឡើយដែរ”។
ទោះបីជាមានភោជនីយដ្ឋានជាច្រើនមានបម្រើម្ហូបអាហារជាច្រើនមុខមកពីបណ្ដាប្រទេសផ្សេងៗគ្នានៅលើពិភពលោកដូចជា ចិន ជប៉ុន កូរ៉េ អឺរ៉ុបអុីតាលីជាដើមក៏ដោយ ក៏ពលរដ្ឋកម្ពុជានៅតែមានការពេញនិយមទៅលើម្ហូបអាហារបែបចិនច្រើនជាងម្ហូបអាហារមកពីប្រទេសផ្សេងៗដែរ ដោយសារតែគ្រឿងផ្សំ និងរបៀបរបបនៃការចម្អិនអាហារ និងរសជាតិអាចឱ្យពួកគេទទួលយកបាន និងមានការពេញនិយមទៀតផង។
អ្នកស្រី DENISE LUM នាយិកាគ្រប់គ្រងប្រតិបត្ដិការនៃភោជនីយដ្ឋាន Emperors of China បានបញ្ជាក់ថា ភោជនីយដ្ឋាននេះបើកដំណើរការតាំងពីឆ្នាំ2012មកម៉្លេះ ជាមួយនឹងគំនិតថ្មីៗនៃការច្នៃម្ហូបបែបក្វាងទុងសម័យទំនើប ដោយផ្ដោតទៅលើបរិបទថ្មីៗនៅទីក្រុងហុងកុង និងនៅតំបន់អាស៊ីអាគ្នេយ៍ដែលផ្ដល់នូវ“អាហារឌីមសាំ”ច្រើនជម្រើសជាមួយមុខម្ហូបឈ្ងុយឆ្ងាញ់ជាច្រើនទៀតដូចជា មាន់ ទា និងសាច់ជ្រូកខ្វៃ បាយមាន់ហៃណាំ ឈុតស៊ុបពិសេស ឈុតម៉ាឡា ស្លាបមាន់បំពងស្រួយ និងមុខម្ហូបជាច្រើនមុខផ្សេងទៀត។
នាយិកាគ្រប់គ្រងប្រតិបត្ដិការនៃភោជនីយដ្ឋាន Emperors of China បានបញ្ជាក់បន្ដថា មូលហេតុដែលអ្នកវិនិយោគសម្រេចចិត្តបោះទុនវិនិយោគបង្កើតភោជនីយដ្ឋានបែបចិននៅក្នុងទឹកដីកម្ពុជា គឺដោយសារតែពួកគេសង្កេតឃើញប្រជាជនកម្ពុជាកាន់តែមានការពេញនិយមទទួលទានម្ហូបអាហារបែបចិន ពិសេសស្របតាមគោលនយោបាយរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជាក្នុងការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរចិនមកទស្សនាកម្ពុជាឱ្យបានច្រើន ដូច្នេះការបង្កើតភោជនីយដ្ឋានបែបចិនជាជម្រើសកាន់តែល្អប្រសើរមួយក្នុងការទាក់ទាញភ្ញៀវទេសចរទាំងនោះឱ្យកាន់តែចង់ស្នាក់នៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជាបានយូរឡើង។
គួរបញ្ជាក់ផងដែរថា បច្ចុប្បន្ននេះប្រជាពលរដ្ឋកម្ពុជាមានការពេញនិយមទទួលទានអាហារចិនចំនួន 3មុខគឺ 1.អាហារឌីមសាំ 2.អាហារបែបខ្វៃ និង3.អាហារបែបស៊ុប៕