ដោយមើលឃើញពីកំណើនសេដ្ឋកិច្ច និងទំនើបកម្មនៃបច្ចេកវិទ្យាកាន់តែមានការវិវត្ដទៅមុខ ពិសេសដើម្បីជួយសម្រួលដល់អ្នកដែលជាប់កាតព្វកិច្ចត្រូវបង់ពន្ធនោះ អគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារបានបង្កើតសេវាកម្មថ្មីមួយដែលមានឈ្មោះថា “E-Payment” ដើម្បីកាត់បន្ថយពេលវេលាក្នុងការធ្វើដំណើរទៅបង់ពន្ធ។
ឯកឧត្ដម គង់ វិបុល ប្រតិភូរាជរដ្ឋាភិបាលកម្ពុជា ទទួលបន្ទុកជាអគ្គនាយកនៃអគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារបានលើកឡើងថា ដោយមើលឃើញពីភាពចាំបាច់និងកាត់បន្ថយការចំណាយពេលវេលារបស់អតិថិជនក្នុងការធ្វើដំណើរទៅបង់ពន្ធ អគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារបានគិតគូរជាប្រចាំធ្វើយ៉ាងណាដើម្បីជួយសម្រួលដល់ការបង់ពន្ធជូនប្រជាពលរដ្ឋដែលមានកាតព្វកិច្ចបង់ពន្ធឱ្យកាន់តែមានភាពងាយស្រួលដោយអគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារបានបង្កើតនូវសេវាកម្មអនឡាញឈ្មោះថា E-Payment។ ឯកឧត្ដមបន្ដថា រាល់អ្នកមានកាតព្វកិច្ចបង់ពន្ធទាំងអស់ដែលមិនទាន់បានចុះបញ្ជីត្រឹមត្រូវ គឺមិនអាចប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធនេះបានទេ ព្រោះអគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារពុំទាន់មានទិន្នន័យច្បាស់លាស់ក្នុង Database ដូច្នេះអ្នកមានកាតព្វកិច្ចអាចទៅបង់នៅតាមធនាគារបាន។ ផ្ទុយទៅវិញសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន ឬអ្នកដែលបានចុះបញ្ជីត្រឹមត្រូវ មានទិន្នន័យក្នុង Database ហើយនោះគឺអាចដំណើរការនៃការបង់ពន្ធតាមរយៈសេវា E-Payment បាន។
ឯកឧត្ដម គង់ វិបុល បានបញ្ជាក់ថា៖“អតិថិជនចង់ប្រើប្រាស់សេវា E-Payment លុះត្រាតែមានព័ត៌មានច្បាស់លាស់ ត្រឹមត្រូវនៅក្នុងទិន្នន័យរបស់អគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារ។ សេវាកម្មនេះហើយដែលអតិថិជនជាប់ពន្ធទាំងអស់ចង់បានប្រើប្រាស់ដើម្បីងាយស្រួលបង់ពន្ធ។ ឧទាហរណ៍ពេលខ្លះគាត់នៅការិយាល័យធ្វើការងារលុះដល់ពេលបង់ពន្ធគាត់ត្រូវឆ្លៀតពេលទៅបង់នៅតាមសាខា។ បើដូចកាលពីពេលមុនតាមសាខាខ្លះអតិថិជនទៅអត់ជួបមន្ដ្រីរបស់យើងទៀតធ្វើឱ្យគាត់ត្រូវអង្គុយរង់ចាំ។ ទោះយ៉ាងណាបច្ចុប្បន្នយើងក៏បានចាត់ចែងមន្ដ្រីឱ្យដាក់វេនគ្នាធ្វើការងារដូចមន្ដ្រីធនាគារអ៊ីចឹង ព្រោះយើងដឹងថានៅពេលអតិថិជនមកបង់ពន្ធមិនជួបមន្ដ្រីត្រឡប់ទៅវិញប្រាកដជាមួម៉ៅមិនខាន។ ផ្ទុយទៅវិញអតិថិជនដែលប្រើប្រាស់សេវា E-Payment គាត់មិនចាំបាច់មកដល់កន្លែងបង់ពន្ធទេ គាត់នៅការិយាល័យធ្វើការងារក៏ដោយគ្រាន់តែមានកុំព្យូទ័រចូលទៅក្នុងគេហទំព័រ អាចស្វែងរកកន្លែងបង់ពន្ធបានយ៉ាងងាយ ដែលចរន្ដនេះបានជួយកាត់បន្ថយការចំណាយដល់អតិថិជនបានយ៉ាងច្រើន។
ទោះបីយ៉ាងណាឯកឧត្ដមអគ្គនាយក ក៏បានសម្ដែងនូវអារម្មណ៍មិនទាន់ស្កប់ចិត្ដចំពោះអ្វីដែលអគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារបង្កើតបាននេះទេ ខណៈបច្ចុប្បន្នអគ្គនាយកដ្ឋានកំពុងមានទិសដៅ នឹងដាក់សេវាកម្មមួយទៀតឱ្យអតិថិជនប្រើប្រាស់ គឺការដាក់លិខិតប្រកាសពន្ធតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ។ ជាមួយគ្នានេះដែរឯកឧត្ដមបានបន្ថែមថា ការពិតសេវាកម្មដាក់លិខិតប្រកាសពន្ធតាមតាមប្រព័ន្ធអនឡាញត្រូវបានបង្កើតឡើងហើយ ប៉ុន្ដែទាមទារពេលវេលាបន្ថែមទៀតដើម្បីពិនិត្យឱ្យបានគ្រប់ជ្រុងជ្រោយទៅលើយន្ដការមួយចំនួនដែលនៅសេសសល់ និងត្រូវការពេលវេលាក្នុងការបង្រៀនដល់អតិថិជនឱ្យចេះប្រើប្រាស់ផងដែរ។
ជាងនេះទៅទៀតដើម្បីធានាបាននូវសក្ដានុពល និងតម្លាភាពក្នុងកិច្ចការងារបម្រើសេវាជូនអតិថិជន អគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារ ក៏បានបង្កើតប្រព័ន្ធមួយទៀតជាលក្ខណៈផ្ទៃក្នុង ដើម្បីគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្សធ្វើយ៉ាងណាឱ្យបុគ្គលិកទាំងអស់ប្រឹងប្រែងធ្វើការ ឱ្យមានសក្ដានុពល និងមានតម្លាភាពមិនបក្សពួកនិយម។
ឯកឧត្ដម គង់ វិបុល បានបញ្ជាក់ថា ទោះមានសេវាកម្មល្អយ៉ាងណាសម្រាប់បម្រើជូនអតិថិជនក៏ដោយបើបុគ្គលិកមិនយកចិត្ដទុកដាក់បម្រើការងារជូនអតិថិជន ក៏ការងារគ្មានសក្ដានុពល និងប្រសិទ្ធភាពដែរ ដូច្នេះប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្សនេះតម្រូវឱ្យបុគ្គលិកទាំងអស់ទាំងថ្នាក់លើរហូតដល់ថ្នាក់ក្រោម ត្រូវមានរបាយការណ៍ការងាររាយការណ៍ប្រចាំថ្ងៃទៅក្នុងប្រព័ន្ធ ដោយសូម្បីតែខ្លួនឯកឧត្ដមផ្ទាល់ក៏ត្រូវធ្វើរបាយការណ៍ដែរ។ ឯកឧត្ដម បានបន្ថែមថា នៅពេលមានប្រព័ន្ធនេះយើងងាយស្រួលដឹងថាបុគ្គលិកណាប្រឹងប្រែងធ្វើការងារ ដោយប្រព័ន្ធជាអ្នកវិភាគឱ្យតែម្ដង។
គួរបញ្ជាក់ថា ប្រព័ន្ធទាំងបីខាងលើដែលអគ្គនាយកដ្ឋានពន្ធដារកំពុងតែមាន ត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយក្រុមការងារវិស្វករខ្មែរតែម្ដង៕