ក្រុមហ៊ុនចិន BYD កំពុងចាប់ផ្ដើម «សង្គ្រាមតម្លៃ» ជាមួយនឹងរថយន្តប្រើម៉ាស៊ីនចំហេះក្នុង (ICE) នៅពេលបណ្ដារថយន្តអគ្គិសនីថ្មីដែលមានតម្លៃទាបជាងមុន ចាប់ផ្ដើមបង្ហាញខ្លួនក្នុងទីផ្សារ។ បន្ទាប់ពីបង្ហាញវត្តមាន Qin Plus EV Honor Edition ថ្មីកាលពីថ្ងៃអង្គារ ក្រុមហ៊ុន BYD ក៏បានឱ្យដឹងថា ពួកគេចាប់ផ្ដើមជាផ្លូវការនូវយុគសម័យថ្មីស្ដីពីអគ្គិសនីតម្លៃទាបជាងប្រេងឥន្ធនៈ។
ក្រោយពីដណ្ដើមបានតំណែងជាអ្នកផលិតរថយន្តអគ្គិសនីដែលលក់ដាច់ជាងគេលើពិភពលោកនៅក្នុងត្រីមាសទីបួននៃឆ្នាំ 2023 ពី Tesla របស់អាម៉េរិក បច្ចុប្បន្នក្រុមហ៊ុនចិន BYD កំពុងជំរុញផែនការរក្សាល្បឿននៃការរីកចម្រើននេះសម្រាប់ឆ្នាំ 2024។
កាលពីថ្ងៃទី 20 កុម្ភៈ 2024 BYD បានបង្ហាញកំណែថ្មីរបស់រថយន្តអគ្គិសនីប្រភេទសេដានរបស់ខ្លួន ដើម្បីបន្តដណ្ដើមយកចំណែកទីផ្សារពីរថយន្តសាំង។ កំណែ Qin Plus EV របស់ BYD មានតម្លៃចាប់ពី 15,200 ដុល្លារ ដល់ 19,400 ដុល្លារអាម៉េរិក។
កំណែដំណើរការដោយអគ្គិសនី រួមមាន ម៉ូទ័រអគ្គិសនីមួយគ្រឿងដែលមានអានុភាពរហូតដល់ 134 កម្លាំងសេះ (100 kW) និងកម្លាំងរមួលកង់ 132 lb-ft (180 Nm)។ វានឹងត្រូវបានផ្គត់ផ្គង់អគ្គិសនីពីថ្មផ្ទុកថាមពល 48 kWh ឬ 57.6 kWh សម្រាប់រង្វង់ប្រតិបត្តិការ CLTC ឡើងដល់ 420 គីឡូម៉ែត្រ និង 510 គីឡូម៉ែត្រ។
កាលពីឆ្នាំមុន BYD បានបញ្ចេញ Qin Plus Champion Edition ដែលមានតម្លៃប្រហាក់ប្រហែលនឹងរថយន្តសាំង (14,000 ដុល្លារ) ដែល «លុបបំបាត់កម្លាំងទាក់ទាញរបស់រថយន្ត ICE ដោយផ្ទាល់»។
ពេលនេះ BYD បានបង្ហាញស៊េរីថ្មីរបស់ម៉ូដែលរថយន្តហាយព្រីត BYD Seal DM-i ដែលត្រូវបានហៅថា Glory Edition មានតម្លៃចាប់ពីជាង 11,000 ដុល្លារ និងកំណែអគ្គិសនីសុទ្ធ (EV) មានតម្លៃចាប់ពី 15,200 ដុល្លារ។
យោងតាម CnEVPost ក្រុមហ៊ុន BYD ក៏កំពុងបង្ហាញវត្តមានកំណែ Champion Edition Dolphin EV ថ្មី ដែលធ្វើដំណើរបានឆ្ងាយជាង និងមានតម្លៃទាបជាងស៊េរីមុន។ Dolphin បច្ចុប្បន្នមានតម្លៃចាប់ពី 14,500 ដុល្លារអាម៉េរិក៕