យោងតាមស្ថិតិនាពេលថ្មីៗនេះ នៅប្រទេសសិង្ហបុរី សេវាចែករំលែករថយន្ត និងរថយន្តសម្រាប់ជួល កំពុងតែ «ផ្ទុះ» ការគាំទ្រពីសំណាក់យុវវ័យ ដោយសារតែមូលហេតុច្រើនយ៉ាង។
ទំព័រ Straits Times ឱ្យដឹងថា ចំនួនរថយន្តសម្រាប់ជួលនៅប្រទេសសិង្ហបុរី បានកើន 11.3% បើធៀបនឹងដំណាក់កាលដូចគ្នានៅក្នុងឆ្នាំកន្លង ដោយកើនជិតដល់ 73,000 គ្រឿង។
តំណាងរបស់ក្រុមហ៊ុនរថយន្តឈ្នួល GetGo ឱ្យដឹងថា ក្រុមហ៊ុននេះកំពុងបន្តការពង្រីងសេវាកម្មរបស់ខ្លួន។ កាលពីខែកុម្ភៈ GetGo ប្រមូលទុនបាន 20 លានដុល្លារអាម៉េរិក ដើម្បីអភិវឌ្ឍក្រុមរថយន្តឈ្នួលរបស់ខ្លួន ហើយបច្ចុប្បន្ន មានជាង 2,100 គ្រឿង។ ក្រុមហ៊ុននេះបានកំណត់គោលដៅ មានរថយន្តអគ្គិសនី 10,000 គ្រឿងនៅត្រឹមឆ្នាំ 2030។
ចំណែកតំណាងក្រុមហ៊ុនរថយន្តឈ្នួលរយៈពេលយូរ Kinto Singapore វិញ បានឱ្យដឹងថា សេវារថយន្តឈ្នួលរបស់ពួកគេកំពុងកើន 20% ជារៀងរាល់ខែ ចាប់ពីឆ្នាំ 2022។ បច្ចុប្បន្ន តម្លៃជួលរថយន្តទាបបំផុតគឺចាប់ពី 1,600 ដុល្លារអាម៉េរិក ក្នុងមួយខែ។
យោងតាម PGS Walter Theseira របស់សាកលវិទ្យាល័យវិទ្យាសាស្ត្រសង្គមសិង្ហបុរី ចំនួនរថយន្តឈ្នួល កន្លងមកធ្លាប់បានធ្លាក់ចុះនៅក្នុងអំឡុងវិបត្តិសុខភាពសាកល ប៉ុន្តែក្រោយមកក៏ងើបឡើងវិញយ៉ាងលឿន ដោយសារកត្តាជាច្រើន។
មូលហេតុសំខាន់ៗមួយចំនួនដែលបានជួយជំរុញកំណើននៃរថយន្តឈ្នួលឱ្យងើបឡើងវិញ រួមមាន ការងើបឡើងវិញនៃវ័យទេសចរណ៍ ក្រោយសម័យកូវីដ-19 ពិសេសគឺភ្ញៀវមកពីប្រទេសចិន។ មូលហេតុទីពីរនោះគឺ លិខិតអនុញ្ញាតសម្រាប់ការក្លាយជាម្ចាស់រថយន្តនៅប្រទេសសិង្ហបុរី មានតម្លៃខ្ពស់ខ្លាំង។ បញ្ហានេះធ្វើឱ្យប្រជាជនជាច្រើនមិនពេញចិត្ត ប៉ុន្តែក៏មានមនុស្សជាច្រើនយល់ថា នេះជាវិធីល្អដើម្បីជួយទប់ទល់នឹងការកកស្ទះចរាចរណ៍។
យោងតាមក្រុមហ៊ុន GetGo «ការផ្លាស់ប្ដូរគំនិតស្ដីពីការក្លាយជាម្ចាស់រថយន្ត និងការយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើស្ថិរភាព» របស់យុវវ័យ ក៏រួមចំណែកជួយឱ្យសេវាកម្មជួលរថយន្តមានការកើនឡើងខ្ពស់។
និន្នាការខាងលើនេះមិនមែនកើតមានតែនៅក្នុងប្រទេសសិង្ហបុរីឡើយ។ យោងតាមសារព័ត៌មាន Washington Post នៅសហរដ្ឋអាម៉េរិក យុវវ័យក៏កំពុងមាននិន្នាការដូចនៅសិង្ហបុរី។ ក្រៅពីនេះ ក៏អាចនៅមានប្រទេសជាច្រើនផ្សេងទៀតដែលកំពុង «ចូលចិត្តជួលរថយន្តជាងទិញរថយន្ត»៕