រដ្ឋាភិបាលនៃប្រទេស សិង្ហបុរី កំពុងរៀបផែនការកាត់បន្ថយការកើនឡើងនៃចំនួនរថយន្តផ្ទាល់ខ្លួន ដោយរដ្ឋាភិបាលនេះនឹងវិនិយោគទុនសាងសេវាដឹកជញ្ជូនសាធារណៈឡើងមកដើម្បីបម្រើការជំនួសវិញម្ដងក្នុងរយៈពេល 5 ឆ្នាំខាងមុខ។
ទោះប្រទេសសាំងហ្កាពួរជាប្រទេសតូចមួយក៏ដោយ តែក៏ជាប្រទេសដែលមានភាពរឹងមាំខាងសេដ្ឋកិច្ចខ្លាំងបំផុត និងមនុស្សម្នាចំនួនដ៏ច្រើនមានរថយន្តប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ខ្លួន ទើបធ្វើឱ្យរដ្ឋាភិបាលប្រទេសនេះសម្រេចចិត្តក្នុងការបញ្ឈប់ការកើនឡើងនៃការប្រើប្រាស់រថយន្តផ្ទាល់ខ្លួន និងទោចក្រយានយន្ត ដែលកាលពីមុនកើនឡើងក្នុងមួយឆ្នាំ 0.25% ឱ្យនៅសល់ត្រឹមតែ 0% ដោយចំណាត់ការនេះនឹងចាប់ផ្ដើមប្រកាសឱ្យប្រើនៅខែកុម្ភៈ ដើមឆ្នាំ 2018។
ប្រទេស សិង្ហបុរី មានដែនកំណត់ខាងផ្ទៃដី ដូច្នេះហើយចាំបាច់ត្រូវតែមានចំណាត់ការកំណត់ការកើនឡើងរបស់យានយន្តឯកជន។
ទាំងអស់នេះរដ្ឋាភិបាលសិង្ហបុរីបានត្រៀមដំណោះស្រាយទុករួចជាស្រេចហើយ សម្រាប់ការកំណត់បរិមាណការប្រើប្រាស់រថយន្ត និងរថយន្តផ្ទាល់ខ្លួនផ្សេងៗនៅក្នុងប្រទេស ដោយការវិនិយោគទឹកប្រាក់ 28 ពាន់លានដុល្លារសាំងហ្គាពួរ ដើម្បីកសាងប្រព័ន្ធដឹកជញ្ជូនសាធារណៈប្រភេទផ្លូវដែក និងរថយន្តក្រុងក្នុងអំឡុងពេល 5 ឆ្នាំខាងមុខ។
ដោយចំណាត់ការកំណត់ចំនួនរថយន្ត និងទោចក្រយានយន្តរបស់រដ្ឋាភិបាលសិង្ហបុរីនេះ មិនបានមានគោលដៅកាត់បន្ថយចំនួនបណ្ណអនុញ្ញាតគ្រប់គ្រងយានយន្ត (កាតគ្រី) នោះទេ តែធ្វើឡើងដើម្បីកាត់បន្ថយភាពចង់ធ្វើជាម្ចាស់រថយន្តឱ្យថយចុះ ហើយងាកទៅប្រើប្រាស់សេវាដឹកជញ្ជូនសាធារណៈជំនួសវិញ។
សម្រាប់ប្រទេសសាំងហ្គាពួរ ជាប្រទេសដែលមានរបៀបការគ្រប់គ្រងរថយន្តដ៏ស្មុគស្មាញមិនធម្មតាឡើយ ដោយសារតែអ្នកដែលជាម្ចាស់រថយន្តផ្ទាល់ខ្លួនត្រូវមានលិខិតអនុញ្ញាតការធ្វើជាម្ចាស់រថយន្ត ដែលអាចបានមកពីការដេញថ្លៃដែលហៅថា Certificates of Entitlement និងមានសិទ្ធិគ្រប់គ្រងត្រឹមតែ 10 ឆ្នាំប៉ុណ្ណោះ។ នៅពេលគ្រប់កំណត់ពេល ត្រូវតែកម្ទេចចោល នាំចេញ ឬបន្តអាយុលិខិតអនុញ្ញាតជាបុគ្គល។
យ៉ាងណាក៏ដោយ ផែនការដែលបានត្រៀមទុករបស់ប្រទេសសិង្ហបុរីនេះអាចមានការផ្លាស់ប្ដូរបាន ដែលនឹងមានការសើរើពិនិត្យឡើងវិញនូវចំណាត់ការនេះម្ដងទៀតនៅឆ្នាំ 2020៕
ប្រភព Bloomberg
ប្រែសម្រួលដោយ តាវ៉ែនតា