ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តអគ្គិសនីចិន Xpeng សង្ឃឹមថា ការកាត់បន្ថយចំណាយក្នុងការផលិតនឹងជួយឱ្យក្រុមហ៊ុនដែលមានអាយុ 8 ឆ្នាំមួយនេះរកបានប្រាក់ចំណេញ។ នេះគឺជាការអះអាងរបស់សហប្រធាន Brian Gu ដែលបាននិយាយនៅមុនព្រឹត្តិការណ៍ពិព័រណ៍រថយន្តសៀងហៃ។
Brian Gu ឱ្យដឹងថា Xpeng មានផែនការកាត់បន្ថយចំណាយ 25% សម្រាប់ប្រព័ន្ធរុញច្រាន រួមទាំងថ្មផ្ទុកថាមពល និងសំច័យបាន 50% នៅក្នុងបណ្ដាមុខងារបើកបរឆ្លាតវៃ នៅចុងឆ្នាំ 2024។ លោកបន្ថែមថា គិតត្រឹមបច្ចុប្បន្ន ប្រព័ន្ធថ្មផ្ទុកថាមពល និងមុខងារបើកបរឆ្លាតវៃកាន់កាប់ជាងពាក់កណ្ដាលនៃការចំណាយក្នុងការផលិតរថយន្តអគ្គិសនីរបស់ Xpeng។
កាលពីឆ្នាំមុន ដោយសារតែបរិមាណរថយន្តដែលបានលក់មិនបានសមតាមបំណង Xpeng ក៏ត្រូវកំណត់ពេលវេលានៃការរកបានប្រាក់ចំណេញទៅឆ្នាំ 2025។
យោងតាមលោក Brian Gu វត្ថុធាតុសម្រាប់ផលិតថ្មផ្ទុកថាមពលកាន់តែមានតម្លៃទាប ជួយកាត់បន្ថយការចំណាយក្នុងការផលិតនៅក្នុងឆ្នាំនេះ និងឆ្នាំក្រោយ។ ក្រុមហ៊ុន Xpeng ក៏កំពុងព្យាយាមកាត់បន្ថយការប្រើប្រាស់រ៉ាដា ឈីប សេនស៊ើរ និងកាមេរ៉ាឡាសែរនៅក្នុងបណ្ដាមុខងារបើកបរស្វ័យប្រវត្ត។
He Xiaopeng ដែលជាអគ្គនាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Xpeng បានឱ្យដឹងថា ក្រុមហ៊ុននេះកំពុងផ្ដោតលើថ្នាលផលិតថ្មីដែលហៅថា SEPA2.0 ដែលជួយបង្កើនប្រសិទ្ធភាពការងារ និងកាត់បន្ថយការចំណាយក្នុងការផលិត។
សកម្មភាពការងារក្នុងរោងចក្រផលិតរថយន្តអគ្គិសនីរបស់ក្រុមហ៊ុនចិន Xpeng
Xpeng នឹងបង្ហាញរថយន្តម៉ូដែលថ្មីដែលត្រូវបានអភិវឌ្ឍលើថ្នាល SEPA2.0 នោះគឺរថយន្តប្រភេទកីឡាពហុមុខងារ ដើម្បីប្រកួតប្រជែងនឹង Model Y របស់ Tesla នៅក្នុងពិព័រណ៍រថយន្តសៀងហៃដែលនឹងបើកឱ្យចូលទស្សនាចាប់ពីថ្ងៃទី 18 មេសា។ Xpeng មិនបានប្រកាសអំពីតម្លៃរបស់ម៉ូដែលរថយន្តនេះ ប៉ុន្តែ លោក Gu និយាយថា Xpeng នឹងផ្ដោតលើការអភិវឌ្ឍរថយន្តអគ្គិសនីដែលមានតម្លៃទាប ចាប់ពី 21,800 ដុល្លារដល់ 50,900 ដុល្លារ ហើយក្រុមហ៊ុននឹងបញ្ចេញរថយន្តមួយម៉ូដែលទៀតនៅចុងឆ្នាំនេះ។
ការផ្ដោតលើរថយន្តអគ្គិសនីតម្លៃទាបរបស់ Xpeng ក៏ដូចជាបណ្ដាក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តអគ្គិសនីទាំងឡាយនៅលើពិភពលោក ត្រូវបានធ្វើឡើង ក្រោយពី Tesla បើកយុទ្ធនាការ «សង្គ្រាមតម្លៃ» ចាប់ពីដើមឆ្នាំ 2023៕