ក្រុមហ៊ុន Amogy ដែលមានទីស្នាក់ការកណ្ដាលនៅ Brooklyn មានគម្រោងសាកល្បងនាវាដំណើរការដោយថាមពលអាម៉ូញ៉ាក់ (Ammonia) នៅក្នុងឆ្នាំនេះ ហើយផលិត និងលក់ចាប់ពីឆ្នាំក្រោយ។
វិស័យដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវសមុទ្រ មានបំណងចូលរួមកាត់បន្ថយការបំភាយឧស្ម័នកាបូន។ ក៏ប៉ុន្តែ បច្ចេកវិទ្យាថ្មផ្ទុកអគ្គិសនីបច្ចុប្បន្នមិនអាចឆ្លើយតបនឹងតម្រូវការដឹកជញ្ជូនតាមផ្លូវសមុទ្ររយៈចម្ងាយឆ្ងាយបាន។ ដូច្នេះ អាម៉ូញ៉ាក់ (NH3) គឺជាដំណោះស្រាយល្អប្រកបដោយសក្ដានុពល។ នេះបើតាមក្រុមហ៊ុន Amogy ប្រកាសកាលពីសប្ដាហ៍កន្លង។
កាលពីឆ្នាំមុន ក្រុមហ៊ុននេះបានបង្ហាញពីវិធីផ្គត់ផ្គង់ថាមពលសម្រាប់យានយន្តធុនធ្ងន់នៅលើដីគោក ដោយប្រើប្រាស់អាម៉ូញ៉ាក់។ ឆ្នាំនេះ Amogy នឹងផ្ដោតទៅលើការអភិវឌ្ឍ និងបង្ហាញបច្ចេកវិទ្យារបស់ខ្លួនដែលប្រើប្រាស់ក្នុងកប៉ាល់ ដោយចាប់ផ្ដើមជាមួយនឹងកប៉ាល់សណ្ដោង។
Amogy នឹងជ្រើសយកកប៉ាល់ផលិតកាលពីឆ្នាំ 1957 ដែលប្រើប្រាស់ម៉ាស៊ីនម៉ាស៊ូតដើម្បីផ្គត់ផ្គង់អគ្គិសនីសម្រាប់ម៉ូទ័ររបស់វា។ ក្រុមហ៊ុនមានគម្រោងដាក់ជំនួសម៉ាស៊ីនផលិតអគ្គិសនីប្រើម៉ាស៊ូត ដោយម៉ាស៊ីនផលិតអគ្គិសនីដើរដោយអាម៉ូញ៉ាក់។ ម៉ាស៊ីនអាម៉ូញ៉ាក់នេះនឹងផលិតអគ្គិសនីបានច្រើនជាងបីដងធៀបនឹងម៉ាស៊ីនដែលត្រូវបានប្រើប្រាស់ដើម្បីបង្ហាញពីរថយន្តទ្រុងនាពេលកន្លង។
កន្លងមក Amogy បានប្រើប្រាស់អាម៉ូញ៉ាក់ធ្វើជាឥន្ធនៈសម្រាប់ដុត ប៉ុន្តែក្នុងការបង្ហាញបច្ចេកវិទ្យានៅលើសមុទ្រ ពួកគេមានគម្រោងបំបែកសមាសធាតុនេះទៅជាអ៊ីដ្រូសែន និងអាសូត អនុញ្ញាតឱ្យប្រើប្រាស់បានក្នុងថ្មផ្ទុកថាមពលដើម្បីផលិតអគ្គិសនី និងផ្គត់ផ្គង់ថាមពលដល់ម៉ាស៊ីន។
អាម៉ូញ៉ាក់អាចនឹងមិនមានថាមពលខ្លាំងដូចប្រេងម៉ាស៊ូត តែចំហេះរបស់វាមិនបំភាយឧស្ម័នកាបូនឡើយ។ ទោះជាយ៉ាងនេះក៏ដោយ ដំណើរការផលិតអាម៉ូញ៉ាក់នាពេលបច្ចុប្បន្ននៅតែជាប្រភពបំភាយឧស្ម័ន។ ក្រុមហ៊ុន Amogy កំពុងប្រឹងប្រែងដើម្បីផលិតអាម៉ូញ៉ាក់ដែលស្អាតជាងនេះក្នុងពេលឆាប់ៗខាងមុខ៕