7 ឆ្នាំកន្លងផុតទៅ រាប់ចាប់ពីក្រុមហ៊ុន NanoFlowcell ប្រកាសពីរថយន្តមិនត្រូវការថ្មផ្ទុកថាមពល QUANTiNO ពេលនេះ ម៉ូដែលរថយន្តនេះបានត្រៀមរួចរាល់ហើយសម្រាប់ការផលិត។
ដំបូងឡើយ រថយន្តអគ្គិសនីមិនត្រូវការថ្ម ឬអាគុយ QUANTiNO ត្រូវបានបង្ហាញក្នុងទម្រង់គំរូ (concept) នៅក្នុងពិព័រណ៍រថយន្ត Geneva 2015។ បច្ចុប្បន្ន ក្រុមហ៊ុន NanoFlowcell កំពុងពង្រីកសកម្មភាពទៅកាន់ សហរដ្ឋអាម៉េរិក ដោយសារតែគោលនយោបាយលើកស្ទួយយានយន្តអគ្គិសនីរបស់ រដ្ឋាភិបាលប្រទេសនេះ។
រថយន្តអគ្គិសនីរបស់ក្រុមហ៊ុននេះប្រើប្រាស់យន្តការមួយដែលហៅថា bi-ION ដោយដំណើរការនេះបង្កើតអគ្គិសនីតាមរយៈអន្តរកម្មរបស់ អេឡិចត្រូលីត (electrolyte) ដែលជាបន្ទុកអគ្គិសនីវិជ្ជមាន និងសារធាតុ anolyte ដែលជាបន្ទុកអគ្គិសនីអវិជ្ជមាននៅក្នុងស្រទាប់ចម្រាញ់ជ្រើសរើសអ៊ីយ៉ុង។
ក្នុងប្រកាសមួយនាពេលថ្មីៗនេះ ក្រុមហ៊ុន NanoFlowcell ដែលមានទីស្នាក់ការកណ្ដាលនៅ ក្រុងឡុងដ៍ បានឱ្យដឹងនូវគោលបំណងផលិតរថយន្តអគ្គិសនី QUANT E និងសាងសង់រោងចក្រផលិតសារធាតុគីមី និងឧបករណ៍ bi-ION ក្នុងទ្រង់ទ្រាយធំដើម្បីផ្គត់ផ្គង់គីមី bi-ION សម្រាប់ឧបករណ៍ដទៃទៀតរបស់ខ្លួន។ ប្រកាសនេះត្រូវបានលើកឡើងអមជាមួយនឹងគម្រោងវាយលុកទីផ្សារអាម៉េរិកផងដែរ។
ក្រុមហ៊ុន NanoFlowcell បានបង្ហើបឱ្យដឹងអំពីកំណែពិសេសរបស់រថយន្តអគ្គិសនីមិនប្រើប្រាស់ថ្ម QUANTiNO ដែលមានឈ្មោះថា 25។ រថយន្តនេះមានដំបូលដែលអាចដោះចេញបាន និងប្រើប្រាស់ម៉ូទ័រអគ្គិសនី កម្លាំង 320 សេះ។
យោងតាមក្រុមហ៊ុនខាងលើ ធាតុរាវអេឡិចត្រូលីត bi-ION 1 ធុង 250 លីត្រ របស់រថយន្តនេះអាចបើកបរបាន 2,000 គីឡូម៉ែត្រ។ ដើម្បីចាក់ឥន្ធនៈនេះ គេត្រូវការហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធដែលប្រើប្រាស់ដំណោះស្រាយ bi-ION របស់ក្រុមហ៊ុន NanoFlowcell។
ធាតុរាវអេឡិចត្រូលីត bi-ION 12.5 លីត្រ អាចឱ្យរថយន្តរបស់ NanoFlowcell បរបាន 100 គីឡូម៉ែត្រ។ ថ្វីបើមិនប្រៀបស្មើនឹងរថយន្តប្រើប្រេងសាំង ប៉ុន្តែ យើងត្រូវដឹងថា ធាតុរាវអេឡិចត្រូលីតមិនបង្កគ្រោះថ្នាក់ មិនងាយឆេះ និងមិនបំភាយឧស្ម័នផ្ទះកញ្ចក់ ដែលជាឧស្ម័នធ្វើឱ្យផែនដីឡើងកម្ដៅ៕