តើអ្នកនិយមតាមដានកិច្ចការធុរកិច្ច និងការបង្កើតអាជីវកម្មថ្មីៗធ្លាប់បានដឹងទេថា តើមានក្រុមហ៊ុនណាខ្លះដែលអាចលក់ Franchise ក្នុងរយៈពេល 15ថ្ងៃ បានដល់ទៅ 15សាខា?…ប៉ុន្ដែ Monsne (មន្តស្នេហ៍) កាហ្វេ ជាម៉ាកសញ្ញាថ្មីរបស់កូនខ្មែរដែលទើបបង្កើតឡើង អាចធ្វើបានហើយ។
លោកឧកញ៉ា ចិត្រ សេរីសុភ័ក្ដ្រ ជាម្ចាស់អាជីវកម្ម Monsne Group ដែលបង្កើតម៉ាកសញ្ញា Monsne កាហ្វេ បានលើកឡើងថា៖« បន្ទាប់ពីខ្ញុំដំណើរការលក់ Monsne កាហ្វេ រយៈពេល 15ថ្ងៃ ខ្ញុំចុះហត្ថលេខាទិញ-លក់បាន 15សាខា ។ អ៊ីចឹងចំពោះហាងកាហ្វេដែលលក់ Franchise ល្បីខ្លាំងបំផុតទូទាំងពិភពលោក គឺគ្មានប្រ៊េនដ៍ណាអាចលក់បានដូចខ្ញុំទេ»។
តើមានគន្លឹះសំខាន់អ្វីខ្លះដែលធ្វើឱ្យម៉ាកសញ្ញា Monsne កាហ្វេ មានសក្ដានុពល និងការទាក់ទាញខ្លាំងដល់ថ្នាក់ហ្នឹង?
ឧកញ៉ាចិត្រ សេរីសុភ័ក្ដ្រ បានបន្ដថា ក្នុងអាជីវកម្មមួយនេះ គឺលោកបានរៀបចំគន្លឹះសំខាន់ៗចំនួន 3 គឺ ៖
ទី1 ៖ ការផ្ដល់ទំនុកចិត្ដដល់ដៃគូ មានន័យថា យើងត្រូវចេះសាងកេរ្ដិ៍ឈ្មោះឱ្យបានល្អលើការងាររកស៊ី និងអាជីវកម្មផ្សេង។ ធ្វើយ៉ាងណាត្រូវរក្សាភាពស្មោះត្រង់ និងមានគុណធម៌ជាមួយដៃគូដោយមិនធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់អារម្មណ៍អ្នកដទៃ ដូចជាដៃគូពាណិជ្ជកម្មរបស់យើងមិនឱ្យមានភាពសៅហ្មងដោយសារយើង។ នេះជាចំណុចសំខាន់បំផុតដែលម្ចាស់អាជីវកម្មដទៃទៀតពុំគូរមើលរំលង។
ទី2 ៖ គិតពីសុវត្ថិភាព មានន័យថា អ្វីដែលយើងបង្កើតឡើង គឺមានស្ដង់ដារ មិនប៉ះពាល់ដល់សុខភាពអ្នកទទួលទាន។
ទី3 ៖ ការបង្កើនចំណូលដល់ដៃគូឱ្យបានច្រើន មានន័យថា ទោះបីយើងជាអ្នកលក់ Franchise ឱ្យគេក៏ពិតមែន ប៉ុន្ដែយើងមិនអាចយករួចខ្លួនទេ គឺត្រូវគិត និងរៀបចំយុទ្ធសាស្ដ្រទីផ្សារឱ្យគេផង ធ្វើយ៉ាងណាឱ្យដៃគូពាណិជ្ជកម្មរបស់យើងទទួលបានប្រាក់ចំណេញច្រើន៕