យោងតាម Foxnews ក្រុមហ៊ុន Budweiser ដែលជាម្ចាស់ឧបត្ថម្ភតាំងពីឆ្នាំ 1988 កំពុងរកវិធីដើម្បីទាមទារមកវិញនូវទឹកប្រាក់ 47 លានដុល្លារអាម៉េរិក ស្មើនឹងជាង 60% នៃខ្ទង់ប្រាក់ដែលក្រុមហ៊ុននេះបានឧបត្ថម្ភ FIFA នៅ កាតា ព្រោះតែមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតឱ្យលក់ស្រាបៀរនៅ World Cup 2022។
នៅមុនពិធីបើកការប្រកួតនៅ World Cup 2022 ប្រទេសកាតា បានធ្វើឱ្យមានការភ្ញាក់ផ្អើលខ្លាំងនៅពេលហាមការលក់ស្រាបៀរនៅក្នុង និងក្រៅកីឡដ្ឋានទាំង 8 ក្នុង រដ្ឋធានីដូហា។ ការសម្រេចចិត្តនេះបានបណ្ដាលឱ្យគម្រោងរបស់ Budweiser ដែលជាក្រុមហ៊ុនផលិតស្រាបៀរ និងជាម្ចាស់ឧបត្ថម្ភផ្លូវការសម្រាប់ពានរង្វាន់បាល់ទាត់ពិភពលោក FIFA តាំងពីឆ្នាំ 1986 ត្រូវច្របូកច្របល់។
Bud Zero ដែលជាប្រភេទប៊ីយ៉ែរមិនមានជាតិអាល់កុល របស់ក្រុមហ៊ុន Budweiser នៅតែអាចលក់បាននៅ កាតា។ ប៉ុន្តែ ផលិតផលមានអាយុ 2 ឆ្នាំនេះ រួមចំណែកតែមួយផ្នែកតូចប៉ុណ្ណោះ នៅក្នុងប្រភពចំណូលសរុបរបស់ Anheuser-Busch InBev (ក្រុមហ៊ុនមេរបស់ Budweiser) និងមិនមានការពេញនិយមដូចស្រាបៀរធម្មតា។ នៅរដូវកាល World Cup 2018 នៅ ប្រទេសរុស្ស៊ី អ្នកគាំទ្របានប្រើប្រាស់ស្រាបៀរអស់ 3.2 លានកែវ ក្នុងនោះមានតែ 2% ប៉ុណ្ណោះដែលជាប្រភេទមិនមានអាល់កុល។
ការសម្រេចចិត្តហាមលក់ស្រាបៀរ ត្រូវបាន អាជ្ញាធរដូហា លើកឡើងនៅនាទីទី 89 ក្នុងគ្រាដែល AB InBev កំពុងចរចាដើម្បីបន្តការពន្យារកិច្ចសន្យាឧបត្ថម្ភជាមួយ FIFA ដោយសារកិច្ចព្រមព្រៀងបច្ចុប្បន្ននឹងអស់សុពលភាពក្រោយបញ្ចប់ World Cup 2022។
មុននោះ Bedweiser បានពន្យារពេលសម្រាប់ការឧបត្ថម្ភដល់ FIFA កាលពីឆ្នាំ 2021 បន្ទាប់ពី កាតា ត្រូវបានជ្រើសរើសឱ្យធ្វើជាម្ចាស់ផ្ទះសម្រាប់ World Cup 2022។ ពេលនោះ ក្រុមមន្ត្រីរបស់ កាតា បានធានាថា នឹងបន្ធូរបន្ថយការកំណត់ទៅលើការលក់គ្រឿងភេសជ្ជៈមានជាតិអាល់កុល។
នៅ ប្រទេសកាតា ភ្ញៀវអាចទិញស្រាបៀរបាននៅក្នុងសណ្ឋាគារ និងបារដែលមានអាជ្ញាប័ណ្ណ។ ប្រទេសនេះចាត់ទុកការស្រវឹងនៅទីសាធារណៈថាជាអំពើខុសច្បាប់ និងអាចត្រូវបានពិន័យឱ្យជាប់ពន្ធនាគារកន្លះឆ្នាំ៕