ក្រុមហ៊ុនធុរកិច្ចថ្មីរបស់ ស្វ៊ីស អភិវឌ្ឍប្រព័ន្ធកូនកាត់ (hybrid) ជាមួយនឹងបច្ចេកវិទ្យាថ្មប្រពៃណី និងបច្ចេកវិទ្យា ស៊ុប៉ែកាប៉ាស៊ីទ័រ (supercapacitor) បញ្ចូលថាមពលឆាប់ពេញ ដែលនេះអាចជួយឱ្យរថយន្តអគ្គិសនីកាន់តែទទួលបានការពេញនិយមប្រើប្រាស់នាពេលដ៏ខ្លីខាងមុខ។
ពេលវេលាជាមធ្យមដើម្បីចាក់សាំងពេញសម្រាប់រថយន្តម៉ាស៊ីនចំហេះក្នុងគឺ 2 នាទី នេះបើតាម វិទ្យាស្ថានឥន្ធនៈអាម៉េរិក។ យោងតាម Interesting Engineering ក្រុមហ៊ុនរបស់ ស្វ៊ីស Morand អភិវឌ្ឍបច្ចេកវិទ្យាថ្មផ្ទុកថាមពលថ្មី ជួយឱ្យការបញ្ចូលអគ្គិសនីចំណាយពេលខ្លីបំផុត ដែលអាចប្រៀបផ្ទឹមជាមួយនឹងការចាក់ប្រេងឥន្ធនៈនៅលើរថយន្តដើរដោយម៉ាស៊ីនចំហេះក្នុង។
បច្ចេកវិទ្យាថ្មីដែលត្រូវបានគេដាក់ឈ្មោះឱ្យថា eTechnology គឺជាប្រព័ន្ធកូនកាត់ដែលប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យារបស់ថ្មប្រពៃណី និងបច្ចេកវិទ្យាបច្ចូលថាមពលរហ័ស ស៊ុប៉ែកាប៉ាស៊ីទ័រ (supercapacitor) ដែលត្រូវបានរំពឹងថា នឹងជំរុញឱ្យគ្រប់គ្នាងាកទៅប្រើប្រាស់យានយន្តអគ្គិសនី។ ជាងនេះ បច្ចេកវិទ្យាថ្មីនេះក៏មានអាយុកាលវែងជាងឆ្ងាយ បើធៀបនឹងថ្មប្រភេទ lithium-ion ដែលត្រូវបានប្រើលើរថយន្តអគ្គិសនីបច្ចុប្បន្ន។
នៅក្នុងការសាកល្បង ថ្មគំរូ 7.2 kWh របស់ eTechnology អាចបញ្ចូលថាមពលបាន 80% ដោយប្រើពេលតែ 72 វិនាទី, 98% ចំណាយពេល 120 វិនាទី និង 100% រយៈពេល 2.5 វិនាទី ក្នុងកម្រិត 900 A ឬ 360 kW។
បច្ចេកវិទ្យាថ្មីនេះក៏ដំណើរការយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងអាកាសធាតុអាក្រក់ ជាបញ្ហាដែលថ្មរបស់រថយន្តអគ្គិសនីបច្ចុប្បន្នពិបាកធ្វើបាន។
Morand កំពុងតែសហការជាមួយដៃគូជំនួញដើម្បីនាំយក eTechnology ទៅកាន់ទីផ្សារ។ ក្នុងដំណាក់កាលដំបូង ថ្ម eTechnology នេះអាចមានតម្លៃខ្ពស់ជាងថ្ម lithium-ion ប៉ុន្តែ Morand នឹងបញ្ចុះតម្លៃថ្មប្រភេទថ្មី តាមរយៈការពង្រីកចង្វាក់ផលិតកម្ម៕