ទំហំពាណិជ្ជកម្មផ្ទៃក្នុងអាស៊ាន ក៏ដូចជា អាស៊ាន ជាមួយនឹងអន្តរជាតិ បានកើនឡើងជាបន្តបន្ទាប់រាប់ចាប់ពីឆ្នាំ 2010 ដល់ឆ្នាំ 2021។
ការដោះដូរពាណិជ្ជកម្មផ្ទៃក្នុងអាស៊ាន បានកើនពី 502.9 ពាន់លានដុល្លារអាម៉េរិក ក្នុងឆ្នាំ 2010 ឡើងដល់ 712 ពាន់លានដុល្លារនៅក្នុងឆ្នាំ 2021។ តួលេខនេះរួមចំណែកប្រមាណ 21.3% នៅក្នុងទំហំពាណិជ្ជកម្មសរុបរបស់សហគមន៍នេះ។
គិតពីឆ្នាំ 2003 ដល់ឆ្នាំ 2021 សឹង្ហបុរី ឈរលំដាប់លេខ 1 ស្ដីពីទំហំនៃការនាំចេញ-នាំចូលទំនិញផ្ទៃក្នុងរបស់ អាស៊ាន។
ទំហំនៃការនាំចេញ-នាំចូលទំនិញផ្ទៃក្នុងអាស៊ាន របស់ កម្ពុជា ក្នុងឆ្នាំ 2003 ឈរលំដាប់ទី 8 ហើយឆ្នាំ 2008, 2009 និង 2010, 2011, 2013 និង 2014 ឈរលំដាប់ចុងក្រោយគេ ខណៈដែលឆ្នាំ 2021 ឈរលំដាប់ទី 7 នៅក្នុងចំណោមសមាជិក 10 ប្រទេសរបស់ អាស៊ាន។ ទំហំពាណិជ្ជកម្មរបស់ កម្ពុជា នៅក្នុង អាស៊ាន សម្រេចបាន 1.8 ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2003 និងកើនឡើងដល់ 12.1 ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2021។
ទំហំពាណិជ្ជកម្មរបស់ អាស៊ាន នៅក្នុងទីផ្សារពិភពលោកក៏បានកើនពី 6.5% ក្នុងឆ្នាំ 2010 ឡើងដល់ 7.5% នៅឆ្នាំ 2021។ តួលេខនេះបង្ហាញថា កំណើនសេដ្ឋកិច្ចរបស់ អាស៊ាន កើនឡើងលឿនជាងបណ្ដាតំបន់ដទៃរបស់ពិភពលោក និងឆ្លុះបញ្ចាំងពីទិដ្ឋភាពនៃការធ្វើសមាហរណកម្មអាស៊ានទៅក្នុងពិភលោក៕